Hoi dames, Ik heb een vraagje. Ik zit volgens mn app nu in mn vruchtbare dagen, de app zegt dat ik gisteren (23december) mn eisprong had. Dit klopt ook ongeveer wel want ik voel het altijd aan mn lichaam als ik in die vruchtbare dagen zit maar ik weet niet wanneer precies mn eisprong zelf is.. Ik heb nu sinds de 21e een beetje gespannen borsten en af en toe wat naaldachtige steken zowel links als rechts onderin mn buik. Dat is voor mij echt een teken dat t eraankomt (of al aan de gang is) ik heb dit namelijk elke maand. Als ik later terugtel, begint 8 vd 10 keer de pijn in mn borsten precies 14 dagen voor mn menstruatie (maar mn luteale fase kan net zo goed 12 of 13 dagen zijn ipv 14 snap je?) Sinds gisteren doen mn borsten echt pijn en vooral mn tepels zijn ineens gevoelig. Nu heb ik ergens gelezen dat die steken in je onderbuik de groei van het ei is en niet de eisprong zelf. Dus zou dan mn eisprong gisteren geweest zijn? Of komt ie vandaag? Jullie gaan vast zeggen gebruik ovulatietesten, maar daarbij weet je ook niet precies na je piek of je ei ook daadwerkelijk springt en wanneer. Ik wil liever nog geen ovulatietesten gebruiken, evt vanaf de 3e ronde als het nog niet is gelukt. Wie heeft hier ook ervaring mee en kan mij een beetje helpen?
Dat doen we! Sowieso altijd al een keer of vijf in de week maar nu sinds een week extra. Zitten nu op elke dag de afgelopen week en gaan ook nog vrolijk door hoor maar ik wil zo graag weten wanneer ie was, dan kan ik lekker ongeduldig op 14dpo wachten