zwagerschapstest kruidvat vs Clearblue digital

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door happy2012, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi hoi,

Wat een onzekerheid brengen deze dagen met zich mee. Had ik mn temp bijgehouden om te weten wanneer eisprong is, denk ik dat ff m eerder geeft dan werkelijkheid, maar was gestopt met verder tempen want dacht ik laat t ff los tijdens mn vakantie. Nu heb ik de afgelopen 3 dagen achter elkaar testjes gedaan. 1 van etos, die vrij laat, wellicht na afleestijd een Heeeel vaag streepje liet zien.de week ervoor helemaal niets. En de andere 2x met kruidvat 2v 5. Gister werd na een tijd donkerder dan die van de dag ervoor, maar bij beiden moest ik erg lang wachten iets te zien.
    Nu dacht ik, ik doe vanmorgen en Clearblue digital dan zie ik tenminste dat ik zwanger ben...resultaat: niet zwanger!

Mijn vraag; hebben jullie ervaring met Clearblue digital, is bij een heel laat en licht kruidvat streepje het voor deze test dan sowieso nog te vroeg? Hoop dat jullie hier meer van weten, ga iig nog ff zo n ander testje doen, want wil weten waar ik aan toe ben.
    Dank voor jullie reacties en sorry voor t lange verhaal!

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    welke Clearblue digital heb je gedaan die met weekindicator is gevoelig die andere met aleen zwanger en niet zwanger heeft veel meer hcg nodig

3. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Dank voor je snelle reactie!
    Heb even gekeken, maar ik heb de testen zonder week indicator, alleen niet/zwanger. Dat vind ik wel jammer want dat wilde ik juist zien, maar het goede daarvan is dat het dus wel kan kloppen dat hij nog geen positief resultaat geeft.
    Hoe weet je dat verschil? Gewoon gezocht op internet ofzo?
    Dank iig..!

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Staat op verpakking met wee indicatie. Maar wel met ochtend urine doen hoor... Maar als je een mooie streep op je Kruidvat heb dan zie die Clearblue met week indicatie ook zwanger moeten aangeven

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik had een heel dun mini streepje overdag met Kruidvat en direct na etos gereden en Clearblue indicator gehaald en die gaf aan zwanger terwijl geen ochtend urine was

Deel Deze Pagina