Hallo allemaal, Ik ben nog niet zo actief geweest hier op het forum, maar heb nu toch wel iets wat ik in de groep wil gooien. 8 mei had ik een spoed consult bij de gyn. Ik had erge steken rechts in mijn onderbuik. In januari heb ik een therapeutische laparoscopie ondergaan waarbij er een grote cyste, wat kleintjes en endo is weggehaald/weggebrand. Van die grote cyste had ik flink wat last en dit keer voelde het precies hetzelfde. Bij de gyn aangekomen heeft hij een echo gedaan en hij zei dat ik mijn eisprong had gehad! Jeej! Hij zag geen cystes en ik was nog steeds endo-vrij! <3 Wel was ik verbaasd dat een eisprong zoveel zeer kon doen :O Super blij dat ik uberhaubt een ei had weer terug naar huis en geklust. De gyn zei dat ik de 7e mijn ei heb gehad en gelukkig hadden we de dagen ervoor ook al geklust. Ik mocht rond de 19e testen. Nu heb ik dus de 7e mijn ei gehad, ben nog steeds niet ongesteld, maar ook niet zwanger. Heb vanmorgen een test gedaan en helaas negatief. Expres mee gewacht omdat dat voor mijn gevoel beter was. Nu is mijn vraag.. Is het niet zo dat je 14 dagen na je ei ongesteld moet worden? Of kan dat ook een paar dagen later zijn? Echt een teleurstelling dit.. De kans was zo aanwezig dit x. Ging er nog niet vanuit dat het ook echt raak zou zijn, maar ik snap niet waarom mijn ongie nu uitblijft.. Liefs!
He Kit, Als eerste wat naar voor je dat je een cyste had zeg! Gelukkig dat die nu weg is! Inderdaad krijg je meestal na 14 dagen na je ei je menstruatie. Maar ik weet niet hoelang je gestopt bent met de pil, het kan namelijk ook uitblijven ivm het 'ontpillen'. En anders moet je misschien nog even wachten en dan nog een keer testen, misschien ben je toch zwanger maar zit er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je lichaam! In ieder geval veel succes en ik hoop voor je dat het raak is! Liefs Annika
Wat heerlijk, zo snel al een reactie! Thanks Ik zit nu in de 14e ronde.. Dus van ontpillen is het niet. Nu heb ik door de endometriose een onregelmatige cyclus, maar ik heb begrepen dat je 14 dagen na je eisprong sowieso ongesteld moet worden. ..en ik snap niet waarom ik het nu nog niet ben, terwijl mijn test negatief was. Ik moet het gewoon nog even aankijken, maar het frustreert me mateloos, vandaar dat ik even mijn gal moet spuwen Morgen moet ik naar de gyn. Uitslag van de zaadtest van mijn mannetje. Ga het ook aan hem voorleggen.. Dank je wel voor je snelle reactie! Jij ook heel veel succes!
Gemiddeld genomen is je ongi 14 dagen na je eisprong maar dit kan ook 11 of bijv. 16 dagen zijn... dus het kan nog alle kanten op. Ik ga voor je duimen dat je snel een positieve test zult hebben! Liefs Jelske
Dank Je hebt gelijk hoor. Positief blijven. Vind het soms lastig.. Het is nu 15 dagen na mijn ei en als ik zwanger zou zijn, had de test het inmiddels al wel aangegeven, denk ik dan. Als ik over een paar dagen mijn ongie nog niet heb gehad, ga ik weer testen! Liefs! ..en succes. Nog 5 dagen en dan kan je testen. Spannend!
Dank je wel Jelske! Right back at yah Hoop dat je pendel uitkomt! Even offtopic: Zie wel vaker bij members pendels in hun onderschrift. Zou het leuk vinden als iemand ook voor mij zou willen pendelen. Waar kan ik dat laten doen?
Dank je, ik ga de 29e testen als mijn ongi tot zolang uitblijft. Ik hoop echt voor je dat je ongi uit blijft omdat je zwanger bent. Niet iedereen test gelijk positief hoor. Ik las zelfs nog net ergens dat een zus van iemand zelfs bij de huisarts nog een negatieve bloedtest had maar dat bij de echo toch bleek dat ze zwanger was. Dus alles kan! Zeker als je al zolang van de pil afbent als jij! Maar ik kan me voorstellen dat je nogal terughoudend bent als je in de 14e ronde zit. Veel succes met testen!
Voor pendelen moet je even bij de lounge kijken en daar staat boven aan de pagina een stukje over pendelen, met namen erbij wie het doen.
Dat is het idd. Terughoudend is het goede woord. Ik probeer niet te veel te hopen en te dromen. Ik heb geduld. Maar moet zeggen dat ik wel op de proef word gesteld! Al vind ik het nog meevallen als ik naar andere members kijk en zie hoe lang die al bezig zijn. Respect hoor! Thanks! Ik ga meteen even kijken Hoop voor jou ook dat het snel raak is!