Ik wilde deze ronde eigenlijk nog geen ovutests gebruiken, maar besloot na een heel weekend wat vruchtbaar slijm en steekjes toch te gebruiken zodat ik een beetje mijn cyclus wist. Nou kon ik pas dinsdag ovutests kopen, aangezien ik maandag nog moest werken. En op dinsdag dus pas getest en toen had ik 2 strepen, maar de teststreep was ietsje lichter dan de controlestreep. Woensdag om dezelfde tijd weer getest, teststreep werd al lichter. Vandaag weer getest, weer lichter. Ik kon dus helaas niet eerder dan dinsdag beginnen met testen. Had het hele weekend steekjes en slijm. En dinsdag overdag ineens wat oud bloed bij het slijm met afvegen. Wat denken jullie, aangezien mijn ovutesten nu dus weer lichter worden en in combi met waarschijnlijk ovulatiebloeding.. Zou ik dus mijn ei al hebben gehad? Waarschijnlijk dan dus van maandag op dinsdag? Aangezien ik dinsdag wel 2 duidelijke strepen had, alleen de ene dus net niet donkerder. Als ik maandag misschien had kunnen testen, was dat dus de knaller geweest?
Ik denk dat je m inderdaad gehad hebt ja, als je geklust hebt moet t wel goed komen denk ik succes met zwanger worden hou je ons op dr hoogte
Stel dat ik dus idd mijn ei heb gehad, wat is zinvol kwa klussen? Tot hoever na je ei klussen jullie nog door voor een zwangerschap?
Nee woensdag wassie niet positief.. Ik had dinsdag voor t eerste getest en die gaf bijna positief aan en woensdag werd hij al lichter en gisteren bijna geen 2e streepje meer te zien. Dus daarom dacht ik, misschien had hij dus dan maandag knal positief geweest als ik had kunnen testen? En dan kan ik er dus vanuit gaan dattie geweest is?