Dag ladies, Heb op mijn NOD dag getest, nu is er met het blote oog een streepje te zien, op de foto niet goed te krijgen. Hoort dit streepje er te zijn en is de test negatief of moet ik er van uit gaan dat ie mogelijk positief is? alvast bedankt!
Ik ken deze test niet maar lees er vaak niet echt goede verhalen over. Ik zou testen met kruidvat. Hoe zeker ben je van je ei?
Hij kán positief zijn, echter is dit niet een hele betrouwbare test. Voor zover ik kan zien is het streepje wel breed wat officieel gezien positief zou betekenen. Overigens zou ik hem wel heeeeeel licht vinden voor je NOD, hoe heb je je NOD berekend ?
Als ik het beoordeel als “op NOD getest” en met de wetenschap dat deze testen altijd een streepje geven… je zou kunnen kijken voor kv2v5… testen met roze streepjes zij. Vaak beter
Ik heb met deze test al 2x vals positief gehad, heel teleurstellend. Ik zou er 1 van kruitvat 2v5 doen bijv. Of die van action? Hoor ik ook goede ervaringen over, die zijn bij mij altijd Omo wit als ze negatief zijn. succes! Hoop voor je dat hij snel positief is!!
Dank voor de reacties dames, heb vanochtend getest met kruidvat 2 v 5. Was negatief, clearblue niet aan te raden want met het blote oog kun je t vrij goed zien ook al is t streepje licht…