weigeren icsi traject

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Arlet, Sep 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arlet

Arlet Lid

Aug 1, 2014
    26
    0
    0
    Snowworld
    Duitsland
    Hallo iedereen,

Ik wilde graag weten of meer mensen afwijzingen hebben gekregen voor het starten
    Van het icsi traject?! En weten mensen of ze dit mogen weigeren?

Wij hebben eindelijk de stao kunnen nemen om het traject in te stappen. Mijn partner heeft in 2012 voor chemo via een tese zaad ingevroren.
    Na lange trajecten en operaties waar gezondheid voorop stond
    Zijn we eijd augustus naar Nijmegen geweest om aan te geven dat we de icsi willeb starten. (Mijn partner heeft geen vruxhtbaarheidsproblemen maar door eerdere operatie per ongeluk zenuwen doorgesneden die ejaculatie regelen vandaar tese gedaan) de kanker is niet erfelijk en ik ben kerngezond.

Ze zouden overleggen met de artsen en we krijgen vandaag te horen dat we niet mogen starten. Ze willen wachten totdat mijn partner een jaar kankervrij is. Maar wij willen hier niet op wachten. Aan gezien het zijn grootste wens is wil ik deze nog graag waar maken. Het jaar is om in juni2015. Ik heb echt even met mijn mond vol tanden gestaan. Want dit had ik niet verwacht wist niet dat ze je mochten weigeren.
    Als die fout bij een operatie niet gemaakt was hadden we op de natuurlijke manier nu zwanger proberen ze worden. En nu zijn we afhankelijk van icsi en mogen we niet.....????

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik zou in Gent gaan praten. Wat een waanzinnig verhaal.

3. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

Apr 15, 2011
    502
    0
    0
    Beste arlet,
    Ik heb hier geen ervaring in, maar wil je heel veel sterkte wensen.
    Jullie hebben een kinderwens en dan moet je nog zolang wachten, ik vind het niet eerlijk. Is er geen ander ziekenhuis die jullie willen helpen? Misschien nog een gesprek aanvragen.
    Succes, ik hoop dat jullie wens snel uit mag komen!

4. Arlet

Arlet Lid

Aug 1, 2014
    26
    0
    0
    Snowworld
    Duitsland
    Mijn schoenen vielen ook uit.. dit was in radboud.
    Ik heb nog een heel gesprek gehad met dr. Hamdine maar dit was de regel die bij hun geldt....

Ik kan het niet geloven!
    Ii wil zeker andere ziekenhuizen bellen maar wij wonen helemaal in het zuiden.
    Ik ben aan dusseldorf aan het denken maar moet uitzoeken hoe het zit kwa verzekering. En het st. Geertgen maar volgens mij wordt dat ook niet vergoed.

Aangezien het zaad al twee jaar in Nijmegen is wilde we daar.
    Maar dit vind ik geen manier van omgaan.

Ze legde het er keer op keer neer dat dit de regel was...

5. mnr

mnr Niet meer actief

Je zou contact kunnen opnemen met geertgen. Het ligt op het moment inderdaad aan je verzekering of je het daar helemaal vergoed krijgt.

Anders in januari overstappen na een verzekering die het wel vergoed,
    Dat is nog maar 3 maanden..

Succes!

6. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Bizar! Er is alleen medische screening op de vrouw voor ivf/ICSI en dan nog heel basic: heeft de behandeling kans of niet.

Daaraan voldoe je. Verder zitten er ook genoeg mafkezen in de MMM die psychisch niet in orde zijn of zoals bij mij in de straat: te beroerd om een vrouwelijke sterilisatie ongedaan te maken ( voor eigen kosten) en dan gewoon een ivf behandeling krijgen op kosten van de staat.

Plaatsvervangend kwaad word ik hiervan, op naar een menselijker ziekenhuis!

7. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg! Bellen met je eigen verzekering en informeren of Dusseldorf dan wel Gent vergoed wordt. In het buitenland gaan ze toch heel anders met mensen om!!
    Ik ben zelf overgestapt naar Gent omdat in mijn zhuis denkt dat het met mij niet meer kan. (had net miskraam gehad) In Gent is er geen enkele twijfel of het kan!

Share This Page