@babke: het was rond half 10 (36.9) en normaal ben ik om 7u wakker dus was 2,5uur te laat en om 5u (36.7) 2uur te vroeg. Maar het maakt niet zoveel uit denk ik want mijn temp steeg vandaag door net als vorige cyclus.
Ik baal zo erg van mijn kaartje!!! Er is geen touw aan vast te knopen. Zelfs het weer is nog minder wisselvallig dan dit. Had gisteren gekeken en als ik vandaag 36.8 had, kreeg ik een kruis en had toch weer een lage temp. Mijn ei is echt geweest (posi ovutest en het cervixslijm is zo creamy als dat het maar zijn kan). Moet wel zeggen dat ik nu van de zwanger multies ben afgestapt.. om medische redenen moet ik eigenlijk wel weer beginnen. maar kan toch niet voor zoveel verschil zorgen? Ik heb wel de afgelopen week morfine geslikt voor mijn rug, en zit tot nu toe nog dagelijks aan de ibuprofen. Het lijkt mij dat het daar niet aan kan liggen?
Ik heb door getest om zeker te weten dat de piek voorbij was. Ik had 2 dagen positieve ovu testen en daarna werd hij wit. Er zijn er genoeg die posi testen en geen eisprong hebben. Weet er alles van, had deze ronde toevallig mazzel. Geen idee of de pijnstillers verschil kunnen maken. Maar moet je zeggen dat ik van mijn kaartje ook niets begreep. Het was zo rommelig en hij gaf pas na 6 dagen aan dat ik een ei had gehad.
Ik tempte vandaag 36.8.. zoals verwacht.. heb de temp van gisteren weggehaald, want denk dat die niet goed is geweest. Nu klopt het weer
Wat was hij gisteren dan? Waarom zou die niet goed zijn? Kun je hem beter discarden, dan zie je hem namelijk wel.
Oh dat wist ik niet.. Ik heb het aangepast. Gisteren was hij 36.5.. Terwijl ik normaal boven de 36.6 blijf na het ei. Ik had pas getempt toen ik al naar de wc was geweest. En het was ook vroeger dan normaal.