Wat vinden jullie van mijn kaartje, is er nog hoop voor deze maand? Durf nog geen test te doen, ben bang dat het te vroeg is!!
Doe gewoon lekker een testje meid, het kan nog alle kanten uit, en op 10DPO kan je al wat opmaken uit een test hé. Hij hoeft nog niet noodzakelijk positief te zijn terwijl je wel zwanger kan zijn, maar wie niet waagt, niet wint. Ik zie dat je op 6DPO een dipje hebt gehad, zij het niet zo groot, maar het kan wel iets betekenen hé. Ga er gewoon voor meid
10 DPO is nog wat vroeg. Hoe lang duurt normaal je LF? Als je nu test en het is negatief of een tuurtest, weet je nog niets en wordt het alleen maar spannender. Als je het kan uitzweten zou ik nog 2 dagen wachten
Vind het zoooo enorm spannend Elance.. hihi. Heb ook niet echt last van kwaaltjes dus dat maakt me nog onzeker. Maar goed niet iedereen heeft daar al meteen last van! Morgenvroeg ga ik testen!!!
Een LF van 10 dagen is toch nog acceptabel, dacht ik? Maar tja dan zou het kunnen, er valt eigelijk niets over te zeggen. Soms daalt de temp pas nadat de niuwe cyclus begonnen is en ik zie ook kaartjes van zwangeren die dalen tegen 10-12 dpo en dan toch weer omhoog schieten... Sterkte met de dag doorkomen!
Laat zeker weten hoe mijn test eruit ziet morgenvroeg.. Ja 10 dagen is idd nog acceptabel. Vorige maand was mijn temp. op 10dpo al flink gedaald. Voor het eerst in mijn leven dat ik hoop goed misselijk te worden vandaag hahaha Bouwjaar, wanneer ga jij testen? Jij zit al op 13dpo en gestopt met tempen......?
Ja ik temp niet meer als ik m'n ei gespot heb, juist om deze "stress" te voorkomen. De temp zegt toch niks (bij mij) en ik vind het heerlijk rustig om hier iig niet op te letten Mijn LF is 14/15 dagen; ik ga zaterdag testen denk ik. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik geen eenzame streep meer wil zien, dus ik wacht eerst gewoon af of er een nieuwe cyclus start
Je hebt groot gelijk, als je ei geweest is dan kun je toch alleen maar afwachten! Wellicht dat ik dat de volgende ronde ook ga doen. Deze stress is echt niet fijn! haha Succes zaterdag met testen, hou je ons op de hoogte?
Hoe ziet je kaartje er normaal uit? Mijn kaartje week de vorige keer duidelijk af, wat voor mij een teken was, van er gebeurt iets volgens mij.
Ja jij had echt een geweldige dip opeens in je vorige kaartje, dat is inderdaad wel duidelijk dan... Of toch, genuanceerd duidelijk Ach je moet toch gewoon alles afwachten hé, hoe jammer het ook is :x
Ik heb ja gestemd vanwege je stabiele temp aan het einde, had ik ook en was zwanger. Maar iedereen is anders...
Dit is de 2e maand dat ik mijn temperatuur bij houdt. Vorige maand zat er wel veel meer schommeling in en op 8dpo daalde mijn temp al aanzienlijk... 3 dagen later de duivels... Nu is het al 4 dagen erg stabiel. Voel helemaal niets raars, voel me ook niet zwanger (al weet ik ook niet hoe dat voelt ). maar voel ook geen ongi aankomen... Morgenvroeg of vrijdagochtend even een testje er tegen aan gooien hihi.. Spannend hoor pfff
Vanmorgen getest, helaas negatief. Ben wel een beetje down nu. Temp wel flink omhoog maar kan ook door de warme nacht komen!! Iemand nog hoop voor mij? Heb getest met een etostest... Iemand ervaring mee ?