Ei gemist? Of....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sharon78, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Hoi meiden,

ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten (babyboom testen) omdat ik nogal een onregelmatige cyclus heb.
    Ik ben begonnen met testen op dag 15. Op dag 18 had ik een heel licht streepje, die steeds iets donkerder werd. Vanaf dag 22 werd het weer lichter. Ik zit nu op dag 24 en de streepjes zijn niet zichtbaar óf heel licht.
    De streep is nog niet zo donker geweest als de controlestreep.

Kan het zijn dat ik nu m'n ei toch gemist heb, of misschien heb ik wel helemaal geen eisprong gehad?

En heeft het nog wel nut om door te testen?

Veel vragen :D Maar ik hoop dat iemand me kan helpen, want snap er niets meer van :(

Groetjes Sharon :(

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de babyboomtesten zijn sowieso flop vind ik, maar denk dat je op de dag dat de test donkerder werd je lh piek is geweest wat betekent dat je ei binnen 24-48 uur springt. Je kan beter als de testen donkerder beginnen te worden s morgens én s avonds testen. Zoals je bij mijn op ovutestn ziet had ik op 2-2 om 11.30 een positest en dezelfde avond om 20.30 was hij negatief. Zo snel kan het dus gaan.. Maar hoor meer verhalen over babyboomtesten die niet duidelijk zijn omdat ze niet donker worden of lang positief blijven. Daarom adverteren ze denk ik ook dar als je reclame voor hun maakt dar je een gratis pakket twv 30 euro krijgt omdat ze een slechte reputatie hebben.
    Liefs Daantje

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord.
    Heb idd al een paar keer gelezen dat babyboomtesten niet zo goed schijnen te zijn....helaas nádat ik ze had besteld :(
    Ben ook 2x per dag gaan testen, maar pas na een paar dagen.
    Is een beetje lastig voor mij i.v.m. werk. Ik zal dus over ongeveer 2 weken weten of ik m'n eisprong dan gehad heb of niet...

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier 3 van de 4 rondes mijn ei gevonden met babyboom testen, en ook nog eens knal pos testen, zie mijn album.....

helaas deze ronde een ontregelde cyclus ivm een vmk....

heb trouwens PCO, en des ondanks echt duidelijke testen, en niet vals positief!

5. Hans Tamara

Apr 28, 2008
    8
    0
    0
    centralist taxi/ taxi chauffer
    Geesteren (ov)
    Wij hebben de ovuluatie testen ook een poos gebruikt..zijn al sinds april 2008 bezig.. We vonden de testen niet duidelijk genoeg en zijn overgestapt naar temperaturen...Betrouwbare...Geeft precies aan wanneer jij je eisprong hebt..Als je dit paar maandjes doet weet jij precies wanneer je eisprong hebt...dit wordt ook aangeraden door artsen.. Het was ons ook eerst te veel werk maar later toch gedaan..

We wensen je veel succes..
    Liefs Tamara

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties! Jullie ook heel veel succes met zwanger worden!

Share This Page