Hallo allemaal! Weer een vraagje hier over de ovulatietesten. Heb de afgelopen tijd fanatiek getest. 20-11 CD16 voor het eerst een licht streepje 21-11 CD 17donkerste streepje, lichter als controle streep 22-11 CD 18streep bijna gelijk aan 21-11, iets lichter 23-11 CD 19 tuur streepje, aleen zichtbaar als ik dr met fel licht op schijn. En nu? Geen eisprong gehad? Of toch wel, maar test ik gewoon niet zo positief. Of nog andere optie??? Heb een cyclus van 27-28 dagen. Iemand een idee?
En heb je daarvoor ook getest? CD 16 is aan de late kant om te beginnen met een cyclus van 27/28! Meestal is er dan ei rond 14 toch? Kan het dus ook zijn dat hij al eerder is geweest? Zo niet, dan zou ik de donkerste aanhouden als je LH piek en nog even doortesten. Misschien kun je de testen bewaren om de volgende maand mee te vergelijken. Bij mij zijn ze ook nooit knalpositief, dus ik hou de donkerste aan.
Misschien heb je een korte piek. Ik zou de volgende maand rond dag 16-19 twee keer per dag testen om te zien of dat verschil oplevert, misschien zou de streep tussen dag 17 en dag 18 wel donkerder zijn geweest op een ander tijdstip? Dat je ei eerder was lijkt me niet waarschijnlijk, want je schrijft dat je op dag 16 voor het eerst een licht streepje zag. Dus neem ik aan dat je ook de dagen daarvoor getest hebt?
Bedankt voor jullie antwoorden!!! Klopt, ben al op CD 7 begonnen, aangezien het eerste maand was, en dus niet wist of ik vroege, gemiddelde of late eisprong zou hebben. Nu vandaag weer een licht streepje terug, vergelijkbaar met CD 16. Als Eisprong nu nog moet komen, is hopelijk mn cyclus wat langer, anders wel heel korte LF. Kan dat, dat LH afneemt om daarna weer toe te nemen? @Evira Ik ga ze zeker bewaren voor volgende maand. En ik dacht dan misschien eens een ander merk proberen. Of juist niet? @Daro Goed idee om volgende maand 2x daags te testen, is altijd het proberen waard he.