vandaag heb ik een testje gedaan (predictor)...er waren 2 in het pakketje en beide keren was het negatief (ik had beide vandaag gebruikt, met 3 uurtjes ertussen) nou wil ik weten of het wel betrouwbaar is... moest gister of eergister ongesteld worden!! ik wil eigenlijk niet zwanger worden en het kan zijn dat ik door stress mijn menstruatie hebt uitgesteld ik had wel anderhalf week geleden 3 dagen achterelkaar 1-malig bruine slijmachtige afscheiding, nou weeet ik niet wat dat was (heb het nooit eerder gehad) en had ik vorige week ook menstruatiepijn, maar ben ik niet ongesteld geworden ik dacht steeds dat ik was geworden, maar werd ik teleurgesteld toen ik naar de wc ging ik ben niet aan de pil....ik had 26 oktober veilig seks gehad, maar 10 seconden had mijn vriendje alleen zijn topje voor de helft in mijn vagina zonder condoom gedaan, dus ik was echt bang dat het misschien raak zou zijn, omdat ik na 2 dagen al wat misselijk voelde... maar ja het kan ook weer niet zo zijn, beide keren was de test ook negatief....als ik toch over paar dagen niet on wordt, ga ik volgende week weer een testje halen.... maar weer het vraag, is de Predictor wel betrouwbaar?
ik heb ook de predictor gebruikt en daarna nog een test van een ander merk allebei positief en heb vandaag nog die cb gedaan met hoelang je zwanger bent, gewoon voor de lol en die was ook positief dus ik heb er wel goede ervaring mee
hier is het dan, beide keren was het zo, mijn mobiel maakt niet duidelijke fotos dusss niet zo een duidelijke foto dus is het wel betrouwbaar als je 1 dag overtijd bent??
na 2 dagen kun je nog niet misselijk zijn van een eventuele zwangerschap. Innesteling heeft dan nog niet eens plaatsgevonden! als je testen negatief zijn zou ik me niet te veel zorgen maken (hoe moeilijk dat ook is) en eventueel na het weekend nog een keer een kruidvat 2voor5 test doen voor de zekerheid
dankje jacky, dat zal ik doen, maandag haal ik wel de kruidvat testjes, ben in de weekend even weg!! mijn cyclus duurt ook 33 a 35 dagen, huh hier een overzicht van laatste 3 maanden 6 augustus 10 september 13 oktober... dus ik moest in vergeleken met de vorige maanden, vandaag of gister worden...
en jacky ik had wel dat bruine afscheiding op 5/6/7 november gehad, het was maar in de dag 1 keer....het was echt slijmachtig, de 3e dag was het meer dan de vorige 2 dagen... zou dat misschien niet mijn ongi geweest zijn?? ik heb nog nooit zoiets gehad eigenlijk:S het was ook anderhalf week eerder en het was maar 1 keer per dag (in de 3 dagen), wat zou dat geweest zijn?? ik denkd at het door stress kwam
denk wel dat je de 2 testen mag geloven ofwel test jij nog niet vroeg positief, ff afwachten of je ongesteld wordt of niet.
is de predictor echt niet zo betrouwbaar?? ik haal maandag weer een predictor test en eventueel ook de kruidvat testjes...maar ik hoop dat ik al ongesteld ga worden, huh
hier werd predictor positief met kraanwater dus voor mij helemaal niet betrouwbaar of de tweede lijn moet echt super super duidelijk zijn het lijntje dat jij hebt is voor mij negatief
ja dat is zeker wel negatief, had beide keren dezelfde resultaat!! negatief en negatief maar ik dacht dat het maybe niet betrouwbaar was, omdat mensen zeggen dat het niet betrouwbaar is maar negatieve testjes zijn wel betrouwbaar dus, toch??? na 2 dagen overtijd zijn
soms krijg je echt een licht lijntje dat eigenlijk best goed te zien is maar toch negatief is. was toen bij het kraanwater zo. stond echt een heel licht roze lijntje maar nega natuurlijk
aha oke, nouu ik wacht op mijn menstruatie, hopelijk word ik snel ongesteld na de negatieve test moet ik wel ophouden met stressen eigenlijk maar nu ben ik weer onzeker, omdat mensen zeiden dat predictor niet zo betrouwbaar is haha
vandaag weer negatief getest met de KRUIDVAT testjes van (11 euro), zag geen testjes van 2 voor 5 en ook de clearblue testjes gehaald, die was ook negatief!
thanxxxx nu is het toch vast wel betrouwbaar dat ik niet zwanger ben toch?? of kan het zijn dat de hcg laag is, ik weet dat zal 80% niet zo zijn, maar ja even gewooon, voor de zekerheid, vraagje