Ei gemist?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mom78, Dec 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Als je iedere dag rond hetzelfde tijdstip test kun je dan ook je ei missen per ongeluk?
    Ik heb al best wat testen gebruikt, maar nog geen pos.ovutest gehad.
    Misschien dat ie deze ronde nog later komt als normaal en ik dus gewoon nog even moet afwachten.....
    Mijn cyclus varieert van 31 tot 38 dagen.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi,

Ja je kan je ei missen als je bijv een korte LH piek hebt. Je kan in dat geval het beste 2 keer per dag testen. Kost je dan helaas wel het dubbel aantal aan ovutesten maar minder kans dat je um mist. Kan best dat je smiddags je piek hebt en als je dan een korte piek hebt, heb je savonds al geen posi test meer. Je kan ook vanaf de 2e week na je menstruatie (ong vanaf dag 10) om de dag klussen, dan verklein je ook de kans om je ei te missen. Temp je ook?

3. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Thnx voor je reactie,
    Ik temp niet, wel al met regelmaat geklust, in de hoop m'n ei op die manier niet gemist te hebben ;)
    Op sommige dagen heb ik ook 2 dipsticks gebruikt en als ik twijfelde gebruikte ik de dure digitale van cb.
    Soms denk ik m'n ei moet gewoon nog komen, zit morgen op dag 21 van mijn cyclus, maar aan de andere kant zit ik me te bedenken en voel ik vanalles dat ik hoop dat m'n ei al bevrucht is.
    Dus ik weet het gewoon echt niet, ik ga in ieder geval door met testen EN klussen. En dus maar afwachten....

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    suc6 meid, hoop voor je dat ie geweest is en dat je goed hebt geklust, tenminste goed genoeg voor je ei.

Ga voor je duimen

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,208
    35,950
    113
    Als je op dag 21 van je cyclus zit en je hebt wel eens cyclussen van 38 dagen dan kan het heel goed zijn dat je ei nog komt hoor! Ik zou gewoon nog even doortesten.

6. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Ja dat doe ik zeker, ga gewoon vrolijk verder ;)
    Heb nog genoeg ovu testjes liggen.

7. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Had m'n ei niet gemist, vanochtend had ik een pos. ovutest, dus pas op dag 23. Ik was gewoon ongeduldig..... :oops:
    We gaan ervoor!

8. Eefje77

Eefje77 Actief lid

Nov 27, 2008
    132
    0
    0
    Ik ben ook ongeduldig, heb ook nog geen positieve test gehad. Normaal is mijn cyclus 27 a 28 dagen, vanmorgen negatief getest...

9. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Hey Eefje,
    Ook niet dat je test een klein beetje wat verkleuring geeft.
    Dat had ik namelijk ook, gister twijfelde ik heel erg omdat mijn romed (irritante testen overigens) wat meer kleur gaf als alle dagen daarvoor, daarvoor helemaal niks.
    Dus gister een digitale cb er achter aan gedaan, niks. En vandaag weer dezelfde verkleuring, dus weer een cb er achter aan gedaan en vandaag dus positief.
    Dus die romed geeft dus bij mij zeker geen donker of donkerder streepje extra.
    En schijnbaar hoeft er ook niet precies 14 dagen tussen de eisprong en een evt menstruatie te zitten, ik dacht dat ik dat ook eens ergens gelezen heb.
    Nouja, hopelijk wordt je ongeduld gauw omgezet in een pos.test.

10. Eefje77

Eefje77 Actief lid

Nov 27, 2008
    132
    0
    0
    Hey! Nee ik heb nog helemaal geen verkleuring gehad...afwachten dus...
    En jij, aan de klus! ;)

11. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Jazeker aan de klus, wil hem niet missen hihi.
    Gister ook al wel geklust, maar een keer extra is nog niet zo verkeerd ;o)

12. Eefje77

Eefje77 Actief lid

Nov 27, 2008
    132
    0
    0
    Ik heb vanmorgen een tweede streep die bijna net zo donker is als de controlestreep! :) Tot nu toe helemaal geen verkleuring gehad...Wel laat op dag 15 (normaal een cyclus van 27-28 dagen) :(:

13. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Eefje, kan normaal zijn voor jouw hoor.
    Als je dag 16 een ei hebt en de 28 ongi wordt, heb je een lf van 12 dagen. En dat kan prima, goed dat je het ook weet, anders zou je misschien te vroeg stoppen met klussen.... :)

14. mom78

mom78 Lid

Dec 13, 2008
    98
    0
    0
    Brabant
    Eefje, het kan nog best zijn idd dat je cyclus nog altijd 28 dagen zal zijn hoor.

Ik had dus 2 dagen achter elkaar een pos.test, dag 23 en 24. Helaas gister niet kunnen ''klussen'', nouja hopelijk blijven de zwemmertjes lang in leven en doen ze goed hun best om bij het eitje te kunnen komen hihi....

Share This Page