hallo allemaal... ik heb nu door als het goed is hoe ik mijn temp kaartje aan jullie kan laten zien! morgen kan ik pas testen maar ik denk dat ik maar van mijn langste cyclus uitga van 33 dagen want ik heb gisteren nog getest maar was negatief! terwijl ik opzich wel zwangerschapsverschijnselen heb zoals: donkerder gekleurde tepels meer bultjes rond de tepels... vlage misselijk meer duizelig.. minder eetlust.. moe en krampjes onder in mijn buik.. vreselijke borrelende buik...niet van de honger! vorige zwangerschap had ik nergens last van alleen moe moe moe! maar ja is natuurlijk nu ook nog te vroeg om wat te zeggen over mijn temp kaartje is dan nog wel wel vroeg! willen jullie er even naar kijken? bedankt alvast voor een ractie...
Ik heb geen idee hoe de link werkt...naar mijn tempkaartje kan je via mijn ticker! Mischien moet je even bij 'temeratuurkaartjes' kijken hier op het forum!
w8 ik zie het al, als je op je FF pagina staat staat er links in beeld 'sharing' ... als je dan naar 'homepage setup' gaat zie je bovenaan in beeld de link naar je kaartje
Nope, hij doet t nog niet..... onder Your Charting Home Page Web Address: (bij sharing/homepage setup) zie je een adres staan, die moet je kopiƫren en plakken! (dus niet het adres in je explorer-balk zelf..)
Ik heb even gekeken, als hij zo hoog blijft zou het een goed teken kunnen zijn, ook gezien je klachtjes! Is een mooie kaart trouwens.. Hij moet nu alleen niet gaan dalen je temp!
Over 11/12 dagen ongeveer......duurt nog veels te lang ik kan alleen niks uit mijn temp halen...die schommelt net zoveel als mijn gewicht...