Hoi ik zit met het volgende ik hou al heel lang mijn temp bij en dit is de eerste x dat ik me af vraag of ff gelijk heeft. Dus mijn vraag heb ik mijn ei gehad of denken jullie ook dat ik hem nog moet krijgen.
Grappig ik heb een beetje het zelfde, alleen ik heb bij mijn hoge temperaturen wel langer geslapen.(heb bij eentje discarded gedaan om het kruis weg te krijgen) Het ziet er nu wel een beetje uit of je eisprong geweest is maar ik vind dat FF je verticale streep wel erg laag gezet heeft. Ik denk dat als je zelf het idee hebt dat je eisprong nog niet geweest is dat je daar vanuit moet gaan en gewoon door moet 'klussen' soms verzet FF als je meer data ingevoerd hebt het kruis naar later. Denk dat dat bij jou ook wel goed zal kunnen gaan gebeuren deze maand.
Bij mij gaf hij ook een eisprong aan (op dag 17), hierna is mijn temp namelijk 2 x hoog geweest en daarna 1 x lager. Maar toen ik mijn temp van vanmorgen invoerde (weer laag) heeft hij het kruis weggehaald... dus nog geen ei... ikzelf twijfel ook wel of hij is geweest... zit nix anders op dan afwachten denk ik.. Ik hoop voor jou dat je temp morgen mooi hoog is, zodat je duidelijkheid hebt... succes ermee... enne..... Klus ze!!!
gezien je vorige kaartje zou het heel goed kunnen dat je een vroeg eitje hebt gehad. FF rekent als volgt; als je drie achtereenvolgende dagen een structurele verhoging hebt van 0.3 graden of hoger zet hij een kruis. Dus stel dat je morgen overmorgen en de dag daarna 0.3 graden hoger zit dan vandaag, verplaats hij het kruis naar de dag van vandaag. (snappie t nog ?!?!?!) Maar FF kan er wel eens naast zitten. ik heb het afgelopen cyclus meegemaakt. (zie kaartje, heb mijn eigen kruisje gezet dmv folikkelmetingen wist ik wanneer ik mijn eisprong ong heb gehad) Er zit niets anders op dan nog 3 dagen wachten... spannend, he. xxx september
mime ik zie het ja dat die van jou ook aardig heen en weer ga. Maar ik was wel op de gewone tijd wakker nou ja 4minuten later dan als ik moet werken ik word altijd met of zonder wekker om 6uur in de ochtend wakker dus daar ligt het niet aan. Vervelend he dat wachten en dan een temp waar je niet veel uit op maak. Lauw jij temp niet je hele cyclus zag ik wat dat afwachten betreft ja daar heb je gelijk in meer kunnen we toch niet doen. Wij klussen om de dag meestal als mijn ei is geweest dan zakt het wel iets naar beneden wat het klussen betreft maar gelukkig hebben we allebei een hoog libido dus dat gaat wel lukken. Jij ook heel veel klus plezier en hopelijk weten we snel wanneer ons ei is geweest. September gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wacht het maar af wat mijn temp doe ik heb nog nooit zo'n rare dip gehad wel een beetje naar beneden op dag 3 maar nooit terug naar begin temp vandaar dat ik de kluts een beetje kwijt ben en aangezien mijn cyclus meestal vrij kort is, is dit juist een hele lange de vorige was namelijk na mijn laatste mk dus is ie meestal later.
Ik denk dat je ei nog moet komen. Je moet namelijk minimaal 3 dagen een hoge temp hebben (na je ei) alvorens het een echte eisprong is. Helaas had jij maar 2 dagen een verhoging. Nog ffies doorklussen. Je zal zien dat als je morgen weer een lage temp hebt, dat FF je kruis gaat weghalen. Groetjes
Als je ei is geweest, kan het zijn dat dit een dipje is, maar dan zou ie morgen weer omhoog moeten. Als die niet omhoog is, dan denk ik dat je ei nog moet komen (ofwel, vandaag is )
Bedankt voor jullie mening alleen twijfel ik nu nog steeds of dag 11 mijn ei is geweest of dag 14. Ik zelf denk dag 14 wie wil er nog eens kijken dan weet ik ook of ik over 8dagen kan testen of nog een paar dagen langer moet wachten
Ik denk... dag 11. En dat die daarna een dipje was. Anders zou er geen 2 dagen stijging zijn lijkt me.
dank je meisje ik heb nog nooit zo'n raar kaartje gehad normaal haal ik mijn ei er gelijk uit nog 7dagen geduld op brengen dus of proberen te wachten tot het volgende week zondag is Jou kaartje zie er trouwens goed uit wanneer ga je testen of heb je er al 1 gedaan. Hopelijk blijft hij zo mooi hoog
Weet nog niet wanneer ik ga testen! Mss zondag, of maandag (heb allebei de dagen vrij) Als ik op zondag test weet mn vriend het meteen, als het op maandag is, dan kan ik de hele dag nog wat leuks verzinnen voor als ie thuis komt (denk niet eens aan dat die test nega kan zijn Erg he, gedraag me gewoon of ik weet al dat ik zwanger ben, terwijl ik nog steeds ongi kan worden... Niet zo goed eigenlijk)
Nee hoor helemaal niet erg ik herken het wel en bij mij is het tot nu toe wel altijd uitgekomen alleen niet met het goede resultaat maar hoplijk de volgende keer wel voor 9maanden. Ik ga heel hard voor je duimen dat die temp zo mooi hoog blijf.