Hallo allemaal Even voorstellen, Mijn (schernaam) is Gucci 1. Ik ben nieuw op deze site en weet nog niet helemaal mijn weg. foto's en dergelijke krijg ik niet voor mekaar. Ik en mijn vriend zijn 5 jaar samen en gaan trouwen in maart. We zijn vanaf deze maand aan het klussen geslagen zoals ik veel lees op deze site haha. We willen erg graag een kindje en we proberen mijn ovulatie zo goed mogelijk uit te rekenen. Ik vind het wel moeilijk hoor. We hebben ovulatie testen gekocht maar die geven negatief aan. Voorheen was ik lid van de libresse site, daar geven ze geen sirieuze antwoorden en de kalender klopt ook niet helemaal, mijn ovulatie zou daar morge zijn maar de testen geven helemaal niks aan. (volgends veel mensen zijn de ovulatie testen van de kruidvat ook niet erg betrouwbaar) Op deze site geeft hij aan dat het de 27ste gaat gebeuren en dan zou ik de 26e het vruchtbaarst zijn. Klopt deze wel? En wanneer moet ik dan gaan klussen ?.. Op de 26e en de 27e?.. ben je daarna helemaal niet meer vruchtbaar dan?.. Ik heb ook gelzen dat een man zijn sperma wel tot 5 dagen in een vrouwelichaam kan zitten. we hebben gister en eergister geklust maar voel een rommelig gevoel in mijn buik.. zou dat wat kunnen zijn? En kan iemand mij ook misschien helpen met de site zoals profiel foto en banner neerzetten.. Hopenlijk is dit een leuk forum, heb er zin in.. Liefs Gucci
Allereerst van harte welkom! Je moet niet van banners en kalenders uitgaan! Deze geven slechts een indicatie (op basis van je cycluslengte), maar bij iedereen kan de eisprong wat eerder of juist later komen! Je had al ovulatietestjes geprobeerd? Heb je die vanaf dag 10 van je cyclus geprobeerd en desnoods 2x per dag en heb je het een hele cyclus volgehouden (tot je ongesteld werd)? Desondanks nog steeds negatief? Welk merk heb je gebruikt? Want dat wil ook nog wel eens verschil uitmaken. Sensitest of Matcare (goedkope testjes, online te bestellen) zijn wel vrij goed. Wil je zeker weten dat je een eisprong hebt, dan zou je ook kunnen temperaturen. Dat wil zeggen: elke ochtend op het zelfde tijdstip bij voorkeur rectaal je temperatuur opnemen. Deze kun je dan invullen op bijvoorbeeld Fertility Friend. Die geeft dan automatisch aan of je daadwerkelijk een eisprong hebt of niet. Verder kun je onder Gebruikersinstellingen (hier een eindje linksboven) onder Handtekening een banner plaatsen. Je moet dan wel eerst helemaal bovenaan de pagina onder het kopje Banners een mooie cyclusbanner uitkiezen en deze kopieren naar je handtekening. Onder Gebruikersinstellingen kun je ook je profielfoto plaatsen.
@ be happy. dankwjell, ik heb nu een knal positieve test gehad! dit was om 12 uur vanmorge. toen gelijk geklust. De avond ervoor ook geklust om een uur of half 1 snachts. mijn eisprong heb ik volgends mij wel gevoeld vandaag rond 3e.. morge ochtend dan nog maar een keer klussen? ik vind het heel spannend en wil het wel goed doen haha je eitje leeft 12 uur de sperma 3 tot 8 dagen.. denk je dan dat het gelukt is? en of wanneer je het meest vruchtbaar bent, ervoor of erna? en wanneer je dan het beste kan klussen? hoe oud ben jij als ik vrage mag en heb je al kindjes? of word dit je eerste?.. hoelang ben je al bezig?.. succes xx
Ik ben al 36 (mag je gerust vragen hoor) en zwanger van ons eerste kindje. Niet zonder slag of stoot gegaan. Uiteindelijk in de Medische Malle Molen beland en met behulp van vruchtbaarheidsbehandelingen uiteindelijk zwanger geworden. In totaal 3 jaar over gedaan. Ik zou gewoon de komende dagen nog lekker aan de klus gaan als ik jou was. Na een positieve ovulatietest springt je eitje namelijk binnen 24-48 uur. Dus je ei springt vandaag of morgen, verwacht ik zo. Veel succes en plezier met klussen! En hopelijk heb je over 2 weekjes een positieve zwangerschapstest in handen.