Test na IUI

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SabineMerel, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag 9 juli IUI gehad en kan officieel maandag 23 juli pas testen. vandaag toch stiekem een test gedaan en er kwam een zeer zeer zeer licht streepje tevoorschijn.... Zie foto

Dus ik hoop hoop hoop dat het deze keer allemaal goed gaat!!! Superspannend!!! Maar ik denk dat een streepje, hoe miniscuul licht het ook is, wel een goed voorteken is. Volgens mij had ik namelijk de vorige keer ook eerst een super super licht streepje aan het begin...

Attached Files:

• 1.jpg
      1.jpg
      File size:
      20.6 KB
      Views:
      59
  2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zie hem wel hoor, ik duim voor je!!!!!!! :)

3. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Denk dat we straks maar naar het Kruidvat gaan en een paar testen in gaan slaan ;) Kunnen we vanaf nu elke dag gaan testen denk ik zomaar! Vinden het zo superspannend!!!

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    EN gelijk heb je!!! Ennuh wel posten dan he? ;)

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik zie hem ok hoor meis. Moet er wel bij zeggen dat kv op elk beetje hcg reageert. Bij mij dus op 8 mlu en een knaller had ik.

Nou, bloed afgenomen in zkh en helaas dus een veel te lage hcg waarde.

Maar...... Dit was wel op m'n nod, dus ik ga keihard voor je duimen!!!!

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Off topic - hoe wordt je supermoderator?

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie eigenlijk niks!
    Maar de foto is ook slecht genomen.
    Ik duim voor je!

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik zie wel iets lichts maar hoezo kan je officieel pas de 23ste testen heeft dat een reden i.v.m medicijn gebruik ofzo want dan kan de test ook daarop reageren ik duim voor je probeer maandag nog eens te testen dan moet ie wel donkerder zijn

9. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ik zie hem hoor! Maar als je hormonen hebt gebruikt zou ik hem nog niet vertrouwen. Zo niet, dan gefeliciteerd!

10. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaatjevan5 We kunnen de 23e pas testen omdat het dan twee weken na de IUI. Dus de arts zei het nogmaals dat we dan konden testen ;) Spannend allemaal dus!

We hebben vanmorgen ook weer een test gedaan en voelde gelijk een stuk beter:

Vanmorgen was er binnen de 5 minuten een lijntje. Het streepje was heel erg licht, maar hij was er binnen 5 minuten en al wel wat zichtbaarder dan gister =D

Ik zal de foto vanmiddag op de site zetten =D Ik hoop zo erg dat het inderdaad gewoon allemaal goed is! Ben gelukkig ook iig nog niet ongesteld... :)

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Oehoe spannend! Ik hoop het voor je! In elk geval een goed teken dat het streepje beter wordt...

12. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is lastig om duidelijke foto's te maken haha. Maar hier de foto's van vanmorgen

Attached Files:

13. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik zie toch echt een streepje hoor ik zeg voorzichtig gefeliciteerd

14. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik blijf hem ook zien hoor, ik zeg ook proficiat :), zou voor de zekerheid naar de ha kunnen gaan voor een bloedtest..

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hij is duidelijker dan gisteren.
    Gefeliciteerd!!

16. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Vanmorgen weer getest, en hij was weer duidelijker. Haha de test is nu ook makkelijker te fotograferen! Zal straks foto er op zetten.

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh meis wat GEWELDIG!!! GEFELICITEERD :D:D

18. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier istie dan... Zoals ik al zei duidelijker en ook makkelijker te fotograferen. Morgen is de officiele testdag, dus verwacht hem dan behoorlijk duidelijk.

Ik maak denk ik tevens gelijk een afspraak bij de huisarts om te vragen of ik een bloedonderzoek mag. Weet alleen niet hoe snel ik dan de uitslag heb!

Attached Files:

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    JA!!!!!!! Super voor jullie!!

Geniet er van!!

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,925
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd!!!

Maar waarom wil je een bloedtest??? Die snap ik niet want je weet nu al dat je zwanger bent. een bloedtest zal daar niks aan toevoegen.

Je moet nu dit resultaat aan je gyn melden en die zal een afspraak inplannen voor een echo.

Share This Page