Als je een indroogstreep misschien heb op de kruidvat test, die testen van 2 voor 5,-, en je doet er water bij blijft een indroogstreep dan staan? Of zou die moeten verdwijnen door het water? Want hoe kan je bij die testen duidelijk weten of het een indroogstreep is of dat het een hele lichte positieve test is? Ik vraag dit even omdat een vriendin van mij vanmiddag zo een test heeft gedaan. En die zit nu helemaal stuiterend naast me Maar we hadden water bij de test gedaan (2/3 druppeltjes) en de streep blijft. We kunnen beide niet goed zien of het roze of grijs is. Vandaar deze vraag
Bij mij bleven ze staan en werden zelfs donkerder. De enige zekerheid die ik je kan geven is over 2 dagen weer te testen, dan moet de streep donkerder zijn. Heb je een foto van de test?
Die staan in mijn fotoalbum Mijn vriendin heeft nu ook een account aangemaakt hier ze heet Mir88. Dus ze gaat nu lekker zelf posten
ik heb gekeken, ik denk eigenlijk dat dit geen indroger is hoor, vind ze behoorlijk duidelijk op de foto staan.
mijn test is ook zo. 2x achter elkaar .. kan toch bijna niet dat ik 2 indrogers heb? word onnozel van die streepjes dus doe ik maandag een digitale
Wat vervelend! Ik heb even gekeken naar je foto's maar de 2de foto waar 1 test op staat vind ik wel duidelijk. Duidelijker dan die van mijn vriendin in ieder geval. Ik ben heel benieuwd naar je uitslag maandag ! Ik zal voor je duimen
Ik ben eigenlijk bang dat dit wel een indroger is. KV geeft tegenwoordig ( bij mij althans) heel vaak dit soort streepjes. Mocht ze ver voor nod getest hebben kan hij natuurlijk nog donkerder worden. Spannend!
Goedemiddag, ik ben de vriendin van Cynt waar deze test van is. Mijn account is eindelijk geactiveerd en kan dus nu zelf mee praten hier Vanmorgen heb ik nog een test gedaan maar deze is precies hetzelfde als die van gister middag. Niet lichter maar ook niet donkerder. Dit is denk ik geen goed teken toch? Eigenlijk wil ik vanmiddag rond hetzelfde tijdstip als gisteren nog een keer de test doen. Of zal dit in het resultaat niet veel uitmaken? Want mijn schoonzusje test in het begin alleen maar positief met middag urine?? Vandaar mijn vraag
Het water wat je bij de test doet is om de gele urine kleur wat te neutraliseren, zodat je de streepjes wat beter zou moeten kunnen zien. Streepjes zelf verdwijnen niet, ook indrogers niet.
Na de ervaring met de kwaliteit van de foto met Cynt gisteren, heb ik foto's van de test van vanmorgen in mijn album gezet
Ik zie eigenlijk zo goed als niks, twijfel erg of ik iets zie. denk niet dat dit een positieve test is. Wat wel nog kan komen natuurlijk! Doe er overmorgen nog eens eentje