Dan lijkt het me sterk dat het een indroogstreepje is, ik lees wel eens dat als je er een druppel water over heen doet een indroogstreepje weg gaat.
Lijkt mij gewoon een streepje hoor, dus positief. En lijkt me niet dat hij binnen 5 minuten al droog is.
indroog streepjes bestaan niet volgens mijn gyn je kan wel zwanger zijn dat het al heel vroeg mis gaat bv al bij de innesteling maar zonder hcg geeft hij geen streepje. zelfs niet na 2 uur of wat dan ook , als er een gele of bruine streep staat dan pas is het een indroog lijn van de urine is de roze of blauw ( ligt aan de test ) is deze positief en ben je zwanger , alleen zijn tegenwoordig sommige testen zo gevoelig dat ze ook bij een eisprong positief kunnen geven .
Ziet er veelbelovend uit denk ook zwanger zn streepje had ik vorige week ook gwoon elke dag ff doortesten en kijken of hij oploopt Voorzichtig gefeliciteerd
Ik ben in shok om eerlijk te zijn... Eindelijk!! Net de 3 jaar niet gehaald! Op de eerste verjaardag van mijn bff die onlangs overleden is... Ik dacht dat het te mooi zou zijn.... Maar kijk!!!