2 dagen voor nod bloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sande89!, May 7, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sande89!

Sande89! Lid

May 7, 2017
    7
    0
    1
    Female
    Hi allemaal,

Ik weet het even niet meer.

We zijn nu in ronde 6 beland en heb een cyclus van ongeveer 26 dagen. Gisteren had ik ongesteld moeten worden maar donderdagochtend werd ik wakker van hele erge krampen in mijn buik. Zo erg dat ik helemaal misselijk werd en niet op of om kon. Mijn vriend schrok hier van en heeft de huisartsenpost gebeld. Na een uur was de pijn weg. Toch nog naar de huisarts geweest en die zei dat het een innesteling kon zijn (voel mijn eisprong ook heel erg, doet gewoon zeer) of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dan zou de pijn terug moeten komen, dit is niet gebeurd. In de avond begon ik te bloeden en dit 2 dagen. Normaal ben ik echt wel 5-6 dagen ongesteld. Wie herkent dit en was uiteindelijk toch zwanger? Ik heb zaterdag een test gedaan en die was negatief.. sorry voor mijn lange verhaal!

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,074
    17,029
    113
    Ik herken de mindere menstruatie, maar uiteindelijk niet zwanger gebleken die ronde. Je menstruatie kan goed varieeren in lengte/hoeveelheid pijn/hoeveelheid bloed.

De hevige pijn ken ik alleen van een eisprong. Of je een innesteling zo sterk kan voelen weet ik niet, zelf niets van gemerkt!

3. Sande89!

Sande89! Lid

May 7, 2017
    7
    0
    1
    Female
    Bedankt voor je reactie! Ja het is zo verschillend. Ieder lichaam is weer anders. Eisprong had ik al gehad dus dat was het niet. En de huisarts zei dat het voorkomt omdat ik dus ook de eisprong zo vreselijk erg voel en dan ook bijna niet kan lopen van de pijn. Vind het gewoon vreemd, herken dit helemaal niet van de afgelopen maanden. Ben bang dat we naar de volgende ronde gaan!

4. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

Oct 21, 2016
    1,220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Misschien even een zwangerschapstest doen?

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,074
    17,029
    113
    Heeft ze gister gedaan, staat in dr bericht.

6. Sande89!

Sande89! Lid

May 7, 2017
    7
    0
    1
    Female
    Ja ik zal morgen even halen. Die van gisteren was negatief

7. Lanalanalana

Oct 21, 2016
    1,220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat bedoel ik, de ene dag kan het nog een nee zijn en de volgende dag een ja. Of twee kee reen nee maar dan weet je wel waar je aan toe bent op een gegeven moment

8. Lanalanalana

Oct 21, 2016
    1,220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat bedoel ik, de ene dag kan het nog een nee zijn en de volgende dag een ja. Of twee kee reen nee maar dan weet je wel waar je aan toe bent op een gegeven moment

Share This Page