Kruidvat test blijft licht!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bijnamama23, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

3 mei 2012
    266
    119
    43
    Beste meiden,
    Hierbij een topic over een lichte kruidvattest, ik denk inmiddels nr. 387642364238 op dit forum. Maar door de onzekerheid durf ik het wel aan ;)!
    Na 6 miskramen heb ik vorige week licht positief getest, alleen bleek mijn HCG (door bloedtest) heel laag te zijn. Aangezien ik pas morgen uitslag krijg van tweede bloedonderzoek, ben ik het hele weekend aan het test in de hoop dat testen donkerder worden. Inmiddels zou ik ongeveer 4 weken en 5 dagen zijn. Is mijn test niet veel te licht voor deze periode?
    Alvast bedankt voor het kijken!
    foto.jpg

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het is een duidelijke streep toch? Niet iedereen krijgt een knaller...
    Maar ik kan me je onzekerheid gezien de geschiedenis goed voorstellen! Gefeliciteerd meid!!!

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mooie test hoor! Gefeliciteerd!

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Bij mij was ie lichter en toch zei cb 1 dag later 2-3 weken zwanger. Gefeliciteerd!!!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nou ik vind hem super duidelijk zeg!!
    Ik snap je onzekerheid, denk dat iedereen dat zou hebben.
    Toch denk/hoop ik dat je je nergens zorgen over hoeft te maken.
    Ben benieuwd wat je bloedonderzoek zegt!

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier bleven de testen ook heel lang zo licht.

7. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ik begrijp je zorgen. Maar ik vind het een mooie streep hoor. Sinds de verandering van deze testen geven ze niet bij iedereen meer knallers en toch zijn deze meiden heel goed zwanger. Wat was je hcg waarde? Ik ga stug duimen voor je dat je hcg morgen mooi opgehoogd is.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

8. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik zou even morgen afwachten. Hoe moeilijk ook....ik denk dat een bloed test meer zekerheid geeft.

9. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ja ik ben ook wel benieuwd na wat je waarde is?

10. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

3 mei 2012
    266
    119
    43
    Bedankt voor jullie reacties, jullie klinken positief, maar ik vind het zo moeilijk!
    Woensdag bloed laten prikken, uitslag was HCG van 50: mega laag dus, terwijl ik ongeveer 4 weken zwanger was. Progesteron stond wel heel hoog: 75, dat was wel een goed teken. Woensdag ook digitale van clearblue gedaan: deze gaf aan 'zwanger 1-2 weken'. Kruidvat testen liepen een beetje op en zaterdag gaf de digitale 'zwanger 2-3 weken'aan. Ik dacht opgelucht adem te kunnen halen, maar nu lijken de kruidvat testen weer lichter te worden.
    AAahhhhh, lichtere testjes hebben 6 keer niks goeds voorspeld, dus vandaar deze onzekerheid!
    Lief dat jullie meedenken!

11. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

3 mei 2012
    266
    119
    43
    De test van de foto is trouwens na 45 minuten gemaakt: duurt zo lang voordat de tweede streep een beetje donker wordt!
    Is dat ook een slecht teken?

12. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik vind dat een mooie streep! Maar ik snap je zorgen ook wel. Blijf positief en hopen dat het allemaal goed gaat! Spannend voor je meid.

13. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

3 mei 2012
    266
    119
    43
    Toch nog even een reactie, ben zelf veel aan het Googlen, en het is wel fijn als je ook de uitkomst weet.
    Maar helaas is de test vanmorgen weer veel lichter.... Ook al een sliertje bruin gespot, dus ik denk dat ik rekening moet gaan houden met miskraam nummer 7! Helaas...

14. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind hem super duidelijk hoor! Eigenlijk moet je gewoon stoppen met testen maar dat is zo moeilijk he :(

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    ik had ook zo'n test (wel na 5 minuten, niet na 45 minuten) maar dit keer was het toch echt raak!
    Van week 5-7 heb ik roze en bruin bloedverlies gehad. Dus ook dat kan terwijl je zwanger bent.
    en ja, ik heb ook miskramen gehad, dus ik weet wat je voelt.
    Het blijft gewoon spannend totdat je het ziet!

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Wat rot voor je meid! Ik blijf stiekem toch duimen op een andere afloop!

17. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Hmmm de KV testen lopen tegenwoordig erg langzaam op maar als je testen nu zelfs lichter worden is dat denk ik niet zo'n heel goed teken....
    Maar je weet maar nooit! Hoop houden!

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik vind het helaas niet zo goed klinken inderdaad, zeker niet nu je test wat lichter is.. heb ook alleen maar slechte ervaring met licht blijvende - en lichter wordende- testjes, lijkt toch op een vroege miskraam..

hoop en duim uiteraard voor je dat het tóch goed zit!

19. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Wat een onzekerheid meid, heb je de uitslagen van het lab al binnen?
    hopelijk is het jullie dit jaar nog gegunt...

Deel Deze Pagina