Ei gevoeld, FF zet kruis op andere dag....

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kiwi1405, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Had vandaag een hoge temp weer. Ineens weer 37 graden. Kan t dan gisteren toch een innestelingsdipje zijn geweest? Dat wordt afwachten de komende week.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou, eh ik zou wle blij worden van jouw kaartje :). Maar goed, dan nog kan het zijn dat je ongesteld wordt, maar ik denk wel dat een bevrucht eitje, goed zijn best aan het doen is. Maar helaas nog afwachten. Spannend hoor!
    Hier al 5 dagen redelijk hetzelfde.

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    :D Ik word er ook wel blij van.. hopelijk blijft tie inderdaad zo.

Kon een glimlach ook niet onderdrukken vanmorgen, toen er op de thermometer 37.00 stond hihi.. Hoop dat tie goed aan t werk is..

Ja ik zat ook naar jouw kaartje te kijken. Jouw temp blijft wel mooi op en neer gaan. Maar als ik alle kaartjes zit te kijken van zwangere vrouwen, is er geen een hetzelfde. Vond namelijk toen ik begon met tempen dat ik al gelijk zo'n hoge temp had. En nu.. nu is tie nog hoger.

Ik duim voor ons allebei dat tie nog verder omhoog gaat, en nog beter...hoog blijft! ;)

Hoe doe jij dat dat je van meerdere maanden, de temps over elkaar heen legt?

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Heb toch ook maar even donderdag aangehouden, dat mijn eitje is geweest.. Dus we kunnen ook nog op dezelfde dag testen! ;)

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, maar mijn thermometer is 1 decimaal, dus het kan best zijn dat de temperaturen eigenlijk redelijk hetzelfde zijn, maar hij kan ook makkelijk eigenlijk 37,04 zijn nu terwijl hij eerder 36,95 was. Dat weet ik niet. Ach, das alleen maar speculeren.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ja, als je op de site op internet (niet via een gsm ofzo) inlogt op ff, dan kun je bij analysis klikken op chart overlay. Daar kun je aanvinken van welke kaartjes je een "overlay"wil maken. Je kunt ook een average lijm maken, maar dat heb ik niet gedaan. Die is dan zo hart blauw en zie je de rest bijna niet meer.

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja dat had ik dus ook. Eerst een thermometer met 1 decimaal gebruikt, daarna toch een thermometer gekocht met 2 decimalen. Soms is het toch wel handig eigenlijk, dat tie zo nauwkeurig meet. Hoe je ook meet en test (behalve zw testen dan) je zal het toch van een pos zw. test moeten hebben ;) Speculeren is best leuk, als het voor jezelf maar leuk blijft. Beetje blijven dromen en hopen is wel goed voor je. Kan me idd wel voorstellen dat zo'n temp je op een gegeven moment misschien ook niets meer zegt...

Oke, met overlay dus. Als het deze ronde dan niet raak is, kan je ze er mooi overheen leggen.

Deel Deze Pagina