Ei gevoeld, overtijd en geen duidelijke testen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nen87, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Ik zit een beetje in een frustrerende situatie. Ik heb op 19 februari duidelijk mijn ei gevoeld. Die avond nog geklust. Inmiddels ben ik al een week overtijd, maar de testen blijven vaag. Vorige week kreeg ik op de KV 2 voor 5 heeeeeeeele lichte streepjes (je moest haast je vergrootglas erbij pakken). Gistermiddag kreeg ik sensitest dipsticks binnen. Had al veel gedronken, maar wilde er toch 1 proberen. Die gaf een heel licht streepje, maar duidelijker dan de kv! (foto's staan in het album, streepje is in het echt iets duidelijker). Maar het begint nu toch vervelend te worden. Ik zou inmiddels toch wel een duidelijkere streep moeten hebben? Ik kan me niet voorstellen dat ik me vergist zou hebben in mijn ei, want die voel ik altijd heeel duidelijk en had ik na de 19e niet meer gevoeld.

Heeft iemand dit wel eens gehad? Ben bang dat er toch iets zit, maar dat het niet goed is.. :rolleyes:

Liefs

2. Heb je vanmorgen geen test gedaan? Je kunt ze namelijk het beste met ochtendurine doen, dan zijn ze het duidelijkst. Op de foto's kan ik nog niet echt een tweede streep ontdekken. Dat zal dan aan de foto liggen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het enige wat je kunt doen is bloed laten prikken op hcg bij de dokter, die kan dan 100% zeker zeggen of je zwanger bent of niet. De kv geven nooit vals posi, sensitest wel vaker

Hoop het voor je meid

Liefs daantje

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb vanmorgen wel getest, maar ik had gisteravond nog 2 glazen gedronken (had gesport en kon anders niet slapen van de dorst..) Hij lijkt een fractie donkerder, maar kan het moeilijk beoordelen. Heb ook niet zulke goede dingen gelezen over de dipsticks. Ze zouden ook regelmatig vals positief geven :S

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Als het te lang uitblijft zou ik even langs de ha gaan. En je mag echt wel drinken hoor voor een test , helemaal de avond ervoor ;)

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik wacht nog wel even af tot vrijdag. Misschien test ik dan wel duidelijk. Ik weet dat je door pco lange cyclussen kan hebben, maar ik heb mijn ei duidelijk gevoeld..

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja daarom, dus óf je bent zwanger óf het zet niet goed door.. hoop het eerste voor je!

Deel Deze Pagina