hallo ik weet niet of jullie een antwoord hebben op mijn vraag. 8 nov ei gehad temp geklommen tot 36,8. vandaag ineens temp 36,4 terwijl zaterdag de 22 mijn NOD pas is? kan dat? of is dat gewoon per ongeluk een keer laag. ben benieuwd wat jullie daar van zeggen. liefs Ingrid
Als zaterdag de 22e pas je NOD is dan klopt je banner niet, want daar staat 6 dagen over tijd? De maand dat ik zwanger raakte is mijn temp. ook meerdere keren gedaalt. Ik zal het plaatje even voor je in mijn album zetten.
KAN innestellingsdipje zijn, morgen ff afwachten enje NOD natuurlijk. Ik heb een mini dipje gehad een week voornod en zwanger!
Last van je rug is volgens mij ook een symptoom van innesteling ( correct me if i'm wrong ), dacht het ergens een keer gelezen te hebben
ja klopt mijn banner klopt niet. Omdat mijn cyclus langer is dan dat de banner ingesteld kan worden. Heb met ovu testen ei gevonden en zaterdag is dat 14 dagen na posi ovu test. vandaar. Ik moet hem dus wel laten staan om te kunnen bereken (als ik ongi wordt wat we niet hopen. Hoe lang mijn cyclus was. gelukkig dat het vaker voorkomt haha ik was al bang. Helemaal goed om te horen was dat julli eook zwanger bleken.