@mamaprinses, Gezellig! Weet jij toevallig dat als je een privé bericht verstuurd aan iemand of hij dan bij je verzonden berichten komt te staan? Ik heb nu al een aantal keer geprobeerd om privé iemand een bericht te sturen en hij komt daar dus niet bij te staan. Hoe weet ik of hij dan goed aankomt? Krijg namelijk geen reactie op mijn berichten.
@Tinkerbel, goeie vraag geen idee. Ik ga er vanuit dat als je een pb stuurt het gwn aankomt, dat men niet reageert kan veel redenen hebben. @All, zwaai.
Dames, heb het een beetje druk gehad met inpakken..... we gaan over drie kwartier naar turkije......... spreek jullie weer over een week. dikke digiknuf voor iedereen
@Tinkerbel, hopelijk krijg je gauw een reactie terug en anders gwn laten gaan zou ik zeggen. @Nenna, heerlijk meid het is je gegund geniet ervan! Je komt volgende week terug zeg je, daarna gaan we elkaar afwisselen haha.
Nenna, je bent al weg maar toch een hele fijne vakantie . Vandaag hebben we de babykamer gekocht . We zijn er helemaal blij mee. Mijn schoonvader en man hebben de kast, bedje en commode meteen in elkaar gezet. Het staat echt zo mooi. Ik zal er nog eens een foto van maken en dan hier plaatsen. Iedereen nog een fijn weekend .
@Tinkie (ga je voortaan zo noemen hihi), ow ok. @Jerina, leuk ben benieuwd naar de foto ervan. Jij ook fijne weekend.
@hvj haha dat is goed hoor @jerina ben erg benieuwd naar jullie kamertje Zit met de iPad op schoot naar ik hou van Holland te kijken. Zo'n leuk programma!
*Zwaai* Nenna, fijne vakantie, geniet ervan! Jerina, wat fijn dat de babykamer binnen is en al in elkaar staat! Ben benieuwd hoe je kamertje eruit ziet! Tinkerbel, hoe gaat het, al kwaaltjes aan het krijgen? Je temp ziet er in ieder geval mooi uit! Hier, vanmiddag met m'n man lekker geshopt! Boxkleed, muziekmobiel, babyfoon, flesjes, speen, knuffels, dekens, luiertas, belly babywarmer, waskussenhoezen gekocht, dus het meeste nu onderhand wel in huis! Binnenkort nog even badje en toebehoren aanschaffen, kon geen keuze maken welke ik wou. Nu zorgen dat de babykamer snel af is want heb nu alles nog beneden op de vensterbank staan en het word een beetje een zooitje
@Truus Jij ook al flink aan het shoppen geweest, leuk! Hier nog geen klachten. Ik heb er niet echt een goed gevoel over. Nog een week af wachten. Ik haat wachten! Probeer wel een beetje alles bij te houden in FF wat ik voel maar kan er tot nu nog niet echt wat van maken haha en ik heb geen gevoelige Boobs, had ik bij mijn vorige zwangerschap wel. Weet alleen niet meer wanneer dat toen begon. Hopelijk komt het nog. @Hvj, De berichten komen aan, heb reactie gekregen.
Ik voel me toch een beetje raar. Net of ik koorts krijg. Warm, koud gevoel, trillerig, duizelig. Geen koorts! Temp is nog steeds mooi. Ik heb af en toe het idee wat ik iets van misselijk ben ofzo maar ik kan het niet zo goed plaatsen. Ik weet ook niet of het misselijk is. Het is gewoon een heel gek gevoel en ik heb het idee dat mijn lichaam gewoon raar doet.
@Truus, lekker geshopt zo te lezen. Nu aan de slag in de babykamer, ben benieuwd naar het eindresultaat. @Tinkie, balen dat je je niet goed voelt meid. Misschien vandaag een rustdagje inlassen? Beterschap en knuff!
@Hvj, Rustdagje zit er niet in, krijgen visite vanmiddag. Even wat afleiding, want zit me langzaam gek te maken.
@Tinkie, ik kan je klachten ook niet plaatsen (een opkomende griepje ofzo?). Fijn dat je iig afleiding hebt, veel plezier met je bezoek. En gelukkig heb je een reactie gekregen betreft je pb.
@Tinkie, die 4kg raak je wel kwijt meid maak je daar maar geen zorgen om. Ik kwam ook altijd aan door Clomid/Pregnyl, maar was het ook zo weer kwijt.
Tinkerbel, wat balen dat je je niet lekker voelt.. Klinkt een beetje als een beginnend griepje ofzo. Nou hopelijk voel je je snel weer beter! Pff en wat leuk dat de weegschaal +4 aangeeft, zou ik gelijk chaggie van worden..
Ik had die 4 kilo echt met pijn en moeite er net af en nu zitten ze er weer bij. Komt ook wel weer goed maar als je al niet lekker in je vel zit dan is het wat minder. Visite is weer weg. Was gezellig. Kennissen die we niet zo vaak zien met hun kleine. Ventje is een maand jonger dan onze T. Ze spelen zo leuk samen. Jammer dat ze te ver weg wonen om zo even langs te gaan. Ik mis heel erg mensen in mijn omgeving met kinderen. Ik heb toch het gevoel dat dat wat makkelijker afspreekt dan mensen zonder kinderen. Veel vriendschappen groeien hier nu uit elkaar. Erg jammer.