@Tinkie, begrijpelijk dat die 4kg dan de druppel wordt en hoop daraom dat het gauw eraf gaat zodat je je weer ietjes beter in je vel voelt. Gezellig gehad met kennissen zo te lezen en dat van afspreken met vrienden zonder kids gaat idd wat moeilijker en daardoor groeit het vaak uit elkaar. Hier mis ik ook vriendinnen met kindjes, enige wanneer mijn kleine kindjes ziet is op de opvang van de sportschool.
@Hvj, Die van mij ziet dus helemaal geen kindjes. Op wat nichtjes na die hij amper ziet. Ga hem nu wel inschrijven voor de peuterspeelzaal. Toen ik de keus kreeg om te blijven werken of om lekker thuis te blijven toen kon ik het echt niet hem naar de opvang brengen maar eigenlijk was het voor hem wel beter geweest als ik gewoon was blijven werken en hij naar de opvang. Hij was toen nog zo klein! maar hij heeft spelen met andere kindjes nu gewoon nodig.
Tinkerbel, wat onwijs klote zeg.. Maar je zit pas 9DPO, hoe lang is je LF normaal dan? Kan die spotting niet komen van een innestelingsbloeding evt. aangezien die tussen 5DPO en 10DPO zou kunnen plaats vinden?
idd wat truus al zegt, misschien een innestelingsdipje en spotting ervan? wel shit als je nu al ongi zou worden!
Nee dat geloof ik niet. Laatste keer dat ik wel een eigen ei had kreeg ik spotting op 10 dpo om vervolgens op dag 14 gewoon ongesteld te worden. Het is echt einde ronde.
Wat een schattig mooi kamertje Jerina! Heel lief die schaapjes band! Ik heb voor de degene die het leuk vinden mijn buikje van vandaag in mijn album gezet!
Hai dames, @Tinkie, voorschool zal die wel leuk vinden met andere kindjes. Hier gaat de mijne max 3x per week naar de opvang op de sportschool en leuk vind ze het zeker. Jeetje meid balen dat het zo is afgelopen, hierbij een dikke knuff lieverd. @Jerina, leuke kamertje meid. @Laurise, mooie buikje! @All, *zwaai* @Hier, vanmiddag naar de cesartherapie gegaan en wat oefeningen meegekregen die ik moet doen. Volgende week terugkomen bij haar.
Ik wil er zo graag vertrouwen in hebben dat het een innestelingsbloeding is maar ik kan het gewoon niet. Zoveel teleurstellingen keer op keer weer. Afgelopen nacht werd ik wakker van zoon en moest hem weer zijn speentje geven. Ik lag een tijd wakker in bed, kon natuurlijk niet meer slapen. Op een gegeven moment voelde ik diep onder in mijn buik kleine steekjes. Geen normale steekjes maar echt baarmoedersteekjes had ik het idee, zo diep was het. Toen dacht ik even zal het? Totdat ik dus vanmorgen ging plassen en slijm had met bruin roze erin. Nu is het alleen nog bruin zonder slijm. Mijn temp is alleen wel wat lager maar nog niet zo laag dat het op een menstruatie wijst. Die spotting is echt net als voordat ik normaal ongesteld ga worden en bij de zwangerschap toen van T was die innestelbloeding echt heel weinig. Gewoon een druppel bloed in eggwhite slijm. Kan een 2de zwangerschap anders beginnen dan een eerste? Als ik op FF kijk naar andere kaartjes dan zijn er zat zwangere die op dag 9 of zelfs later een dag spotting hadden en gewoon zwanger waren dus waarom zou dat bij mij dan niet kunnen? Ik durf gewoon niet positief te denken hier over. Snotverdorie, ik had 2 eitjes, zaad was perfect! waarom mag het dan niet gewoon raak zijn in de eerste iui? Ik had trouwens gisteravond gevoelt naar de stand van mijn baarmoedermond, zal het daarvan komen? Wel gek, want na de iui toen die arts zat te klooien met die eendenbek heb ik nergens last van gehad.
Jerina, is leuk geworden het kamertje! Laurise, mooi buikje al hoor! Tinkerbel, tja ik snap je gevoelens heel goed.. Ik durfde ook nooit positief te zijn omdat ik bang was voor weer een teleurstelling. Het is ook allemaal niet makkelijk, maar je moet de moed nog niet opgeven, je zit pas 9DPO! Hvj, hopelijk helpen de oefeningen een beetje van de cesartherapie, bij mij helpt het wel wat!
Laurise, mooie buik . Hvj, dank je wel. Ik hoop ook dat de oefeningen je helpen. Truus, dank je wel. Tinkerbel, ik snap dat je je zo voelt. Is ook een erg onzekere periode. Ik duim en hoop echt dat het een innestelingsbloeding is. Ik hoop het zo voor je. Nog even de moed er in houden, meid.
@Tinkie, begrijp je gevoel helemaal en toch moet je de hoop niet opgeven. Ik ging ook altijd van het negatieve uit, dan viel het achteraf altijd mee (een soort zelfbescherming). Ik blijf iig duimen voor je! @Truus en Jerina, ik hoop het ook. Vanavond maar eens aan beginnen!
Nog steeds wat spotting. Het word donkerder en mijn temp is gezakt naar 36,6. Denk dat ik eind van de middag wel ongie ga worden. Lekker op tijd. Had ook geen zin meer om tot zaterdag te wachten. Mag ik morgen weer voor FM naar het ziekenhuis.
Tinkerbel je temp is idd goed gezakt.. ik had zo gehoopt voor je dikke knuff Ik ben even wat minder op zp (hadden jullie vast al door) Groetjes aan allemaal