Tinkerbel, ja je temp is idd nu goed gezakt. Rot voor je dikke knuf. Gistermiddag hebben wij kennisgemaakt met onze eventuele gastouder. Een hele leuke vrouw gelukkig en heel makkelijk met de tijden.
Thanks voor jullie reactie op mijn buikje @Tinkerbel Oohh wat snap ik je gevoel goed, bij elk steekje verandering denk je toch "zal het" en je temp wat nog aardig goed..maar nu is hij helaas wel erg gezakt.. echt ongelovelijk he, 2 eitjes..goed zaad . Is morgen dan dag 3 omdat je dan je FM hebt? Het is toch nog niet doorgezet? Sterkte meis... @Hvj Hopelijk helpen je oefeningen, zijn ze en beetje te doen? @Puella Dat had ik inderdaad door even afstand? Begrijpelijk hoor! @Jerina Fijn dat de gastouder leuk is, komt zij bij jou thuis? Of breng je beebje bij haar? Schoonzusje is fotograaf en vond mijn foto's echt niet kunnen haha ze komt vanavond foto's maken..ik zei al dat is veel te vroeg! Maar ze zei ik kom desnoods elke maand, dat vind ik leuk, oke super . Gister weer het sporten/banen zwemmen opgepakt in mijn nieuwe zwangerschapsbadpak haha. Wel even fijn alle beurzen spieren van de val even los gooien.
Tinkerbel, pff.. Dat ziet er echt niet best uit die temp van jou Laurise, goh wat erg dat je schoonzusje fotograaf is Leuk zeg dat ze dat komt doen! Jerina, fijn dat de gastouder een leuke vrouw is! Toch belangrijk, kan je in ieder geval met een gerust hart je baby daar achter laten.
@Laurise, Als ik vandaag ongie word dan is het morgen dag 2. Ligt er even aan, als het voor 6 uur vanavond er is anders is het morgen dag 1 @Truus, Nee he snap er ook niets van. Heb niet het gevoel ongesteld te gaan worden maar goed.
@Truus Ja erg leuk, ze gaat ook de foto maken voor op ons geboorte kaartje, en ze maakt ook geboortekaartjes, geboorteboeken, trouwalbums, uitnodigingen etc..echt heel goed is ze dus als iemand nog opzoek is naar een ontwerper/fotograaf.. @Tinkerbel Oke ja je zit natuurlijk met de tijden voor 6 uur vanavond en er na.. vind het echt rot voor je!
Bruine word steeds meer en heel donker dus het gaat echt gebeuren. Volgende ronde beter. Zal eens vragen aan de gyn of er dan toch niet iets mis is gegaan met de eisprong ofzo of dat hij dan toch eerder is gesprongen. Een LF van 9 heb ik echt nog nooit gehad.
Tinkerbel, een LF van 9 dagen is echt kort inderdaad, en zeker als je dat anders nooit hebt. Ben benieuwd of dat je ongi door gaat zetten of dat het bij bruin blijft.. Ga nog even voor je duimen. Laurise, ik wil graag over een paar weken mooie foto's laten maken van mijn buik en zoek daar nog een fotograaf voor. Heb alleen het idee dat jullie niet dicht bij mij in de buurt wonen..
@Tinkerbel Een lf van 9 dagen is inderdaad erg kort en zeker als dit normaal langer is..waarneer moet je weer naar de gyn? @Truus Leuk dat je nog een fotograaf zoekt, ik woon in Noord Holland..is dat dichtbij?
Ik weet nou echt niet wat ik moet doen. Het is veel slijm verlies met veel rood. Normaal als ik ongesteld ben dan vloei ik gewoon heel erg. Nu dus niet. Misschien dat het nog wel komt hoor maar voor nu vind ik het heel raar. Het kan net zo goed spotting zijn maar dan goed rood. Het is gewoon slijm met bloed Als morgen mijn temp nog laag is dan ga ik wel gewoon naar het ziekenhuis.
@Tinkie, zou idd ook morgen naar het zh gaan dan kunnen zij kijken wat er is. Knuff meid. @Puella, groeten terug meid. Neem je tijd!
Laurise, hmm nee dat is behoorlijk uit de buurt, ik woon in Groningen. Tinkerbel, goed idee om anders voor de zekerheid toch maar naar het zk te gaan, kunnen ze bekijken hoe en wat. Maar wat je omschrijft klinkt nog steeds als spotting en niet als een ongi.
Laurise, wij brengen onze beeb bij haar. Zij ontvangt alleen thuis, ze heeft nog meer kindjes, dus wel gezellig. Leuk dat er nu al foto's van je wordt gemaakt . Mijn man maakt ook regelmatig, elke paar weken, een foto van mij en mijn buik . Truus, ja idd fijn dat ze een aardige vrouw is. Maar anders hadden we het ook niet gedaan. Tenminste we hebben nog niks afgesproken, maar ik denk wel dat we het gaan doen. Wel gek idee dat mijn beeb daar straks ook een deel van de week is. Tinkerbel, wat vervelend dat je niet weet of het nu ongie of slijm met rood bloed is. Echt heel erg onzeker zo.. Een LF van 9 dagen is ook wel heel erg kort. Vreemd allemaal. Ik zou ook morgen naar het zh gaan. Puella, neem je tijd hoor meid. We zien je vanzelf wel weer hier.
Ik heb me erbij neergelegd dat het voorbij is deze ronde. Morgen wel naar ziekenhuis voor echo. Mag ik ook weer starten met de menopur. Hopelijk slaat het beter aan dan afgelopen keer en kan ik over 2 weken gewoon weer geïnsemineerd worden. Onze tijd komt ooit wel weer een keer, daar ben ik zeker van. Onze T blijft niet alleen, dat geloof ik niet. Vol goede moed weer verder 8)
We hebben geen kans gehad deze ronde. Pregnyl heeft niet zijn werking gedaan en ik heb nu 5 cystes in mijn buik zitten. Grootste 2 zijn 3 cm en de andere 3 zijn 2 cm. Mijn 2 eitjes zijn dus niet gesprongen en er zijn er 3 bijgekomen. Mag vandaag niet starten met de menopur en moet vrijdag terug komen voor een echo in de hoop dat ze weg zijn. Ik ga nu even een partijtje verder janken. Tot later.
Tinkerbel niet leuk, gelukkig kunnen cystes vanzelf afkomen.. Dikke knuff meid.. ik hoop dat het snel allemaal goed komt zodat jullie wel een kans hebben..
@Tinkerbel Ooo meis wat balen zeg dat je weer cystes hebt..pff ik hoop dat ze vanzelf weg gaan..weten ze waarom je ze aanmaakt en waar dit aan ligt? Gooi het er maar lekker uit! Ik snap dat je verdrietig bent..hele dikke knuffel voor jou! @Jerina Wat fijn dat je beebje naar haar kan toe brengen en dat ze nog meer kindjes heeft! Kdv alleen dan in het klein, ideaal! Leuk he om het steeds vast te leggen! Hoe bevalt het om halve dagen te werken? Nu minder last? @Truus O nee dat is niet echt dichtbij..helaas..maar ze kan op afstand wel geboortekaartjes/geboorteboek/geboortekaartje op canvas bewerkt maken Yes vandaag 10 weken!!! Echt blij! Enne ben goed bezig betreft spullen.. heb 12 spullen van ons op marktplaats staan en daar al een aantal dingen van verkocht! Zo kan ik weer nieuwe spullen kopen . Heb een zilver badje met zilver standaard, zwitselpompjes, termomether gekocht voor 32 euro! In de winkel is het 85 euro! Mijn schoonmoeder heeft het gister opgehaald en vrouw vertelde dat er zelf nog nooit een baby in heeft gezeten, ze moet nog 10 weken maar vond de kleur toch niet mooi daar kan ik echt blij van worden. En een ronde box voor 50 euro (in de winkel 200 euro) op de kop getikt... Was erg gezellig met schoonzus, ze nam een heel lief pakje met mutsje mee en hebben mooie foto's gemaakt.
@Laurise, Cystes zijn gewoon eiblaasjes die niet springen. Dat ze bij mij niet springen is omdat ik een hormoon niet aanmaak maar dat heb ik gekregen in vorm van pregnyl, de dosis is denk ik te laag geweest. In het oude ziekenhuis kreeg ik 10.000 eenheden en ik had en nu maar 5.000 Snap ook niet waarom ze met geen progesteron hebben laten prikken na de IUI. Dan hadden ze kunnen zien dat het niet goed zat.