Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    tinkerbell, jeetje kan me voorstellen dat je wel kan huilen, hoop dat je in een volgend gesprek duidelijk kan maken dat je een hogere dosis wilt en dat je extra geprikt wilt worden voor controle om te kijken of t goed pakt of niet...

Knuf!!!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tinkie, jeetje meid ook vanuit hier een dikke knuff! Vond het al raar dat ze je niet prikte na de IUI, hopelijk wordt dat allemaal besproken bij de volgende IUI en ook dat je een hogere dosis wilt! Gooi het er allemaal uit meid, het lucht heel wat op!

@Laurise, super meid 10 weken alweer gaat lekker. Heerlijk leuke babyspullen op de kop tikken!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tinkerbel, jeetje meis wat ontzettend klote zeg.. :( Dikke knuf!

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    O oke dat wist ik niet dat het eiblaasjes waren, balen dat je nu niet dezelfde dosis als toen hebt gekregen en inderdaad dat ze geen progesteron hebben geprikt.. Hopelijk zijn ze vrijdag weg en kun je de hogere dosis gaan nemen zodat je wel mooie eispring eitjes krijgt!

@Hvj
    Ja gaat hard he, heerlijk om de medische grens voorbij te zijn.. en ja super om die dingen te kopen voor weinig! Met jou alles goed?

@Mamaprinses
    Hoe is het met jou?

@MG
    Hoe is het met jou?

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Laurise, mijn hoofdpijn neemt de overhand. Kleine is ziek maar slaapt nu, straks afspraak bij de ha omdat ze koorts/ontstoken amandelen/griep/2 doorkomende kiesjes heeft.

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Tinkerbel dikke knuf meid!
    Huil maar lekker uit, is goed voor je!!!

Laurise, spannend he nu al 10 weekjes! nog 2 weekjes en dan ben je over de 12 wkn grens heen!!! :D
    Ja hier is alles goed, morgen alweer 31 wkn gaat echt super hard.
    Van het weekend ga ik alle kleertjes wassen en strijken etc kamertje helemaal schoonmaken en de laatste spulletjes kopen (doeken etc) ben er helemaal klaar voor haha
    Verder zijn we druk in de verbouwing (alweer) alles is gewit, mag ook niet meer gerookt worden binnen (normaal als de kleine meid in bed ligt s'avond mag het wel) en de nieuwe vloer ligt er bijna in, alleen de plinten nog aan de muur en dan alle meubels weer op de plek

Iedereen: *zwaai* en een dikke digi knuf

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mamaprinses
    Ja het is al wel een opluchting hoor want medisch gezien zeggen ze dat de grens bij 10 weken ligt, dat het meeste fout gaat tussen de 6 en 9 weken. Maar inderdaad die 12 grens is ook wel lekker en bijna zover :)
    Ja dat gaat zeker hard zeg...ooo leuk de kleertjes wassen en strijken en het kamertje gereed maken. Fijn dat alles weer lekker gewit is en dat je een nieuwe vloer hebt!

@Hvj
    Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! En dat je kleine zo ziek is..zielig! Hopelijk kan de ha er wat aan doen.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Thanks meiden!

@Mamaprinses, Wie rookt er dan bij jullie? Je man? Gewoon stoppen! haha Wel lekker alles even een opknapbeurt. Doen jullie echt alles zelf?

Las net ergens op het forum dat je gewoon een eisprong kan hebben en door overstimulatie van de hormonen naderhand nog cystes kan krijgen. Alleen die cystes geven weer een hormoon af waardoor je baarmoederslijmvlies dus afgestoten word en het vruchtje niet kan innestelen. Ben zo benieuwd wat hier waar van is. Je moet alles zelf maar uitzoeken, in het ziekenhuis krijg je gewoon geen info. Ze zei alleen ja dat kan gebeuren dat je cystes aanmaakt. 1 cyste oke maar 5? Ik baal echt zo dat ik geen bloed heb geprikt. Door mijn mooie temp zou je gewoon denken dat ik een goede eisprong hebt gehad maar bij Nenna was dat ook wel eens anders met wel een mooi temp kaartje. Ik kan er niet tegen dat ik niet weet wat er aan de hand is en waar door het komt. Zoiets gebeurd niet zomaar. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze vandaag nog zou bellen, want het wordt altijd besproken in de groep maar helaas. Zal toch echt tot vrijdag moeten wachten. Heb op het moment zo'n zin om mijn eierstokken er gewoon uit te trekken. Voel ze constant zeuren. Of allemaal kapot prikken met een naald haha

Snap alleen nog steeds niet zo goed wat een cyste nou is. Ja een eiblaasje gevuld met vocht of bloed. Maar er werd wel vaker tegen mij gezegd dat ik cystes had nog voordat ze gesprongen waren en zich konden vullen met vocht of bloed. Zit daar dan nog een eitje in? Hahaha waar kan je wel niet allemaal aan denken he op zo'n moment *zucht*

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Tinkerbel, wat balen dat je cystes hebt en dat het deze ronde niet gelukt is :(. Huil maal even goed, dikke knuf.

Laurise, ja zeker leuk dat er ook mee kindjes komen. Er komt dan zelfs nog een baby die dan misschien een maand ouder is dan die van ons. Dus helemaal leuk als die elkaar zo een paar keer in de week zien. Halve dagen werken bevalt me heel erg goed. Het voelt nu nog een beetje als spijbelen haha, maar ik merk dat ik het echt wel nodig heb. Als ik thuis kom eet ik wat en dan ga ik een uurtje op bed liggen, ik ben dan ook zo vertrokken. Alleen hebben ze op mijn werk nog steeds geen vervangster voor mij (voor nu de middagen) geregeld, dus het werk stapelt zich wel op, maar ja daar maak ik me nu maar niet druk om. Komt ook wel goed. Wat fijn dat je 10 weken zwanger bent :). En wat leuk dat je zo goedkoop aan spulletjes bent gekomen.

Hvj, sterkte met je hoofdpijn en je ziek kindje.

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Ik snap al je vragen en onzekerheid en dat je dan zelf gaat dokteren..vreselijk heb dat je eigenlijk niet goed uitgelegd krijg wat er nu aan de hand is... helaas weet ik ook niet goed wat een cyste is.. wat goed dat je besproken wordt in een groep, en inderdaad balen dat je nu geen bloed had geprikt maar dan is dat weer een les voor volgende keer, er op staan dat je bloed gaat prikken en misschien kunnen ze volgende keer goed uitleggen wat er nu aan de hand is.. En tja die temperatuur kaartjes, had er 4 hele mooi met een daling en een piek = eisprong..nou ik heb waarschijnlijk nooit een eisprong gehad, of geen goed (haha weet nog niet wat er bij mij is gebeurd, of aan de hand was..) Ben benieuwd wat ze zeggen morgen!

@Jerina
    O ja dat is zeker leuk dat er dan een kindje komt die bijna van dezelfde leeftijd is. Fijn dat het je door halve dagen nu beter voelt, wel een beetje jammer dat ze geen vervanger hebben en jouw werk dus opstapeld maar inderdaad, laat je niet gek maken! Dit is meer hun probleem dan die van jou.

Foto's van mijn schoonzus staan in mijn album, meestal doe ik zonder hoofd maar ja dan zijn de foto's niet zo mooi :D haha niet dat ik mijn hoofd het mooiste object vind maar jullie snappen vast wat ik bedoel..dus zien jullie mij :) eng...:D haha.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tinkie, ik zou een afspraak maken met je gyn en al je vragen aan hem stellen voor meer duidelijkheid. Want met al die vragen en onzekerheid zitten lijkt me ook niks en bovendien daar zijn ze voor!

@Laurise, leuke foto's meid!

@Jerina, dank je meid.

@Hier, een brakke nacht gehad, om 00u gaan slapen en om 01u wakker geworden door pijnlijke maagzuur en de kleine die haar longen eruit hoestte. Bleef met haar wakker tot 4u en toen heb ik d'r in haar eigen bedje gelegd (met haar in 1 bed slapen is gwn niet te doen) en daarna hoorde ik haar nog een paar keer huilen van de pijn en het hoesten. Om 8u kon ik eindelijk slapen maar ze was om 9u alweer wakker dus ook maar eruit gekomen, heb nu een vette hoofdpijn. Net een douche genomen in de hoop dat het afzakt maar niks is minder waar pff.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Laurise, nogmaals, erg mooie foto's hoor!!

Tinkerbel, ik ben ook niet zo thuis in cystes enzo maar hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Hvj, wat balen dat jij en je meisje niet lekker zijn.. Hopelijk knappen jullie snel weer op!

Hier, snotverkouden, bah.. Aangestoken door m'n man, en heel toevallig is hij er nu vanaf grrr..

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, erg mooie foto's. Als ik naar mijn eigen buik kijk dan lijkt het niet veel groter dan die van jou en ik ben al 28 weken zwanger haha:).

Hvj en Truus beterschap.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus (jij ook beterschap) en Jerina, dank je dames.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina en Hvj, thanks!

Jerina, ben benieuwd naar een buikfoto van jou!

16. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik heb mijn buikfoto's in mijn album gezet. Hier kunnen jullie mijn bescheiden buik zien :).

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heb even gespiekt, je hebt inderdaad een bescheiden buikje. Maar wel mooi hoor! :)

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dank je wel :).

19. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hey meiden!
    Mooie buiken allemaal hoor! Jerina, idd bescheiden, maar wel heel mooi. Enne buikomvang zegt niks over de grootte van het kindje.

Tinkerbel, knuff!

Rest, zwaai!

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Klopt MG, volgens mijn vk loopt bij mij de grootte van de baarmoeder en kindje volgens het boekje. Ik denk maar zo, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af haha :D

De rest 'zwaai' en alvast een fijn weekend. :)

Deel Deze Pagina