Nou idd Jerina, je hebt helemaal gelijk hoor!!! En nu kun je tenminste nog lekker zelf de boel beneden scheren en je teennagels lakken enzo
Hai dames, Hatsju hatsju en nog eens hatsju, hier snotverkouden en mijn meissie hoest d'r longen nog steeds uit. @Jerina, bescheiden buikje heb je mooi! @MG, zwaai terug. @Scheren, gaat dat nu ook moeizaam bij jullie? Hier iig wel en zie niet alles.
Hvj, vervelend zeg, dat verkouden zijn.. Hier ook onwijs last ervan. Inderdaad hatsjoe. Verder zere keel en loopneus, ook leuk. Scheren gaat hier inderdaad ook niet al te best.. Meestal maar een beetje op de tast en ik merk dat het als ik in bad lig makkelijker gaat als dat ik onder de douche sta.
Scheren gaat nog prima hoor, gewoon op de tast! Maar zo doe ik het meestal, want ik douche meestal zonder lenzen, dus ben er aardig bedreven in Vorige keer heb ik de dag voor de bevalling de boel nog netjes geschoren en mn teennagels gelakt, voorgevoel...???
Scheren gaat bij mij ook nog goed, maar heb ook niet zo'n dikke buik . Inderdaad erg rustig hier, maar is meestal wel zo in het weekend. Wel lekker zo'n extra uurtje vandaag.
Hahaha leuk scheren praat, zei ook al tegen manlief; binnenkort mag jij het daar scheren en mijn nagels lakken haha. Ik denk dat ik het niet ga redden met die buik.. @Tinkerbel Hoe was het bij de gyn? @Hvj Wat vervelend dat je zo ziek bent en je kleine meid ook... @Truus Jij al een beetje opgeknapt? Hier van het weekend de kinderwagen gekocht, wilde limted edition en was nu korting bij prenatal dus tja dat scheelt weer. Echt super mooie kinderwagen (foto's komen in mijn album) Quinny buzz 4 is het. Hij zwenkt onwijs fijn, kan hem met 1 vinger draaien en zaten veel extra dingen bij (muskietennet, regenkap, dekentje) zelf nog een parasol en boodschappenmandje erbij gekocht. Verder hebben we de box ook opgehaald, super leuk! En gisteravond cadeautjes gehad van mijn ouders (krijg elke maand een cadeautje) kreeg: poedertoeren, hydrofielen luiers, kledinghangers en romper. Dus mijn weekend kon niet meer stuk!! Ennnnnnnn vanavond zien we beebje eindelijk weer......heeeeerlijk!!!!!!
Hallo meiden, ben terug uit Turkije prachtig weer gehad tussen de 20 en 32 graden. 1 1/2 slechte dag gehad (21/22 graden)en de rest rond de 30 graden het was super mooi! Morgen naar de gyn, wel wat laat (CD13)maar kon niet anders door vakantie. Hvj: al weer beter? of nog snotjeverkouden? tinkerbell: wat vervelend voor je meid, hoop dat je de cystes snel kwijt bent......ik heb ze ook steeds gehad, echt vervelend, dikke digiknuf laurise: al weer 10 weken, super goed, leuk hè marktplaats andere dames: ZWAAIZWAAI
Laurise, hier gaat het wel alweer een stukje beter. Nog niet helemaal opgeknapt maar het ergste lijkt achter de rug te zijn! Wat leuk dat jullie de kinderwagen gekocht hebben! Je bent er ook zo vroeg bij met vanalles al kopen, wij hadden met 11 weken ook alle grote spullen zoals kinderwagen, box en kamertje enzo al besteld haha. Vanavond je termijn echo, leuk! Zie je echt al een klein mini mensje, geniet ervan! Nenna, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Klinkt lekker, die temperaturen. Veel succes morgen bij de gyn!
@Nen Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en mmm wat een temperaturen! Beetje tot rust kunnen komen? Ben benieuwd bij de gyn, succes! En ja ik alweer 10.5 weken..gaat gelukkig heel snel! Vanavond kijken of ik ook 10.5 ben. @Truus Ooo jij was dus ook lekker vroeg haha, tja het loopt zo..nu met de kinderwagen door korting en special edition en box en badje kwam ik ook toevallig tegen op marktplaats..vind het dan onzin om te wachten want dan zul je net zien dat het weg is.. haha heerlijk de babykamer staat al vol..Fijn dat het ergste achter de rug is, is echt vervelend als je zo belabberd voelt! En ja spannend termijnecho, hoop dat ik niet terug gezet word haha. Heb al gegoogled op 10.5 weken echo's en wow inderdaad een echt mensje die beweegt..ooo kan niet meer wachten..eerst werken zucht..
Hoi allemaal! Ben er weer haha Druk druk druk met van alles en nog wat, dus niet zoveel te vinden hier! Laurise: Beste buik al voor ruim 10 wkn, ik had je me heel anders voorgesteld haha weet niet precies hoe maar iig lang blond haar haha (weet niet hoe ik erbij kom) Veel plezier vanavond jerina, je hebt idd een bescheiden buikje! ook mooi die witte plekken op je foto's haha Je zal vast wel niet veel zijn aangekomen!? Ik zat afgelopen maandag (voor mij) 'pas' op 7.5 kilo denk nu wel 1.5 meer want begin vocht vast te houden.... maar in de zwangerschap van mijn dochter was ik 24.8 aangekomen dus ben tot op heden heeeeel erg blij dat ik er niet zoveel aan heb!!! haha t moet er ook weer allemaal af! Ik heb met 31 wkn weer een foto gemaakt, ik zal hem zo proberen erop te zetten en anders doe ik het morgen ff! O scheren gaat hier ook niet echt meer.... op de tast idd maar ik ga nu weer naar mijn ouders toe als ik me moet scheren want die hebben een zit bad, en dan gaat dat makkelijker haha Zo deed ik dat in de zwangerschap van mijn dochter ook altijd Nenna: ik hoop dat je een beetje tot rust bent gekomen! De rest *zwaai*
♥♥Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 20/21 of 22 okt Tinkerbel80 (2e kindje) ~ Ronde 6 ~ NOD 30 okt Puella (3e kindje) ~ NOD 8 nov ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Hvj 25 oktober - fysio cesartherapie (bekken/stuit) Trishka 29 oktober - vk Laurise 1 november - termijnecho Jerina 02 november -vk Mamaprinses 08 november - vk Hvj 09 november - vk Truus 18 november - vk Laurise 22 november - vk hartje luisteren Trishka 3 december - groeiecho Zo ff de lijst er weer bijgepakt en mijn nieuwe afspraak erbij gezet
♥♥Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 20/21 of 22 okt Tinkerbel80 (2e kindje) ~ Ronde 6 ~ NOD 30 okt Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Hvj 25 oktober - fysio cesartherapie (bekken/stuit) Trishka 29 oktober - vk Laurise 1 november - termijnecho Jerina 02 november -vk Mamaprinses 08 november - vk Hvj 09 november - vk Truus 18 november - vk Laurise 22 november - vk hartje luisteren Trishka 3 december - groeiecho
Hoi meiden, Ik heb geen idee wanneer mijn nod is, want ik bloed nog steeds (dag 12) tot gisteren had ik nog stolsels erbij, maar vandaag is het gelukkig een lichte menstruatie.. (ik heb me vaker duizelig gevoeld, maar koppel het aan het vele en lange bloedverlies) Waarschijnlijk is mijn eisprong ook later. Groetjes aan allemaal
@Laurise, Veel plezier bij de echo! @Nenna, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Heb je alles een beetje los kunnen laten? Ben je lekker bijgekleurd? @Puella, Knuf! Update: Cystes waren vrijdag niet weg en ik moet deze cyclus pauze houden. Wachten tot ik ongesteld word en anders met 4 weken terug komen, dan word het weer opgewekt. @Rest: Zwaai zwaai!
♥♥Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 20/21 of 22 okt Tinkerbel80 (2e kindje) ~ Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Hvj 25 oktober - fysio cesartherapie (bekken/stuit) Trishka 29 oktober - vk Laurise 1 november - termijnecho Jerina 02 november -vk Mamaprinses 08 november - vk Hvj 09 november - vk Truus 18 november - vk Laurise 22 november - vk hartje luisteren Trishka 3 december -groeiecho
@Mamaprinses Haha wat grappig dat je dacht dat ik blond lang haar had. Zou mijn man leuk vinden, viel altijd op blond en toch getrouwd met een brunette Ja grote buik he, maar is wel echt een avond darmen buik hoor, smiddags is hij een stuk kleiner, nog groot voor 10 weken (woensdag 11 wkn) maar goed bij de 1 zet het wat meer uit dan de ander. O wat fijn dat je nu minder aangekomen bent, waarschijnlijk omdat je nu een jongen krijgt! Ik ben benieuwd naar je foto! @Puella Jeetje meis nog steeds zo'n bloedverlies..wat vervelend zeg..Ik was ook vaak duizelig met mijn vele bloedverlies.. wel even in de gaten houden of je geen ijzer te kort hebt! Hopelijk is het snel voorbij! @Tinkerbel Wat balen zeg dat ze nog niet weg waren, denken ze wel dat ze over 4 weken weg zijn of kunnen ze daar niks over zeggen? Waren ze wel kleiner? Iedereen nog bedankt voor de opmerkingen onder mijn foto heel lief en leuk, de meeste uit dit topic! Ik heb wel opmerkingen terug geschreven maar dacht later; dat zien hun waarschijnlijk niet
Tinkerbel, wat balen dat de cystes niet weg waren en dat jullie nu pauze moeten houden.. Wat gebeurd er als de cystes over 4 weken niet weg zijn? Laurise, en en en? Hoe was je echo?