Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, ik heb 2 echo foto's meegekregen maar heb ze er nog niet in staan. Zal ik wel binnenkort even doen :).

Mamaprinses, mooie buikfoto :).

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mooi Mamaprinses!!

3. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hoi dames, ben net naar de gyn geweest en heb een pregnylspuit gehad. Mn eitje groeide langzaam maar had toch nog een spurt gemaakt.

Ik heb de afgelopen week een behoorlijke buikgriep gehad en ben sinds twee dagen weer aardig opgeknapt.
    misschien dat daarom mijn ei ook wel niet goed wilde groeien:)

Ben wel beetje jaloers hoor als ik die mooie buiken zie:D:D maar erg mooi hoor!!

Jerina: best spannen als je kindje niet zo hard groeit.... maar gelukkig hoef je je geen zorgen te maken.....hopelijk twijfelt de gyn de volgende keer niet.

zwaaizwaai naar de andere meiden:D:D:D

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Goeden avond all

Nenna, spannend ik hoop dat je eitje goed groeit zodat jullie deze maand een goede kans maken!!!
    Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

@all hier gister de geboorte kaartjes besteld, krijg as. week als het goed is de proefdruk in huis dus ben erg benieuwd
    Morgen naar de vk, ben bang dat de kleine niet goed ligt, gister leek het wel of hij over dwars in mijn buik lag!
    en ik voel steeds geschop onderin mijn buik, echt bij de opening......
    Hier doen ze niet aan liggings echo's dus als ik pech heb dan zullen we nooit weten hoe ie ligt, ja aan de hand van wat de vk zegt weet ik het maar weet het nooit zeker

Zwaai

5. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    oei wat spannend mamaprinses, maar je kindje kan toch nog draaien?
    duim voor je dat het goed is:)

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Thanks voor jullie leuke reacties weer op de echo's!!

@Mamaprinses
    Mooi buik hoor! En wat vervelend dat je denkt dat je beebje verkeerd om ligt. Jammer dat je geen liggingsecho krijgt, krijg ik wel met 36 weken. Vk doet het bij jullie dmv voelen? Maar goed al beebje echt helemaal gedraaid ligt moet ze dat voelen toch?

@Jerina
    Ja ik ben benieuwd naar de echo foto's!

@Nenna
    Fijn dat je eitje toch nog een goede spurt heeft gemaakt, balen van je buikgriep! Ik snap dat je jaloers bent bij het zien van de buiken en de echo's....laat het deze ronde jou ronde worden!!

@Tinkerbel
    Hoe is het met je?

@Puella
    Hoe is het met jou?

Hier vandaag 12 weken jeeeeeh toch wel een lekker gevoel al heb ik nooit echt gedacht dat het niet goed zou gaan... het is zo'n wonder dat beebje is gemaakt/gekomen dus zal het blijven zitten... onzin misschien maar ook een gedachte om jezelf gerust te stellen denk..Morgen naar de tandarts bleehhh..weet iemand of ik nu wel of geen gebitsfoto's mag laten maken? Of zal de tandarts dit weten?

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Liever geen stralingen, mijn tandarts doet het iig niet!
    Of je moet zo'n speciaal schort voor maar zal die idd ook wel zelf weten!
    Succes iig!!!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeieavond!

Nenna, wat goed dat je een Pregnyl spuit hebt gehad! Wat vervelend dat je buikgriep hebt gehad maar fijn dat je nu weer wat opgeknapt bent!

Mamaprinses, ben benieuwd hoe je kindje erbij ligt. Volgens mij moet ie met 32 weken toch onderhand wel goed liggen.

Laurise, jeeej 12 weken! Gefeli! Succes morgen bij de tandarts. Geloof dat het beter is van niet met die stralingen maar je tandarts zal het wel weten. Bij 18 weken kwam ie er bij mij achter dat ik een gaatje had maar hij wil het pas bij 26 weken vullen omdat de verdoving ook niet helemaal goed kan zijn voor je kindje en hij het zekere voor het onzekere wil nemen.

All, voor de nieuwschierige, foto's van de beebkamer staan in mijn fotoalbum!

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mamaprinses
    Thanks voor je advies/antwoord! Succes bij de VK!

@Truus
    Dank je wel, toch wel een mijlpaal! Oke ja verdoving lijkt mij inderdaad ook niet goed voor je beebje. Ik zeg het wel, vast dat hij het zelf ook wel weet of het wel op niet mag. Maar is het helder dat ik het liever niet wil...enne volgens mij heb ik een gaatje..dus moet ik nog even wachten eer dat ie gevuld kan worden.. Ik zie je kamertje niet....

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise, ik werd verdoofd met speciale verdoving, in die verdoving zit geen adrealine dan kan het wel, dat is iig wat mijn tandarts zegt haha

Bij vk was opzich alles goed alleen mijn buik was niet gegroeit
    met 24.4 wkn was ie 26cm 28.4 was ie 28 cm met 30.4 was ie 30 cm en nu met 32.4 ook weer 30 cm dus over 2 wkn moet ik weer komen om te kijken of mijn buik dan wel gegroeit is ben ook in 8 wkn maar 2.7 kilo aangekomen, maar dat zegt niet zoveel zei ze ach ja, ben al lang blij dat ik 'pas' op 8.5 kilo zit haha
    beeb lag ook met zijn hoofdje naar beneden 'dacht ze' ze kon het niet goed voelen en twijfelde er ook een beetje aan, dus ingedaalt is hij nog zeker niet.
    voor de rest alles goed haha

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, is zeker een mijlpaal die 12 weken! Op naar de volgende ;) Dat je het kamertje niet ziet komt denk ik omdat ik hem niet in het openbaar heb staan. Stuur je wel even een vriendjesverzoek, dan kan je hem wel zien!

Mamaprinses, fijn dat opzich alles goed was bij de vk! Hopelijk is je buik over 2 weken weer gewoon gegroeid.

Hier, morgen word ik als het goed is weer tante! Mijn schoonzusje word ingeleid, dus erg spannend :)

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Spannend truus!!!
    Ik kan trouwens ook je foto's niet zien en we zijn wel vriendjes

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij waren ook geen vriendjes :p Heb jou ook een verzoek gestuurd.

14. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ja ik zag het, ik dacht dat we vriendjes waren haha
    Kamertje ziet er mooi uit!!

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je!

16. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, spannend hoor. Ik hoop ook dat je eitje goed groeit.Op naar een nieuwe kans voor jullie :). Gelukkig voel je je weer wat beter. Ja, inderdaad best spannend met mijn kleine buikje. Nu ben ik ook nog eens 1,5 kilo afgevallen afgelopen week. Maar zal wel goedkomen.

Mamaprinses, leuk geboortekaartjes! Ik moet nog uitzoeken hoeveel we er gaan sturen en dan kan ik het ook aan de drukker doorgeven. Fijn dat alles goed was bij de vk. Misschien dat je buikje nog wel een groeispurt maakt. En inderdaad wat er niet aan komt hoeft er ook niet af :p.

Laurise, ik neem de echo foto's morgen mee naar mijn werk en zal ze dan inscannen. Dan kan ik ze in mijn album plakken :). Gefeliciteerd met je 12 weken en 1 dag nu :D. Weer een mijlpaal gehad. Ik zou trouwens ook geen foto laten maken bij de tandarts. Maar je tandarts zal dit ook wel weten.

Truus, ik zie je babykamer ook niet. :(. Spannend dat je elk moment weer tante wordt.

Vandaag is mijn vervangster op het werk voor het eerst begonnen. Nu ik halve dagen werk red ik het niet meer om mijn werk af te krijgen. Kan ook niet, 40 uur werk in 20 uur doen ;). Nu nog druk met inwerken, maar als het goed is neemt ze steeds meer van mij over en kan ik straks over 5 weken rustig met verlof.

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nu wel als het goed is! ;)

Fijn dat je vervangster is begonnen. Logisch dat 40 uur werk niet in 20 uur te doen is. Zal weer een stukje rust voor je zijn als ze straks ingewerkt is!

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, mooie kamer hoor:).

19. Adore

Adore Niet meer actief

Meiden ik lees wel nog mee, maar heb zelf even niets te melden ;)

Truus leuk kamertje, mooie kleuren en zelfs de kleertjes passen bij het kamertje, leuk :):)

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik heb de echo foto's van de groei echo van vorige week in mijn album staan voor degene die het willen zien :).

Deel Deze Pagina