Goeiemorgen dames Truus: leuk dat je tante bent geworden....gefeliciteerd!! Jerina: last van je schaambot kan komen van het stukje kraakbeen wat tussen je schaambeenderen zit. Dit gaat op een bepaald moment wat zachter worden (verweken) dat is om er voor te zorgen dat je bekken wat mee kan geven tijdens de bevalling. wat mee kan bewegen!! Dokter nenna heeft gesproken als het te erg wordt moet je er mee heen gaan want dan kan je last krijgen van bekkeninstabiliteit. leuk dat je met zwangerschapsgym kan beginnen!! mamaprinses: mijn dochter had continu oorpijn en verkouden...... toen gingen haar neus en keelamandelen er uit en we hebben er zo goed als nooit mee last van gehad.... ze had trouwens gelijk na de operatie wel een heel ander stemmentje......hihihi....heel grappig. Het is mooi dat ze daar aan geholpen wordt, scheelt veel elllende. veel succes met je meid. Moet ze trouwens een nacht overblijven in het ziekenhuis? die van mij wel en ik mocht bij haar blijven slapen!! Tinkerbell: ik zit net zo meid, moet af en toe echt afstand houden en even niet op ZWP kijken en schrijven. Gelukkig hebben we hier meiden die dat heel goed snappen en echt meeleven!!! bedankt meiden, jullie zijn top van die cystes begrijp ik heel goed, ik had steeds cystes van 5cm en die gooiden de boel erg in de war. Daardoor ben ik anderhalf jaar aan de klooi geweest. en heb eigenlijk nooit echt een kans op zwangerschap gehad. heb even geteld en heb nu in twee jaar tijd maar 5 kansen gehad zonder cystes het lijkt nu goed te gaan zonder die rotdingen. heel veel sterkte meid......denk aan je.....duim voor je zwaaizwaai naar de andere meiden. ego: zoals je op mn templijst kunt zien, heb ik vandaag een temp van 37.05 dit heb ik volgens mij nog nooit gehad op 8 DPO!!!! mn kruis staat bij zondag omdat ik toen de pregnyl heb gehad, maar denk zelf dat mn ei maandag is gesprongen.....vandaar 8 DPO ik wil niet steeds tempen, maar kan het af en toe ook niet laten Ben op dag 6 na de pregnyl geprikt op een eisprong......score 31, dus een eisprong gehad. Dacht altijd dat dat op dag 7 of 8 moest.... misschien was het dan nog wel hoger geweest.... het wachten is weer begonnen.....spannend
@Truus Gefeliciteerd met je neefje!!! Kriebel kriebel zeker? Maken mama en de kleine het goed? @Jerina Vervelend dat je zo'n last heb van je schaambot maar heb ook vaker gehoord dat het er inderdaad wel bij kan horen..Leuk zwangerschapsgym! @Mamaprinses Wat fijn dat je dochtertje zo snel geholpen wordt, lekker voor de bevalling! En sla de ijsjes maar alvast in @MG Wat leuk dat je een 3de echo hebt laten maken, foto's ! En wat fijn dat het nog steeds een meisje is En fijn dat ze al met haar koppie naar ondere ligt! Hoe was het bij de VK? @Nenna Mooi temp weer...goede score 31! Mooie eisprong! Nou kom maar op met die mooie test! En tja weer dat wachten pfff... @Tinkerbel Logisch dat je er wat minder bent, wel fijn dat je het druk hebt en zo afleiding kan vinden en zo de tijd wat sneller gaat.. hopelijk zijn over 2 weken alle cystes weg en kunnen jullie weer starten! Ik heb weer een vraagje aan jullie: mag je in een kruidenbubbelbad (bij ons in het zwembad staan ze)? Enne ik heb weer geshopt, heb een mozes mandje /wiegje gekregen van mijn schoonmoeder en we hebben lint gekocht die ze op witte lakentjes gaat naaien voor in de kinderwagen! Verder nu echt een babybuik! En mijn eerste traan gelaten vanmorgen in de auto.. en het "oude" zere gevoel van het afgelopen jaar kwam er even uit door een liedje op 538 bedankt
MG, fijn dat het nog steeds een meisje is en dat jullie haar goed konden zien. Ook fijn dat ze al met haar hoofdje naar beneden ligt. Hoe is het bij de vk gegaan? Nenna, haha dank u dokter Nenna . Bekkeninstabiliteit heb ik helaas al vanaf de 18e week, dus dit zal er dan ook nog wel bijhoren denk ik. Wel een rot gevoel, vooral 's nachts als ik me omdraai. Heb vannacht de halve nacht wakker gelegen . Wat een mooie temp heb je zeg! Spannend weer dus de aankomende week. Ik duim weer voor je hoor. Laurise, ik zou niet weten waarom je niet in een kruidenbubbelbad mag, maar ik kan het ook mis hebben. Wat leuk, een mozes wiegje. En ja de tranen die horen erbij. Laat ze maar lekker komen hoor, kan je toch niets aan doen.
MG, wat fijn dat het nog steeds een meisje is en super dat ze al met haar hoofdje naar beneden ligt! Waar blijft jou buikfoto trouwens die je een tijdje terug alweer belooft hebt? Nenna, dank je wel! En wat ziet je temp er goed uit zeg! Echt een heel mooi kaartje. Laurise, dank je wel! Kriebelt inderdaad behoorlijk hoor als je zo'n kleine frummel in je armen hebt. Moeilijk om het dan weer terug te geven aan de ouders. Ach gelukkig hoef ik zelf nog maar een maandje of 3 Wat betreft het kruidenbubbelbad, zie niet in waarom dat niet zou mogen. Wat leuk dat je weer zo aan het shoppen bent geweest! Oh enne, buikfoto? Is ook alweer lang geleden
@Jerina Ja ik heb weleens gehoord dat er veel bacterien in zitten haha ja hoort van alles..leek mij ook geen probleem maar dacht vraag het toch even..Ja heel lief zo'n wiegje voor naast mijn bed, wordt rond de kerst geleverd..kan niet wachten haha. Ja het lucht wel op en laat het ook lekker gaan! Verder nog amper last van hormonen dus af en toe een traantje is prima en hoort er inderdaad bij. Is je collega een beetje goed ingewerkt inmiddels? @Truus Hahah ja dat snap ik dat het nu meer kriebelt!! Jeetje nog 3 maandjes..wat gaat het hard he, of kan het van jou niet sneller gaan? Tja dat hoorde ik weer van iemand over het bubbelbad dat er bacterien in zitten... en dan niet goed is.. ja i like shopping! Enne jij vraagt wij draaien! In mijn album staat een "nieuwe" buikfoto!
Laurise, zo je buikje groeit goed zeg, erg mooi! En nog maar 3 maandjes inderdaad, het gaat mij aan de ene kant veel te snel maar aan de andere kant kan het ook niet snel genoeg gaan. En het bubbelbad lijkt mij echt geen probleem, zeker niet als het om bacterieen gaat, die zijn overal en die kunnen toch niet bij je beeb komen. Ik heb zelf een bubbelbad thuis (is wel wat anders als dat natuurlijk maar het idee is hetzelfde lijkt mij) en daar zit ik ook gewoon iedere week 1 of 2 keer in hoor.
Laurise, leuk is het allemaal he! De tranen hier die komen en gaan, soms echt irri want ik kan huilen om de stomste dingen *ben nu al 5 min aan het denken waarom ik van de week moest huilen, nou het was dus zo stomziggig dat ik niet eens meer weet waarom het was haha* Jerina, wat naar dat je last krijgt van je schaambot, hier gelukkig geen last van gehad dus ook geen tips wat je eraan kan doen! Nenna, wat super een eisprong met waarde 31!!! En een mooie hoge temp nu! Nu is het weer een weekje afwachten.... MG: ik vroeg ook altijd voor de zekerheid het het geslacht nog klopt haha Fijn dat alles goed was en dat ze met haar hoofdje naar beneden ligt! Puella: groetjes terug, hoe is het nu met je meid? dikke knuf! Hier: een heel verhaal maar moet het ff kwijt!!! Sorry dat jullie zolang bezig zijn met lezen (als jullie het willen lezen haha) ja volgende week is idd snel, denk dat ze geen wachtlijst hebben ofzo haha, scheeld mij weer mooi ivm de bevalling! gister was het hier DRAMA!!!!!! We moesten s'middags ook nog met de kleine langs de HA omdat ze al een dikke week totaal niet haarzelf is: sloom hangerig en erg moe en al de hele week als ze s'avonds/ s'nachts wakker wordt ze moet overgeven terwijl ze bijna de hele dag niks eet... HA luisteren en alles was goed, hij dacht dat het te maken had met haar amandelen dat ze zich daarom niet helemaal lekker voelt. Nou okeej...... wij naar huis gewoon gegeten kleine meid wou geen warm eten dus gewoon een broodje gegeven, wou ze ook niet. nou dan niet! ben daar erg makkelijk in (haha) als ze honger krijgt komt ze vanzelf wel. Toen om half 11 werd ze wakker en ging ik kijken, ze had koorts 38.9 dus even een zetpil gegeven en de HApost gebeld omdat ik moest bellen als ze koorts kreeg...?!?!? Aangezien ik al een aantal artsen gezien heb met haar de afgelopen 2 wkn mocht ik langs komen. Daar aangekomen ging ook hij luisteren en in haar oren kijken en in haar mondje kijken: alles zag er GOED uit??? ik zeg ik weet niet hoor maar ben verdomme vanmiddag bij de kno arts geweest en alles moet erui!!! (kneus) zegt die arts ineens: als je dochter echt ziek was had ze er wel wat slechter uit gezien?!?!?! (altijd vrolijk) wat ik toen dacht Vreslijke achterlijke belachelijke idiote ******* PIEP BRRRRR wat was ik kwaad!!!! Ik naar huis toe, wil mijn dochter uit de auto halen kotst ze WEER alles onder (incl. mij) en ik had haar vast en wou haar op haar benen zetten is ze ineens KO??? helemaal van de wereld, zit niks in ze was echt helemaal weg....!!!! wist niet meer hoe ik het had! na een paar sec kwam ze weer bij gelukkig maar ik gelijk weer de HApost gebeld en tegen de ass gezegt wat er gebeurd was en dat die ***** arts mij net weg gestuurd had met de woorden dat ze NIET ziek was! Mocht gelijk weer komen maar we moesten eerst ff snel andere kleren en een andere jas aantrekken want we zaten er helemaal onder. (koorts gezakt naar 37.9) Daar aangekomen was de arts met een spoed geval bezig dus moesten we even wachten na ruim 30 min was ie klaar en kwam ie de wachtkamer inlopen en kijkt ie naar ons zegt ie: Ohhhhhhhh ze is lekker aan het spelen ze kan nog wel even wachten! Nou echt waar ik dacht dat ik die idioot zou aanvliegen! Ging die eerst nog andere mensen helpen... Ik naar de assistent toen om te vragen of er nog een andere arts was omdat ik deze niet tof vond, maar alle andere artsen waren weg geroepen voor spoedgevallen (helaas) Na nog langer gewacht te hebben mochten we weer met die arts mee en ging ie weer luisteren??? en zonder verder ook maar iets na te kijken zegt ie wat ze nu heeft gehad is ......... (geen flauw idee hoe dat hete) houd in: dat haar maag en darmen ineens zo geprikkeld werden dat de bloedvaten dicht sloegen en dat er daarom geen bloed meer naar haar hoofd ging en dat ze daarom KO was. En dat was het..... hij stuurde me zo weer weg met de woorden: Is niks aan de hand gebeurt wel vaker.... Heb vanacht geen oog dicht gedaan lag er om 01.30 weer in maar bijna niet geslapen ben helemaal kapot! Zo dat is eruit! ben nog steeds vreselijke kwaad bah wat een *****
Wat een ongelooflijke eikel.......grrrrrrrrrrr.....die zou je toch ter plekke willen.......$%#$$#%@#$%$.... zo'n man denkt gewoon: ach weer zo'n overbezorgd moedertje :x:x:x:x mijn zoontje heeft 4 maanden diaree gehad, het ging van waterdun naar vast en schuim!!!! en dat op één dag het was een mollig kereltje en ze zeiden ook steeds: hij ziet er toch goed uit...en hij is toch vrolijk!!! zo van wat zeur je nou!! kwamen ze er eindelijk naar 4 maanden achter(na veel gezeur van mij) dat hij een zware darmbacterie had.............. en bedankt:x:x als moeder gewoon door zetten hoor!!! Het is jou kind en hij moet zijn werk doen..... goed doen. sterkte met je meisje......goed in de gaten houden hoor
nenna thanx Ja klopt ik dacht dat ik hem zou aanvliegen!!! Denk dat ie zelf geen kinderen heeft en dus niet weet hoe je met kinderen en hun moeders om moet gaan....! Pff 4 maand diaree is ook niet leuk voor je kleine! En als moeder zijnde weet je idd dat er iets met je kind aan de hand is!
Mamaprinses, jeetje dat was schrikken gisteren met je dochter. Wat een eikel van een arts zeg, dat ie jullie zo behandeld.. Hoe gaat het nu dan met je dochter, weer beter?
wat is dat toch met artsen?? Hier ook van die fuck artsen! hier is kleine man al 2,5 maand niet lekker en klaagt over buikpijn en ondertussen al 2 weken diaree, zelf maar een verwijzing gevraagd naar de kinderarts en die laat gelukkig nu wel een kweek zetten ivm virussen en parasieten? maar je moet dus eerst zolang ermee doorlopen voordat ze dat uberhaupt doen :x . Morgen kweek inleveren, pas dinsdag de uitslag, dus ondertussen zit menneer dan op week 3 van diaree en thuisblijven omdat ie niet naar t kdv mag met diaree...
Trishka, eigenlijk als je met een ziek kind zit moet je automatisch doorverwezen worden naar de kinderarts! haha Arm ventje van je, pff 3 wkn diaree bah zeg (en arme mama met verschonen haha) heeft ie constant buikpijn dan? Nenna ik vind de dip niet zo zorgwekkend, je zit op 9 DPO!!! kan innesteling zijn he meid! geef de moed niet te snel op! Truus, Met de kleine meid gaat het gelukkig weer wat beter, maar echt..... je wilt niet weten hoe machteloos, bang, en hopeloos je voelt als je je kind in je armen hebt en haar lichaam helemaal levenloos is..... brr krijg er zo weer kippenvel van als ik er weer aan denk!!! Vandaag is ze voor het eerst naar het psz toe, pff mama meeeeeeeee ach god wat zielig! Maar kan haar gelukkig om 11.15 weer ophalen en volgende week mag ze gelijk de hele week niet ivm de operatie!
Ik weet het mamaprinses, maar temp naar beneden vind ik altijd eng. maar je hebt wel gelijk, ik zal positief denken!! innesteldip....jééééééhhhhh
Laurise, mijn collega is redelijk ingewerkt. Het meeste moet ze toch leren door het te doen. Zal wel goed komen . Mamaprinses, wat een eikel zeg die arts! Sommige zou je inderdaad ... :x Ik kan heel goed begrijpen hoe je je dan voelt en zeker als je kindje dan levensloos in je armen ligt. Brr.. ik moet er niet aan denken. Sterkte! Trishka, ook niet leuk van je zoontje. Hoop voor je dat er iets uit de uitslag komt zodat je zoontje medicijnen of iets dergelijks voor kan krijgen. Jij ook sterkte! Nenna, kan ook innesteldip zijn. Moed blijven houden .
Nenna, moed blijven houden! Zou best een innestelingsdip kunnen zijn aangezien je op 9DPO zit! Mamaprinses, fijn dat het weer beter gaat met je dochter!
Hoi Hoi, Allereerst, alle zwangeren gefeliciteerd. Had mijn vraag bij een ander topic gezet, maar krijg geen reactie, hoop antwoord op mijn vraag te krijgen! Heb afgelopen zondagavond (14-11) s'avonds een positieve ovutest gehad, s'morgens nog negatief.., en heb nog steeds geen verhoging gehad van mijn temp, dacht als allerlaatste vanmorgen een stijging te kunnen zien, maar zelfs nog 0,1 graad lager dan gisteren? Ervaringsdeskundige??? Springt ie vandaag dan nog?? Of is die kans klein en heb ik geen eisprong gehad??? Heb nog beetje vruchtbaar slijm.., dus ga vanavond voor de zekerheid nog maar aan de klus, is de 1e keer dat ik temp, doe het vanaf de 1e cyclus dag, elke dag op dezelfde tijd, ga niet uit bed, en ongeveer dezelfde tijd naar bed?? Moet toch goed zijn?? Alvast bedankt! 30-42-32-43-31-31-35-32 ronde 9
Devil, als zondag avond je ovutest positief was had je nu echt al wel een tempstijging moeten zien. Ik denk dat je ovutest vals positief was en zou voorlopig nog even door blijven gaan met testen. Op welke dag in je cyclus zit je trouwens?