Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Truus,

Bedankt voor je reactie, ik zit op dag CD20, en voor mijn gevoel al wel mijn ei gehad, maar heb net jullie topic deel 1 zitten lezen, en las ik dat jouw temp ook pas na een dag of 3-4 ging stijgen, dus misschien was de test wel positief, en springt mijn eitje ietsje later, of denk je dat dat onmogelijk is??
    Zoiezo is mijn eitje nog niet gesprongen dan, (temp stijgt echt pas na je ei) en doe ik er erg verstandig aan om mijn man vanavond nog mee het bed in te sleuren, haha!!
    Voel nu wel telkens weer beetje pijn aan de linkerkant.......,
    wel vermoeiend af en toe!!

XXX

30-42-32-43-31-31-35-32 ronde 9

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik heb een keer 3 dagen lang een positieve ovutest gehad (op CD 28-29-30) en toen en toen had ik op CD31 wel een tempstijging. Voor de rest had ik altijd 1 of 2 dagen een positieve ovutesten en dan steeg mijn temp de volgende dag of uiterlijk de dag erna. Hier is mijn tempkaartje, je kan alleen niet alles terug zien: My Ovulation Chart

Als je nu op CD20 zit zou nu ongeveer wel zo'n beetje je ei moeten springen, uitgaande van je vorige cyclussen want die zijn redelijk stabiel qua duur. Dus ik zou nog wel even door blijven gaan met ovutesten, denk dat ie een dezer dagen wel springt. En je man mee het bed in sleuren kan nooit geen kwaad ;)

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Oh sorry verkeerd gelezen dan.

Maar je temp stijgt direkt na het springen van je ei, oftewel, nog geen stijging in temp vandaag, mijn ei springt mischien eind v/d middag-avond nog véél nut om manlief mee te sleuren???
    (alhoewel dat heeft altijd nut)
    Baal wel, want hebben zondag voor het laatst geklust.., beetje perikelen met ons bedrijf, vandaar!!

XXX

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

In de herfst en winter springt je ei of laat in de middag of s' avonds, dus stel dat je ei vanavond zou springen heeft het zeker nut om je man mee het bed in te sleuren want je ei blijft nadat ie gesprongen is ook nog 24 uur bevruchtbaar. Dus stel dat je ei vandaag springt dan moet je temp morgen omhoog zijn en anders uiterlijk overmorgen. Doe je ook nog ovutesten nu dan of ben je daar na zondag mee gestopt?

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Haha,

Fijn zo'n kenner, ja ik had ook gelezen dat je ie in het najaar en winter laat in de middag of s'avonds springt.., dus dat zou dan helemaal super zijn!!
    Ik heb maandag avond ook nog een test gedaan, die was bijna positief zullen we maar zeggen en die van zondag avond was zeer positief. Dus heb na maandagavond niet meer getest, omdat die van zondag echt knallend was!!
    Misschien toch nog een poging wagen, anders ga ik deze 1e ronde tempen al twijfelen aan mijn eisprong, heb elke maand nl wel hele duidelijk positieve testen!!!

XXX

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm ik vind het maar vreemd, dan had je temp nu toch echt wel moeten stijgen. Het enige wat ik mij nog kan bedenken is dat het eitje moeite heeft met springen. Misschien dat de andere meiden hun visie er nog even op los kunnen laten, ik kan er niet veel meer van maken verder.. Van welk merk gebruik je trouwens je ovutesten?

7. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Van sensitest, elke ronde, gaat super goed, en meestal 16dagen later mijn ongi, dus dat klopt wel...,

Misschien is ie posititef geworden op de echte piek,had nl eerst om 12u getest, negatief, en s'avonds om 21u wel knalpositief.., dus dan zou het zo kunnen zijn dat mijn eitje wel gesprongen is gisteren avond.., en dat de 12-24 uur van het stijgen van de temp nog net te vroeg was, en hij morgen wel stijgt, dwz dat ik misschien geen kans meer maak als ik vanavond klus, maar ga het toch doen voor de zekerheid, en hoop dan echt morgen een temp stijging te krijgen!!

Meerdere visie's op het verhaal zijn natuurlijk welkom!!!

XXX

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hoi devil81, sorry ik kan er niet zoveel over zeggen. Heb je ook een templijst bijgehouden op Fertility friend? kijkt wat makkelijker mee....
    succes ermee... duimen voor een tempstijging morgen:):)

hier: zere borsten, hoofdpijn, keelpijn, last van mn onderbuik(zwaar gevoel zoals bij ongie)
    en iets bloedverlies bij afvegen:(:(:( het zal mij benieuwen wat mn temp doet morgen......... zou wel heel vroeg zijn voor ongie:(:(

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ben benieuwd nenna!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    nenna, rose slijm is weer weg zo te zien op je kaartje? temp wel weer iets lager, ben benieuwd hoet verloopt, kan nog alle kanten op dus ik ben nog steeds voor je aan t duimen!

Hier gister weer drama met kleine man, door de diaree kon ik geen ontlasting meer normaal in een potje doen voor de tft test, urine voor de urinetests kon ik ook niet krijgen doordat ie bij elk wc bezoek ook moest poepen door de laxeershit die ie mee gekregen had..

Meneer chago, ik er helemaal doorheen omdat meneer minder ging eten en drinken.. Heb in tranen terug gebeld naar t ziekenhuis, van de andere kinderarts mag ik nu stoppen met de laxeermiddelen en ik mocht langs komen met de potjes voor de urine, die gingen ze dan via de katheter vullen..

Arm mannetje hij vond t natuurlijk niet leuk, maar hij heeft t toch netjes gedaan! En eigenlijk daarna is ie zienderbaarlijk opgeknapt! net alsof er een blokkade in de plasbuis zat ofzo :( ? Hij is in ieder geval een stuk vrolijker, gezelliger en slaapt ook minder onrustig. Wow wat een verademing!

vandaag werd ie ook pas om vijf voor half 8 wakker, zooooo fijn :) .

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Trishka, wat fijn dat je zoontje zich wat beter voelt:). Nu maar hopen dat de uitslag snel komt.

Nenna, blijft spannend voor jou. Heb je vandaag ook weer bloedverlies?

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jeetje trishka, is ook wat.....!
    Arme man! maar gelukkig gaat het nu iets beter met je ventje

nenna jammer dat je temp niet omhoog gegaan is....

13. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    heb vandaag geen bloedverlies, wel steeds pijn in mn lies rechts.... net een soort spierpijn als ik loop, heel zeurderig gevoel:(:(:( en wel slijmverlies:( maar dat heb ik al vanaf mn eisprong zo af en toe.

thriska: wat sneu voor je kleine mannetje hè.... blij dat hij zich nu weer wat lekkerder voelt. Als hij goed slaapt kun je zelf ook even wat bijtanken:)

mn temp moet wel hard omhoog gaan.......:(:(:(

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna, Ik duim voor je!

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank je tinkerbell:):)

Jerina, bij jou ging je temp ook op cd 10 en 11 twee keer naar beneden en toch zwanger? wat voor klachten had je toen?

16. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, volgens mij had ik toen niet echt klachten. Ik heb wel eerder al spotting gehad en dacht dat het toen einde verhaal was. Tegen de tijd dat ik kon testen had ik al een heel sterk gevoel dat ik zwanger was. Mijn lichaam voelde anders dan normaal. Ik weet nog wel dat de dag voordat ik ging testen ik het huis ging schoonmaken. Ik moest telkens even pauze houden, echt plat op de bank, omdat ik een heel apart strak gevoel in mijn buik voelde. En dat had ik nog nooit gehad! Dus dat vreemde strakke gevoel in mijn buik en het feit dat ik niet meer in 1x het huis kon poetsen waren mijn klachten.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt:).

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    goeiemorgen allemaal.......hmmmm hele kleine stijging :(

zo nu aan't werk..

18. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    rustig hier......hmmmmm......
    hier weer roze/bruine afscheiding en pijn in rechter onderbuik

lijkt weer over. morgen zet het waarschijnlijk door! mijn laatste kans gaat in......K*T

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    nenna???

Je temp:$:$:$:$:$
    Zit met kippenvel over mijn hele lichaam, echt van top tot teen!!!
    Wat ziet ie er goed uit!!!
    Wanneer wil je gaan testen?
    Dikke knuf!

Deel Deze Pagina