Mamaprinses, wat fijn dat alles goed is gegaan. Beterschap! Inderdaad vreemd dat MG op niet actief staat.
O jee heb een beetje verzaakt hier...en overal hoor op het forum.. @Nenna Wat balen meis, weer zo'n mooi kaartje grrr..sterkte! @Mamaprinses Fijn dat de operatie goed gegaan is, wel zielig denk zo'n kleine meid met pijn..geef haar maar veel knuffels! @Jerina Fijn dat je collega bijna ingewerkt is... @Truus Pff sorry meis weet niet meer wat het laatste is wat je tegen mij zei (schaam, schaam). Alles goed met je? @MG Zwaaiiii, alles goed?? @Hvj Met jou ook alles goed???? @Tinkerbel en Puella ik denk aan jullie!!! Wij gisteren voor het eerst het hartje gehoord! Wat bijzonder zeg en een raar idee dat er een levend mensje in mij zit, enne wat denken jullie beebje/baarmoeder ligt nog erg naar achter en onder...(wat hoort hoor bij 14 weken) maar waar komt die buik vandaan haha! Zit gewoon elke dag over mijn darmen te aaien haha nee hoor ben trots op mijn grote beeb/darmenbuik! Verder bloeddruk weer perfect 105/60 en bloeduitslagen konden ook niet beter.. is dat van mij geprikt Helemaal happy dus!
mamaprinses: hoe is het met je meisje? dikke knuf voor jullie hééé, laurise......hoestie meid mooi dat je het hartje hebt gehoord hè, maakt het allemaal wel wat echter aai maar lekker over je darmen hoor.....hahahahaha..... nog een paar weekjes en je voelt je beebje zachtjes schoppen.........dat is zo mooi PUELLA!!!! weet het niet???
hahah heeee nenna..ja zoals je kunt lezen hier alles prima! Ja heel gek, maar blijf de echo verslavender vinden haha.. ja ik praten tegen beebje is het gewoon ontlasting/darmen haha maar ik weet zeker dat hij/zij het daar onder hoort hahahha..o ja het voelen verlang ik ook erg na, ik hoop echt dat jij het ook nog een keer mag mee maken!
@Laurise, super dat jullie het hartje gehoord hebben en gauw zul je over je beeb aaien en hij/zij terug antwoorden. Hier alles z'n gangetje dank je. @Tinkie, hoest met jou? @Nenna, gaat het wat beter met je vandaag? Knuff
♥♥Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD ? Tinkerbel80 (2e kindje) ~ NOD ? Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Trishka 26 november - vk Hvj 30 november - vk Trishka 3 december - groeiecho
Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD ? Tinkerbel80 (2e kindje) ~ NOD ? Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Trishka 26 november - vk Hvj 30 november - vk Trishka 3 december - groeiecho Laurise 11 december - echo door zwager Laurise 20 december - vk controle Laurise 4 januari - 20 weken echo + pretecho
♥♥Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD ? Tinkerbel80 (2e kindje) ~ NOD ? Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Trishka 26 november - vk Hvj 30 november - vk Trishka 3 december - groeiecho Jerina 7 december - vk
Laurise, leuk he het hartje horen en blijf maar lekker aaien over je darmen haha . Ik ben net terug van controle bij de vk en ze vond dat mijn buikje nu wel goed is gegroeid de afgelopen 3 weken. Dus ik hoef niet terug naar de gyn . Beebje lag wel al wel met haar hoofdje naar beneden, maar ik voel haar nog regelmatig koppeltje duiken in mijn buik. Kan dus nog alle kanten op. Rest zwaai .
Ladies, ik ben dr nog hoor! Even berichtenteller weer op 0 Laurise, alweer ruim 14 weken, gaat hard zeg!!! Jerina, fijn dat je buik nu wel lekker is gegroeid! Mamaprinses, fijn dat de operatie goed is gegaan, Hopelijk is je dochter nu van haar klachten af! Rest, ben het even vergeten... zwaai!
@Jerina We hebben tegelijk in de lijst onze afspraken neergezet maar ik net iets eerder waardoor die van jou niet meer klopt want daar staat ik niet meer bij Ja super leuk om te horen en ik blijf trots op mijn buik Wat fijn dat beebje nu goed gegroeid is! En dat het al met haar hoofdje naar beneden ligt! Spannend, hopelijk blijft ze zo liggen!
@Jerina, Fijn dat je buik weer goed op schema is. @Laurise, Leuk dat jullie eindelijk het hartje gehoord hebben. Mooi geluid he? @Hvj, Hier gaat alles wel oke. Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wat er te zien is op de echo en wat de volgende stappen zijn. Hoe gaat het met jou? @Rest, Zwaai!
@Jerina, fijn dat je niet meer terug hoeft naar de gyn en dat je buikje goed gegroeid is. @MG, zwaai terug. @Tinkie, spannend morgen veel succes alvast. Hier z'n gangetje allemaal, dank je.
MG was al bang dat je eraf gegooid was!!! Maar je hebt gewoon een nieuw profiel haha Laurise, fijn dat alles goed is met jullie beebje!! Mag ik vragen waarom je de 3d echo direct na de 20 wkn echo hebt gedaan? Jerina, fijn dat je buik mooi gegroeid is en dat je gewoon bij de vk mag blijven! Hier, vanmorgen ook extra controle bij vk omdat mijn buik de vorige keer niet gegroeid was en ze niet goed kon voelen hoe hij lag. Helaas was mijn buik weer niet gegroeid en sta nu al vanaf week 30 op 30cm dus al ruim 4 wkn!! Krijg daarom vrijdag een echo, eerst konden ze pas over 2 wkn omdat het in het zkh vreselijk druk is (vk zelf heeft geen echo apparaat) maar ze hebben me er tussen kunnen schuiven!!! en ze 'dacht' dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt maar dat wist ze ook niet 100% zeker, maar dat kunnen we vrijdag dan ook zien! Met mijn meisje gaat het wel goed, ze heeft vanmorgen pap gehad en een heel klein stukje brood, drinken kan beter maar omdat ze nu haar speen weer even in heeft maakt ze genoeg speeksel aan en slikt ze regelmatig (hoop ik iig) De rest *zwaai*
Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD ? Tinkerbel80 (2e kindje) ~ NOD ? Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Trishka 26 november - vk mamaprinses 26 november - echo ivm niet groeien van buik??? Hvj 30 november - vk Trishka 3 december - groeiecho Jerina 7 december - vk Mamaprinses 7 december - vk Laurise 11 december - echo door zwager Laurise 20 december - vk controle Laurise 4 januari - 20 weken echo + pretecho ZO lijst ff aangepast, klopt nu weer
@ mamaprinses, maar 30 cm is toch hartstikke netjes? Je moet er 4 bij optellen en dan kom je aan je termijn. Dus als je bij 30 weken al 30 cm had, liep je toen gewoon hartstikke voor! Maar snap wel dat ze het in de gaten willen houden omdat er geen groei is bijgekomen. Maar zou me niks verbazen als ze rond 30 wk gewoon verkeerd gemeten hebben hoor, 30 cm bij 30 wk is nl heel veel! Succes vrijdag! Gek dat ze niet goed kan voelen hoe hij ligt..?? Waar komt dat door? @ Tinkerbell, succes morgen!
Haha ik zou het ook niet meer weten Met mij gaat alles verder wel goed hoor. Wat super dat jullie gisteren het hartje hebben gehoord, mooi geluid is dat he? Ach en lekker over je darmen blijven aaien hoor, deed ik ook altijd Jerina, fijn dat alles goed bij de vk was en dat je buik goed gegroeid is! Tinkerbel, succes morgen bij de gyn! Mamaprinses, wat balen dat je buik niet gegroeid was. Wel fijn dat ze het even gaan bekijken met een echo!