Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@jerina
    O oke dit was een intaker haha..niet eens DE echte..nee hoor haha. Fijn dat je er maar eentje hebt, en inderdaad als stagaire niet in het middelpunt staat zou ik het ook goed vinden.

@Mamaprinses
    Je staat ook op mijn lijstje :) Succes morgen! Duim dat alles nog goed is daar binnen betreft groei en vruchtwater..en de rest natuurlijk

@MG
    Hahah ook jij staat op de lijst :) Fijn dat je bed niet meer op klossen hoeft.. mijn man heeft het bed zelf gemaakt van steigerhout en kom 10 cm te kort maar denk dat ik ook geen klosen doe, heb gehoord dat ze dan alleen je bed niet verschonen..nou ja dan doet manlief dat toch. Fijn dat de kraamverzorgster het een kennis is van je

Er staan weer nieuwe foto's in mijn album :) en net voor het laatst in mijn MvM potten geplast! Ja ja alweer 10 weken voorbij!

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamaprinses, succes met je echo!!!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, haha wat een onzin dingen inderdaad op die lijst. Lijkt mij toch logisch dat je een fornuis en een stofzuiger enzo hebt.

Laurise, wauw wat is je buikje goed aan het groeien, mooi hoor! En thanks voor je tip van die uitzetlijst, als ik die vanmiddag niet krijg kan ik die van jou aanhouden van die site! Fijn dat je niet meer hoeft te plassen voor MvM, ik was daar op het laatst zo klaar mee en erg blij dat het er op zat.

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, heerlijk he dat je nu weer gewoon op de wc mag plassen. Ik was er ook heel erg klaar mee na 10 weken en erg blij dat het er op zat. Wat is je buik weer mooi gegroeid :).

Truus, ja stom he zo'n lijst. Er staan ook wel nuttige dingen op die je moet hebben, maar de standaard huishoudelijke apparaten heeft iedereen toch wel in huis haha. Weet je wat er ook op staat? Dat je een trapleuning moet hebben hahah:p. Maffe lijst.

Mamaprinses, hoe is de echo gegaan?

Hier, nog 4 dagen werken en dan ga ik al met verlof, pff gaat snel zeg :).

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hier: CtG was goed, echo opzich ook alleen de doorstroom van de navelstreng wat iets minder als de vorige keer, iets met TE VEEL weerstand ik dacht dat dat goed was haha maar de beeb krijgt nu minder voeding binnen?!?!? ja snap het zelf ook niet helemaal maar maandag weer een groei echo (dacht dat ik die vandaag ook had) en hopen duimen dat hij gegroeid is!!!!!
    Anders word ik waarschijnlijk sneller mama als dat ik gedacht had

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Oeh dus het blijft spannend, mamaprinses. Gelukkig dat de ctg wel goed was en maar duimen dat je beeb goed gegroeid is.

Fijn sinterklaas weekend meiden :).

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, haha een trapleuning, jeetje wat erg dat dat er op staat :p Hier gewoon een normale uitzetlijst gekregen, staan niet van die vreemde dingen op als bij jou ;)

Mamaprinses, oef balen dat de doorstroom van de navelstreng wat minder is geworden.. Fijn dat het er in ieder geval verder goed uit zag. Nu op naar maandag en ik duim voor je dat de kleine vent goed gegroeid is!

Hier, morgenochtend echo! Heb er zin in! :) Verder is beebje heel de dag al onwijs druk, zo erg dat mijn buik er nu toch wel zeer van begint te doen.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pretecho gehad, kleine ligt in stuit met voetjes voor het gezicht dus wel hebben jammer genoeg niet zo veel van hem kunnen zien. We mogen nu in Januari nog een keer gratis terug komen, hopelijk ligt ie er dan 'normaal' bij.

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lijst ♥♥

NOD:

Nenna (3e kindje) ~ NOD ?
    Tinkerbel80 (2e kindje) ~ NOD ?
    Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12

ZWANGER:

Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV
    Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV
    MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV
    Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV
    Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV
    Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV
    Laurise (1e kindje- geslacht onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV

AFSPRAKEN:

Jerina 7 december - vk
    Mamaprinses 7 december - vk
    Truus21 9 december - controle vk
    Laurise 11 december - echo door zwager
    Laurise 20 december - vk controle
    Truus21 3 januari - 2de poging 3d echo
    Laurise 4 januari - 20 weken echo + pretecho

10. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamaprinses, tjee dat is balen zeg! Hopelijk is je echo verder wel oke.

Truus, ohhh wat jammer!!! Wij hadden dat bij mn zoontje, die lag weliswaar niet in stuit, maar die had wel handjes en voetjes voor zn koppie, dus we zagen alleen een hoop 'blubber'. Mochten toen ook terugkomen (dezelfde week), maar toen deed ie hetzelfde, eigenwijsje ;)
    Was het trouwens al bekend dat ie in stuit lag of hoorde je dat voor het eerst?

Laurise, ik was deze keer idd ook blij dat ik klaar was met MvM. Vorige x kostte het me veel minder moeite.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

MG, nee was niet bekend dat ie in stuit lag want vk dacht 2 weken geleden nog dat ie gewoon met zijn kopje naar beneden lag. Hopelijk zien we 3 Januari dat ie goed ligt en is ie niet zo eigenwijs als jou zoontje en krijgen we hem wel goed te zien ;)

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    mamaprinses: sneller mama dan je dacht?.....spannend hoor, hoop dat alles goed gaat

truus: hopelijk ligt je beebje goed op 3 januari:):)

zwaai naar de andere dames:p:p

Ik moet morgen naar de gyn voor een FM, maar mn temp is vanmorgen wel erg hoog:(:(:(:( misschien is hij wel al gesprongen.
    vorige keer (afgelopen woensdag) was mn eitje nog maar 8mm.
    Zouden ze kunnen zien als hij gesprongen is????

sorry voor mijn afwezigheid...... erg druk gehad en bezig met veel sinterklaas activiteiten......
    vanmiddag de laatste sinterklaasviering bij mn ouders.....:):)

groetjes Nenna

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nenna, je temp is inderdaad wel aardig gestegen! Neem aan dat als je morgen een echo krijgt dat ze wel kunnen zien dat ie gesprongen is. Ben benieuwd! Veel plezier vanmiddag!

14. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nenna, succes bij de gyn vandaag! Temp is weinig van te zeggen aangezien je niet elke dag tempt toch?

Truus, 3 januari ligt ie vast goed en laat ie mooi zn koppie zien! :D

Ego: Vanochtend weer op controle bij de vk geweest. Alles prima, bloeddruk netjes 100/60. Baarmoeder erg gegroeid, ze meette eerst 30 cm, maar dat vond ze zoveel dat ze het nog eens na meette, ze kwam wel echt op 29+ toen.
    Kindje is zelfs al een beetje ingedaald. Dacht ik al, want ik voel soms wat steken.
    Hartje ook mooi gehoord!

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    nog geen eisprong gehad.... woensdag weer heen....:)

MG: mooie berichten.....:p

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@MG, Klinkt netjes allemaal!

@Nenna, Duim duim duim. Hoe groot was je eitje nu?

Vanmorgen ben ik bij de assistente geweest. Klein eitje van 8 en 9 mm. Moet nu de dosis weer verdubbelen. Ben begonnen over die pregnyl. Ik heb gevraagd of ze het wou na kijken in mijn oude gegevens en dat heeft ze gedaan. Daar stond alleen bar weinig in dus ze hebben niet alles opgestuurd. Ik heb gevraagd of ik dubbele pregnyl kan krijgen maar daar doen zij niet aan. Krijg je zo'n verhaal van: Ik werk hier al .. jaar en blabla en wij geven standaard 5000 IE. Ze gaat nu voor me vragen of ik 10000 mag hebben maar dat doen ze normaal dus nooit. GRRRR. Wat als ik dat nu gewoon nodig heb? Anders kan ik net zo goed stoppen met alles. Zei ze ook gelijk ja het is nu eerst maar even afwachten of we wel iui kunnen doen, want de afdeling is dicht na 20 dec. Ja snotverdorie dat weet je al 2 maanden en nu laat je me wel gewoon prikken. Ik denk dus dat deze ronde niet doorgaat, omdat die hormonen bij deze dosis dus niets doen. Fijn hoor, NOT! Vorige ronde heb ik dus 3 weken moeten prikken en als ik dat nu ook moet doen dan is het 21 dec. Als dit maar niet van mijn iui kansen af gaat. Ik word hier zo boos om.

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    MG, fijn dat alles goed is met je beeb :).

Nenna, jammer dat je nog geen eisprong hebt gehad, ik duim voor je meid.

Tinkerbel, watstom zeg zoals ze reageren! Jij weet zo onderhand wel wat je nodig hebt qua juiste dosis en dan willen ze je het nog niet geven! Ik hoop voor je dat de iui wel doorgaat.

Hier, na vandaag nog 2 ochtenden werken en dan ga ik met verlof. Heel vreemd eigenlijk, maar ook wel lekker. Ik heb mijn vervangster al helemaal ingewerkt en eigenlijk heb ik niet meer zo veel te doen. Dus wat dat betreft is het prima zo. Straks nog naar de vk voor controle, ben benieuwd of beeb al iets is ingedaald. :)

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Wat een eigenwijs, zich niet laten zien aan papa en mama op de pretecho, fijn dat je nog een keer mag terug komen. Dan je wel goed laten zien hoor beebjetruus :D. Hoe was het bezoek van de kraamzorg en heb je een lijst gekregen? Dank voor je leuke reactie op mijn buik. Was het mvm ook wel zat, vulde steeds minder flessen maar beter iets dan niets..

@Jerina
    Ja heerlijk gewoon weer plassen en leuk je reactie op mijn buik. Heerlijk dat je nog maar 2 ochtende hoeft en dat je alles hebt overgedragen..mmm lekker met verlof! Hoe was het bij de vk?

@Mamaprinses
    Balen dat je vorige keer niet de groeiecho hebt gekregen, je hebt hem gister gehad toch? En en...? Of ben je stiekum al mama geworden..

@MG
    Fijn dat je bloeddruk zo goed is, en dat je baarmoeder goed gegroeid is! Fijn al een beetje ingedaald en een mooie hartslag, heerlijk :D

@Hvj
    Hoe is het met jou???

@Tinkerbel
    Jeetje grrrrr wat kan ik hier boos om worden :x net of je zomaar wat zegt en wil dokteren, je zegt dit omdat je uit ervaring spreekt dat die dosis niet aanslaat! En helemaal belachelijk dat ze nu even komt om te zeggen dat de iui misschien niet door gaat grrrrr :x en jij nu dus voor niks aan het spuiten bent.. Zijn dat mensen zonder gevoel of emotie.....bleeehhh

@hier
    Genoten van het weekend van de MvM dvd..wat onzettend bijzonder en bizar is het toch allemaal. Dat dit kan..pff dat gaat boven mijn pet..zoveel cellen die opeens een kind gaan vormen..en dan de weg ernaar toe, bij hoeveel stappen het wel niet mis kan gaan en hoeveel moeite er gedaan wordt van binnen. Wel oneerlijk verdeeld, manlief zei al 'wil de vrouw wel zwanger worden".. ei die maar 24 uur leeft (mannen 5 dagen) grote harde schaal waar ze doorheen moeten, zeewier onderweg haha. Nou ja ik vind dat iedereen deze dvd moet kijken en vooral mensen waarbij het in een poep en een scheet gebeurd (he rot schoonzus die zei, ja je moet het ook op het goede moment doen en dan ben je zwanger :x). Verder van het weekend mijn studie weer opgepakt en de kerstboom gister gezet, merk dat ik steeds meer last krijg van mijn rug.. Enne weer een nieuwe foto in mijn album met sint gemaakt (o ja ook van gevloerd, 16 mensen met eten enzo over de vloer gehad incl sint en pieten)
    Sorry beetje lang ego verhaal haha.

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hier ook even ego, ik reageer vanavond of morgen op de rest!!! (sorry heb ff haast)

Gister groei echo gehad en alles was goed??????
    Hij was in 10 dgn een pond gegroeid?
    Ik snap er de ballen nog van: eerst zeggen ze vrijdag dat het de slechte kant opgaat omdat hij MINDER voeding krijgt en nu was de weerstand alweer iets verlaagd en is ie dus in 10 dgn 500 gram gegroeid!!?!?!?!

Ik vroeg al aan de gyn: ik vind het wel raar dat zoiets kan maar ze zij dat als ze de eerste keer hebben gemeten op het moment dat hij in ademde zijn buikje kleiner is dan op het moment dat hij uitademd en miss dat ie net uitademde op het moment van de 2de groei echo
    Beetje vaag allemaal maar ben iig blij dat het nu beter gaat!!!
    Vrijdag moet ik nog wel voor een PI (ctg en meting van de navelstreng) en dan volgende week vrijdag een groeiecho, gelukkig niet meer 2 keer in de week!!!
    Ze houden me gewoon nog goed in de gaten maar in princiepe zou ik ook terug naar de vk mogen, maar dat doen ze niet omdat ik nou al onder het zkh val en zo getouwtrek te voorkomen.

Over 2 daagjes mag hij officieel komen :D:D:D

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    @Truus
    Die van mij heeft ook ff in stuit gelegen maar gelukkig wel weer gedraaid!
    Ik hoop dat jullie uk ook gewoon lekker draait en zich de volgende keer wel aan papa en mama laat zien!

@Jerina
    Na vandaag nog 1 ochtend!!! lekker he meid!
    Lekker gaan genieten en dingen doen die je leuk vind! :D

@MG
    Mijn buik was ook al 30 cm met 30 wkn haha ik was ook al zo snel 'dik' Ben beniewd waar je op eindigd...:D

@Tinkerbel
    Wat een .....
    Ze weten van te voren toch wel of je kan gaan spuiten etc en je kan gaan klaar maken voor de IUI!!!!
    Moeten ze idd niet halverwege aan komen draven met dat ze dan dicht zijn :x:x
    Neem toch aan dat dat niet van je IUI kanzen afgaat?

@Laurise
    Ik ken de dvd niet maar als je het zo beschrijft lijkt het mij idd ook een mooie dvd!
    Die zouden ze aan iedereen moeten laten zien die zwanger wil worden, en mensen die in een poep en een scheet zwanger zijn geworden denken er vaak idd (helaas) zo over (ik niet hoor!!!!)

@Hvj
    Hoe is het met jou??

@Nenna
    Hoe is het met jou??

@Puella
    Hoe is het met jou??

@Hier
    Nog 1 dagje.... en dan mag hij komen :D:D:D
    Heb maandag avond de kerstboom al gezet dus ik ben er helemaal klaar voor haha
    Dit weekend doet vriendlief de rest van ALLE versiering haha we zijn nogal uitbundig samen met de buren! hihi vind het altijd zo leuk!!!
    Alleen zijn de overburen er minder blij mee al dat licht wat daar dan naar binnen valt haha ze hebben om 18.00 al de gordijnen dicht ;)

Deel Deze Pagina