Hallo dames, Ik "Kees" de man van Jerina zal jullie verlossen van de spanning en het even allemaal kort samenvatten Jerina kwam afgelopen donderdag om circa 13u thuis van haar werk en had haar laatste dagje erop zitten en mocht beginnen met verlof. Alles was goed en we hadden een boterhammetje gegeten en ze zei; Kees ik ga naar boven om even te rusten maar ze kwam niet verder dan de wc want de vliezen waren gebroken Paniek in huize Jager want 6 weken te vroeg dat mag niet kan niet en wil ik niet hoorde ik uit de wc klinken..... Verloskundige gebeld binnen 5 min ter plekke en nog geen uur later zaten we in het ziekenhuis en om 1530u begonnen de eerste weeën te komen naarmate de avond vorderde kamen de weeën steeds vaker en heftiger en rond 2100u had ze al 4 centimeter ontsluiting en nog geen anderhalf uur later had ze al 10centimeter ontsluiting dus de baby wou eruit Het is om 23.00 precies geboren en is geheel gezond en krijsde goed Jerina maakt het ook goed alleen heeft veel pijn gehad tijdens de bevalling van de rugweeën en bekkenpijn. Momenteel gaat het beter maar ze blijft nog voorlopig in het ziekenhuis. Onze dochter is 2068gr. en is 46centimeter lang. haar naam is Zoë (Zowie spreek je het uit). Ik zal even van mijn eigen pc een foto uploaden zodat jullie een beeld hebben van onze kleine prachtige dochter. Ik hou jullie op de hoogte en anders Jerina.
Man van Jerina, wat fijn dat je ons op de hoogte houdt zeg! Allereerst natuurlijk supergefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zoë, een prachtige naam zeg! Fijn om te horen dat alles goed gaat met moeder en dochter. Jullie zullen best wel geschrokken zijn, maar fijn dat ze helemaal gezond is! En dat terwijl Jerina haar verlof net begon, hoe bizar zeg! Heel veel geluk met zn 3tjes en een dikke knuff voor Jerina!!!
Zoals beloofd de eerste fototjes, ik zal proberen eraan te denken het regelmatig up to date houden maar ben blij dat ik zo eve mijn bed op kan zoeken want mijn tankje is ook aardig leeg na de laatste uren
en fotootje 2 alvast oja het belangrijkste moest ik nog zeggen dames ondanks de helse pijn die ze had (en ik stond er machteloos als een jan doedel bij ) onthou waar je het voor doet en moest ook de groetjes doen namens Jerina aan jullie. Grtz Kees
Jeetje zit hier met traantjes... T allerbelangrijkste: gefeliciteerd met jullie mooie dochter, wat een plaatje! Kan me voorstellen dat t ff schrikken is, ik hoop dat ze snel weer op de been is, ben blij dat zoe(sorry krijg die puntjes er nooit op ) t zo goed doet! Probeer ondanks de wat vroege komst lekker van dr te geneieten, volgens mij gaat het helemaal goed komen in jullie gezinnetje!
wauw..... ben helemaal emo, maar zo blij voor jullie En Kees!! je bent een schat dat je ons op de hoogte houdt Wat mooi dat jullie kleine meid gelijk goed van zich liet horen en gezond is..... Ik hoop dat Jerina zich snel weer wat beter voelt...... lief dat ze ook nog aan ons denkt geef haar maar een dikke knuffel en een zoen van mij..... geniet van de komende dagen en van elkaar!!!! ben zo blij voor jullie o ja : wat een mooie naam Zoë.... en een prachtige meid
Aaaahhhhhhhh wat een prachtig meisje! Wat een super leuke naam! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Super lief dat je ons op de hoogte wil houden Kees, veel groetjes aan Jerina, geniet lekker van jullie mooie dochter!
Wauw!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zoë!!! Wat een prachtig meisje en wat fijn dat alles goed is!! Heel veel geluk met zijn drietjes en geef Jerina een dikke knuffel van mij!
helemaal emo, met tranen in me ogen..... Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter!!! Hele mooie naam ook! Fijn dat alles goed gegaan is, en super dat je ons even op de hoogte houd! Sprakeloos ben ik gewoon!!! Geef jerina maar een dikke knuffel namens mij!
Ooooohhh wat fijn dat papa Kees ons op de hoogte heeft gebracht!!! GEFELICITEERD met jullie dochtertje! Wat en prachtige naam en wat een mooi meisje! Mooi gewicht volgens mij voor een kindje dat met 34 weken is geboren. Wat bizar om nog niet eens verlof gehad te hebben. Maar ik ben super blij dat het goed gaat met beide, enne papa tank inderdaad maar goed bij en geniet ervan!!!
Hoi meiden,bedankt voor jullie lieve reacties! Jeetje zeg ben ik gewoon al mama geworden... Het is nog niet echt te bevatten allemaal. Gelukkig gaat alles goed zowel met mij als met Zoe (kan ook geen puntjes plaatsen) . Onze meid doet het goed en ik heb alleen last van mijn hechtingen van de knip en last van emoties haha. Voorlopig blijf ik in het ziekenhuis, in mag maximaal 10 dagen hier blijven. Morgen ga ik van de afdeling af en ga ik naar het Zotel, een zorghotel. Zo ben ik nog een week dicht in de buurt van ons meisje. Daarna moet ik wel naar huis. We kunnen thuis inloggen op een site die in verbinding staat met de webcam waar Zoe onder ligt, dus dat is wel fijn dat we haar straks 24/7 kunnen zien. Als er nieuws is dan horen jullie van kees of van mij.
Lieve Jerina, wat fijn dat het met jullie allemaal goed gaat! Heb je al enig idee hoelang Zoe (sorry hier ook geen puntjes haha) in het zkh moet blijven? Fijn dat jij nog de hele week kan blijven, dat zorghotel ligt dat naast het zkh ofzo? Hier in D kunnen we op de afd blijven dus heb er niet zoveel vertstand van! Geniet lekker van jullie pachtige meisje!!!! En voor de rest: NU BEN IKKE haha
Haha om de puntjes op de e te krijgen moet je alt ingedrukt houden en dan 137 intypen Jerina, meid logisch dat je last hebt van je emoties, dit is natuurlijk niet iets wat je had verwacht! Fijn om te horen dat alles goed gaat! Is er al enig idee hoe lang Zoë in het ziekenhuis moet blijven? Fijn dat je voorlopig even in het zotel kunt blijven, wel balen dat je niet gewoon bij haar mag blijven, hier kan je wel bij je kindje blijven als die in het ziekenhuis ligt. Wel fijn dat jullie haar in de gaten kunnen houden als jullie eenmaal thuis zijn! Rustig aan meid, en geniet van je gezinnentje!
@Jerina, Wat fijn dat je iig 10 dagen in het zh mag blijven en wat fijn van die webcam. Zal wel raar zijn om haar straks achter te moeten laten in het zh hoelang moet ze daar blijven? @Mamaprinses, Ja jij bent de volgende! Ik heb echt al een paar dagen last van rekbaar slijm en nu lijkt het echt op rauw eiwit en veel ook. Spannend! Nu maar hopen dat de medicijnen goed hun werk doen en ik goed nieuws krijg maandag in het zh. Beetje dom van mij dat ik niet meer getempt heb.
(Kees) Ik kom net bij mijn twee schatjes vandaan en die kleine gaat als een speer, haar temp. gaat al omhoog zelfstandig, voeding gaat goed en zelfs vanavond voor de eerste keer aan de borst gelegd en wat denk je.... ze gaat al met het mondje naar de tepel en maakt al zuigbewegingen, zelfs de zuster keek verbaast. Dus Jerina is niet de enige die graag naar het huisje wil . Maar ik ben er wel voorstander van dat Jerina nog een weekje daar mag blijven in het Zotel zo is ze lekker bij de kleine in de buurt en kan ze even goed bijtanken na zon heftige en pijnlijke bevalling (echt heftig zon bevalling voor een vrouw en heb dan ook een en al respect ervoor). Gisteren lag ze bij mij op de blote buik en het is net de moeder gelijk gemeen doen en in mijn tepels knijpen . Tot zover de update weer en als mijn Blackberry morgen weer goede ontvangst heeft in het ziekenhuis zal jerina ook weer een verhaaltje doen Grtz Kees Oja hoelang Zoë nog moet blijven is nog niet bekend maar ik ga ervan uit dat het pas de 20e januari wordt dan kan het nooit tegenvallen en ik heb liever dat ze tot de 20e januari daar is dan dat 1 dag te vroeg naar huis komt en het gaat mis.