Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    kees, je hebt hartstikke gelijk, liever t zekere voor t onzekere! Maar wat goed zeg dat zoe al zo actief is in de borst pakken enzo, echt een vechtertje dus :) , geef jerina maar een dikke knuf van ons en ik hoop dat de goede berichten blijven komen :) .

Ennuh, lief dat je ons op de hoogte wilt blijven houden!

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    toch wel lief zo'n bezorgde vader :D
    Dat is wat mijn vriend ook ineens had, veel respect!!!hihi Nee lochies kees dat je haar het liefst zo lang mogenlijk onder toezich houd dan dat ze de kleine Zoe een dag te vroeg naar huis sturen.
    Vergeet niet dat het straks voor Jerina heeeeel moeilijk is om haar kindje alleen in het zkh achter moet laten (voor jou natuurlijk ook wel!) heb het zelf helaas mee moeten maken (ik moest naar huis want t was te druk) mijn meisje moest 5 dgn op de NEO blijven
    Maar wat fijn dat ze het al zo goed doet!!!!
    Hopen dat het morgen WEER wat beter gaat!

Dikke knuf aan Jerina en aan de kleine Zoe

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    truus alt 137 werkt niet hier haha dus voor mij helaas geen puntjes op de e van Zoe

4. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Dames: je typt voor dat je de e intypt eerst shift en tegelijk de toets met ", in ( bij mij zit die naast de enter toets) en dan de e.
    Als je die shift met ", intypt zie je eerst niks maar als je dan de e hebt ingetypt verschijnt een ë

zo dit was het dan weer voor vandaag.... typen voor beginners:D:D:D
    dat is dan €50 euries:D:D:D:D:D
    hahahahahahahahahaha

hé kees, mooi dat het zo goed gaat.... beter dat ze even goed kan uitrusten!!
    groetjes aan je twee schatjes:p

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Voor jullie nog een fotootje van de kleine meid :p

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    prachtige meid......wauw.... klein hè.....:)...

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    weer met traantjes hier, wauw wat een prachtmeid al :):):) !

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kreeg kippenvel en tranen in mijn ogen joh.

Kees en Jerina van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje, geniet ervan!

Jerina wens je een snelle herstel en hereniging met jullie dochtertje.

Kees heel erg bedankt voor het updaten, doe Jerina maar de groeten.

Mamaprinses, jij bent idd de volgende! Spannend.

Tinkie, spannend meid mijn duimen draaien voor je.

Nenna, hahaha 50 euries zegt ze dan. Telt een dikke knuff ook? Verder alles goed met je?

Puella, mis je meid. Hoop dat je gauw van je laat horen. Knuff

Laurise, hoe was de echo?

Truus en Trishka, alles goed met jullie?

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Even een update. Ik ben vandaag naar het Zotel gegaan. Dit is dus een zorghotel dat op de bovenste verdieping van het ziekenhuis zit. Ik zit dus 3 verdiepingen boven ons meisje. Ik mag hier blijven tot en met volgende week zondag, daarna moet ik naar huis. Ik word hier goed in de gaten gehouden en krijg hier mijn moeder kraamzorg (controles etc.).

Met Zoë gaat het goed. Ze heeft vandaag 2 dipjes gehad, 2x dat ze even stopte met ademhalen. De eerste keer begon ze uit zich zelf weer te ademen en de tweede keer heeft iemand van de verpleging haar een duwtje tegen haar voetje gegeven en toen begon ze ook te ademen. Het blijkt heel normaal te zijn dat couveuse kindjes kunnen vergeten af en toe adem te halen. In de buik hoeven ze dat nog niet en nu wel, dus daar moeten ze aan wennen.

Haar infuus is er vanmorgen af gegaan, omdat ze het zo goed doet. Normaal gesproken doen ze dat pas op de 4e dag, maar nu dus vandaag. Daarna is ze voor de eerste keer in bad geweest. Waarschijnlijk was dit allemaal iets te veel voor haar waardoor ze daarna 2x even niet adem haalde. De temp in haar couveuse is nu in totaal al 3x bijgesteld naar beneden. Ze kan zichzelf dus vrij goed op temperatuur houden. :).

Ook mijn borstvoeding komt nu goed op gang, heb nu erg last van stuwing 'auw auw' :(. Maar het is voor een goed doel :). Ze krijgt vanavond voor het eerst alleen borstvoeding, dus niet meer in combinatie met zuigelingen voeding.

Met mij gaat het wel redelijk goed, ben echt heer erg emotioneel, de tranen blijven maar komen. Maar ja hoort er ook bij. Ik ben nu in ieder geval in de buurt van ons meisje en dat voelt goed, alhoewel ik haar het liefste nu bij me wil hebben..

Hoe gaat het verder met jullie? Mamaprinses, het wordt nu spannend voor jou he? Pff en dan te bedenken dat jij als eerste op de lijst stond om te bevallen. Nenna, bedankt voor je typ les, nu weet ik ook hoe de puntjes moeten haha :).

De rest 'zwaai' en ik lees als ik weer wat meer tijd heb alles bij en hoe het met jullie gaat.

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    lieve meid, echt top dat je ons in deze emotionele tijd nog ff op de hoogte wilt houden, je bent echt een lieverd :) !

Kan me voorstellen dat je toch wel ff schrikt, wel goed om te wteen dat t erbij hoort en dat ze nu al van t infuus af is, dat is alijd mooi!

Ennuh, logisch je tranen, laat maar lekker lopen hoor meis.. is ook allemaal niet niks toch?

Knuffie van deze kant!

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dank je wel. Nu zit ik alweer met tranen in mijn ogen, dat komt door jullie lieve reacties :).

Gelukkig kan ik hier in het Zotel op internet en heb ik mijn laptop hier staan. Dus ik kan jullie regelmatig op de hoogte houden.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, wauw, wat een prachtig meisje! Jee wat schrikken zeg, van dat stoppen met ademhalen, maar goed om te weten dat het erbij hoort. Fijn dat ze het verder zo goed doet en dat het met jou ook redelijk gaat! Logisch dat je emotioneel bent, gooi het er maar lekker uit! Dikke knuf!

13. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hvj: ja hoor.... een dikke knuff is voor mij meer waard dan 50 euries;)
    Ik zit nu te wachten tot ongeveer 22/23 december.....mn NOD!! erg spannend weer, probeer er niet teveel aan te denken.

Jerina: hoe ging het met de borstvoeding gisteravond??? wat eng dat ze af en toe stopt met ademen:( gelukkig ben je dan op een goeie plek waar ze weten wat te doen:)
    laat die tranen maar lekker stromen hoor!!! hoort er allemaal bij
    Dikke digiknuff van mij:)

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Jerina, Zal er dan wel bij horen dat ze nog niet zo goed weet hoe ze moet ademen maar ik zou me steeds rot schrikken! Jeetje, gelukkig is ze in hele goede handen en ben je lekker dicht bij haar in de buurt. Gelukkig kan ze zichzelf al aardig op temp houden! Geniet lekker van je kleine meisje. Het is echt een pracht kind!

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Kees en Jerina
    Wat fijn dat jullie meisje zo sterk is en dat jij Jerina vlakbij jullie meisje bent. En dat van het ademen..mijn vriendin was met 28 weken bevallen en ik ging 3x per week met haar mee naar de neo afdeling en zaten daar een paar uur.. achter elkaar gingen daar rode lampjes bij de couvese branden..en het begin schrok ik me rot (kan ook een monitor aflezen, medisch secr.) en zei tegen de verpleging "moeten jullie er niet heen, het kindje ademt niet" o nee hoor als het goed is pakken ze het zelf weer op en als het te lang duurt geven we even een duwtje... Dat was hun reactie.. en ja hoor vele rode lampjes gingen vanzelf weer uit. Maar de eerste paar dagen zat ik steeds maar naar de monitoren te gluren of het wel goed ging haha.. maar voor de ouders is dit natuurlijk helemaal rot maar het hoort er inderdaad bij. Wat fijn dat ze borstvoeding krijgt! Laat haar maar lekker groot groeien en strek worden en Jerina laat je flink verwennen en huil het er maar lekker uit!! Fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden!

@mamaprinses
    Jaaaa nu jij!! Wanneer heb je weer een echo?

@Tinkerbel
    Ooo spannend slijm..had je vorige niet he, jammer dat je niet hebt getempt..ben benieuwd en duim voor hele mooie eit(jes)!!

@Nenna
    Ooo spannend weer je NOD in het vooruitzicht...

De echo was weer geweldig!!! Beebje sliep eerst, bewoog niet.. (ik meteen: klopt het hartje?) daarna heeft mijn zwager even met het echo apparaat geduwd en toen werd beebje wakker haha zielig maar dat gaat hij ook nog genoeg bij ons doen haha!
    Toen beebje wakker was zat hij wild te zwaaien en te schoppen, zagen 2 hartklepjes/2 hersen helften, teentjes, vingertjes, ruggegraat echt weer een emo momentje!! Ouders en schoonmoeder vonden het ook geweldig! Op naar de 20 weken echo..pfff kan niet meer wachten en ben zoooo benieuwd wat het wordt...O ja de placenta ligt voor... ben benieuwd wanneer de plopjes overgaan in schopjes...Verder ook behang gekocht voor het kamertje, een super gave mama/luiertas (tas die als gewone handtas eruit ziet) matrasje, flessenset en onderlakentjes gekocht...me is happy!!!

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Lieve lieve Jerina, wat fijn dat kleine Zoë het steeds beter gaat doen!
    Hoe is de borstvoeding gegaan?
    Toen mijn kleine meid op de NEO lag stopte ze ook soms met adem halen PFFFF wat een adrealine gaat er dan door je heen.... raakte helemaal in paniek maar hier zeiden ze ook dat dat normaal was!
    Dit was ook na haar eerste keer in badje!!
    En bij Zoë natuurlijk helemaal omdat ze zo jong geboren is en haar longetjes dan (vaak) ook minder rijp zijn dan als ze iig 3 weekjes langer bij mama was gebleven!
    Wel fijn dat je zo lang kan blijven daar!!!
    Ik moest toen dag na de bevalling weg omdat het druk werdt en alle bedden vol lagen en ze mijn bed nodig hadden ik ging dus 5 keer per dag naar het zkh toe om te voeden etc. dus fijn dat je 'alleen maar' 3 verdiepingen naar beneden moet, en ik neem aan dat je haar 24 uur via de webcam kan zien?

Huil lekker uit en laat je emo de vrije loop het is natuurlijk niet niks, 6 wkn te vroeg en dan je kleintje ook nog op de NEO!
    Welk zkh lig je in G gewoon?

Laurise, fijn dat de echo leuk was en dat alles erop en eraan zit!!! ook leuk dat je de hele fam hebt mee genomen!
    ik heb vrijdag weer een echo, kijken hoe ons kindje het gedaan heeft deze week (11 dgn totaal na de laatste echo)
    Ben heel erg benieuwd, toen ik maandag in het zkh was waren ze opnamens aan het maken voor het VPRO programma De echte coassistent
    Ze vroegen of ze mij mochten filmen? hahahaha s'ochtends vroeg met me duffe kop zonder make up, 12 kilo zwaarder?? haha NEEE
    Komt de camera langs lopen, ik me verschuilen achter mijn sjaal roep/ schreeuwd iemand me om Mevr. ...... ik zeg kun je dat nog harder schreeuwen?! haha

Nenna, 22/23 december je nod, kom je ons een mooi kerstcadeau brengen?!

Tinkerbel, ben benieuwd hoe het nou gaat bij jou deze maand!

Puella weet natuurlijk ook nog helemaal niet dat Jerina bevallen is!!!
    Ze heeft ook iedereen verwijderd uit haar vrienden lijst, ik heb me alweer bij haar aangemeld haha

Truus hoe is het met jou?

Hier dacht ik dat het gister avond begonnen was!
    Het rommelt al wel een paar dagen maar gister weer 'krampen' om de 10 min.... ik dacht daar gaan we!!!!! :D:D:D helaas na het douchen: alles weg!
    Dus gewoon maar weer afwachten en door waggelen!
    Pff ben er langzamerhand wel klaar mee (sorry nenna en tinkerbel) slaap slecht ( ben een echte buikslaper) ik loop niet meer maar ik waggel!
    verveel me de pestpokke en wil ook gewoon mijn beebje hebben!!!!!

Zo das weer een heel verhaal, ik ga zo ff me kleine meid van de psz ophalen :D

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    laurise: mooi he, zo een echo! geniet maar fijn van de beelden, gelukkig heb je snel je 20 wkeen echo weer, mag je nog ff spieken hehehe ;) .

Mamaprinces: hahaha, ik snap wat je bedoeld met t waggelen, begint hier ook te komen hoor. Nog ff geduld en dan heb je je kleine in je armen.. hoop voor jou dat de voorweeen snel een keer doorzetten :) .

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mamaprinses
    Nou had geen fam meegenomen het was bij mij thuis :D luxe he, gewoon op de bank haha. Spannned vrijdag weer een echo, hopelijk is ze goed gegroeid.. haha grappig een filmploeg met je duffe hoofd en 12 kilo extra.. had ik ook niet gedaan hoor! Ooo spannend dat je dacht dat het gister zou beginnen..snap het denk wel (heb het nog niet meegemaakt) maar ze zeggen niet voor niks dat de laatste loodjes zo zwaar zijn.. hopelijk komt ze gauw!!

@Thriska
    Jaaa heerlijk even weer kijken en toch weer een geruststelling, stom he.. weet dat het goed gaat, buik groeit maar merk er zelf nog niet veel van..verlang ook naar de schopjes!! Jaa ik kijk heeeel erg uit naar 4 januari!! Bij jou alles goed??

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Mamaprinses, Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor. Ik heb het allemaal al een keer meegemaakt en zwanger zijn is nou eenmaal geen pretje en zeker niet als je op het eind loopt. Heel begrijpelijk dat je er klaar mee bent. Ik vond het op het laatst echt een hel hoor. Ik hoop wel voor je dat spruit nog eventjes blijft zitten. Is toch het beste.

@Laurise, Nu al een ondeugend kind haha leuk dat hij/zij toch wakker geworden is en dat je weer even kon koekeloeren.

Ben ook benieuwd hoe het met Puella gaat.

Ik was vanmorgen in het zh en mijn lichaam is zich idd aan het klaar maken voor een eisprong! Vandaar dat vele slijm. Ik heb 2 eitjes van 18 mm. Vanavond pregnyl zetten (dubbele dosis!) en dan word ik woensdag geinsemineerd. Zit vandaag op CD 13 dus ik ben best wel overrompeld haha ik dacht nou het zal wel weer pet zijn. Gelukkig verkeerd gedacht. Temp was vanmorgen 36,5. Ik ga nu wel weer even tempen.

@Rest, zwaai zwaai

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad! Leuk dat ie ook nog even wakker werd en druk aan het bewegen ging! Nu op naar de 20 weken echo!

Mamaprinses, jammer dat het toch niet heeft doorgezet gisteravond! Snap dat je je beebje wilt hebben, die drang begint hier ook steeds meer te komen haha. En het waggelen herken ik ook, grr vreselijk..

Deel Deze Pagina