Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Jerina, fijn dat je lekker in de buurt van je meisje bent en het nu beter gaat met haar. Geniet er lekker van en laat die tranen maar rollen, knuff.

@Nenna, nou hier een dikke knuff voor jou *smak*. Spannend meid, mijn duimen zullen een toontje harder gaan draaien voor je.

@Laurise, fijn dat de echo goed was en leuk dat je familie mee was. Ben benieuwd naar de luiertas (ben namelijk ook op zoek naar een leuke). Heerlijk he al die dingen kopen voor de baby.

@Mamaprinses, begrijpelijk hoor. Ik ben niet aan het eind maar met een kleine erbij vind ik het dit keer zwaarder en mag het van mij achter de rug zijn allemaal. Succes vrijdag met de echo!

@Tinkie, spannend en mooi joh 2 eitjes! Hoop voor je dat deze ronde raak zal zijn en het hele groepje compleet is!

@Hier, brak/op. Gisterennacht lag de kleine te spoken sinds 3u dus niet kunnen slapen, verder heb ik me een mega hoofdpijn en ben ik moe.

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Wow wat een goed nieuws, 2 van 18 mm en dat inderdaad op dpo 13.. spannend woensdag..ooohh laat het een mooi begin zijn voor 2011!! Ja haha zeker ondeugend..beetje gaan slapen als mama en papa willen kijken haha. Vriendin zei; zielig om beebje wakker te maken, nee joh gaat beebje nog heel vaak bij ons doen :)

@hvj
    Ja heerlijk om weer te zien. Ik heb deze tas gekocht, hij was alleen tot 12 december voor 67 euro maar goed.. voor de prijs die het nu heeft zou ik hem ook kopen, hij is echt super gaaf, van binnen paars met zwart. Little Company Black Label Canvass | Tassen | Baby-Dump. Wat vervelend dat de kleine zo aan het spoken is!

@Truus
    Inderdaad erg leuk om weer te zien en aftellen voor 4 januari..!

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Vannacht is het niet zo goed gegaan met Zoë. Vanmorgen werd ik om 07.45 uur gebeld door Kees. Wij kunnen Zoë via de webcam die boven haar couveusebak hangt 24 uur per dag zien. Kees zag dat ze ineens van alles op haar hoofdje had zitten en heeft gebeld naar de couveuse afdeling. Zoë heeft geen goede nacht gehad. Ze heeft overgegeven, heeft koorts gekregen, ze heeft een urineweginfectie en had allemaal bultjes op haar armpjes en beentjes. Ze had ook een pus bultje en daar is een kweek van genomen. Ze hebben bloed bij haar afgenomen en ze ligt nu weer aan het infuus met 2 soorten antibiotica. Een voor de urineweginfectie en de andere is een algemene, omdat ze niet weten of ze nog meer infecties heeft. Dit infuus hebben ze op haar hoofd bevestigd, blijkt ook normaal te zijn, maar is niet zo’n leuk gezicht. Nadat Kees gebeld had belde de kinderarts mij en vertelde me het allemaal nog eens. Ze zei dat Zoë nu een ziek kindje is, maar dat ze haar goed in de gaten houden. Ik ben direct naar haar toegegaan en heb de hele morgen bij haar gezeten. Ze mag de couveuse nu niet uit, omdat ze moet rusten. Ik mag haar gelukkig wel aanraken. Je kunt je voorstellen hoe erg we zijn geschrokken. Zo’n lief klein meisje die zo hard aan het vechten is en dan nu dit. Mijn traantjes blijven maar komen. Toen ik bij haar was vanmorgen hebben ze weer bloed afgenomen om haar te testen op geelzucht. Dit blijkt ook ‘normaal’ te zijn, dat ze dat kunnen krijgen. Als ze dat heeft dat gaat ze een paar dagen onder een blauwe lamp die ze boven haar couveuse hangen. En ze hebben ook meteen bloed afgenomen voor haar hielprikje. Echt zielig, haar handjes zijn helemaal blauw van alle prikjes.

Nu moet ons meisje het zelf doen, ze vecht er hard voor. Ik mag haar ook niet meer uit de couveuse halen, ze moet echt rusten en slapen.

Mamaprinses, ik lig in H. Gelukkig nog redelijk in de buurt.

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik lees braaf mee, maar we zijn momenteel niet thuis, vandaar dat ik niet steeds reageer. Sorry daarvoor! Ik denk wel aan jullie en uiteraard vooral aan Jerina, Kees en hun kleine meid.

@ jerina, wat ontzettend schrikken dat jullie meisje nu ziek is. Heel erg veel sterkte gewenst!!! Laat de tranen maar lekker stromen hoor. Bij de feb mama's 2009 is er ook eentje bevallen op 9 dec, het jongetje is geboren met 29,4 wk zwangerschap. Nu is hij een sterke knul van alweer 2 jaar! Dit even als hart onder de riem.
    Ik denk aan jullie!!!

@mamaprinses, sterkte met je voorwerk. Hopelijk gaan de laatste loodjes zonder al te veel klachten voorbij.

@ trishka, Truus en hvj, het schiet ook al op voor ons hè. Zijn jullie ook zo ongeduldig? Ik wou dat ik de tijd vast vooruit kon spoelen naar februari...

@ tinkerbel, jee ei in aantocht en dus spuiten. Succes meid!

@ laurise, wat fijn dat de echo zo goed was. Nog niet naar het geslacht kunnen spieken?

@ rest, zwaaaaiii

@ ego
    Hier alles goed, al word ook ik een waggelende kip. Beeb is al aan het indalen en buik hangt aardig laag. Kan dus zowat nog alleen wijdbeens zitten, zeer charmant, zeker met een rokje aan, haha

Tot zover even, denk aan jullie!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, jeetje meis wat onwijs schrikken dat het niet zo lekker met Zoë gaat.. :( Hopelijk gaat de antibiotica snel aanslaan en word ze weer snel beter! Sterkte ermee..

MG, hier ook ongeduldig hoor! Maar goed, aftellen is nu begonnen nu we de 30 weken gepasseerd zijn!

Tinkerbel, we hebben vanochtend tegelijk gepost zie ik dus vandaar dat ik je berichtje gemist heb maar wat een super goed nieuws, 2 eitjes van 18 mm!! En wat super dat je een dubbele dosis Pregnyl mag zetten! Moet goed komen met jou deze ronde!!!

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jerina, pfff kan me voorstellen dat t schrikken is, t ging zo goed... maar ze is een vechtertje en komt hier weer uit meid, mn gedachte is bij jullie...

Hier ook aan t aftellen hoor hahaha, ook al moet ik nog minstens 8 weken.. 8 wkeen, tsjee dat klinkt eigenlijk kort :$ ... dan ben ik alweer 37 weken en mag ik thuis bevallen.. :) .

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jeetje Jerina dat is idd even schrikken (zelfs voor ons)
    en al die slangetjes, infuusjes en stickers op je beebje is idd absoluut geen leuk gezicht, maar bedenk dat het beter voor haar is en dat ze haar zo voor 300% in de gaten houden!!!

In H mmm ff denken hoor haha even op de kaart kijken haha
    Ik neem aan dat je H in O bedoelt in H in G???
    haha ben niet echt een talent met plaatsen

Ik geef de zwangerschap maar de schuld maar ik krijg het echt niet voor elkaar om puntjes op de e te zetten haha ik kopieeer gewoon haar naam als iemand anders hem getypt heeft : Zoë haha
    Ben blij dat onze naam geen puntjes heeft anders blijf ik straks bezig hahahahaha

8. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Het is H in O :). Ik ga strakjes weer kijken bij ons meisje. Haha nee zou niet handig zijn als jou naam ook puntjes heeft en je weet niet hoe het moet :D.

MG, dat soort verhalen houdt me ook nu op de been. Ik heb er ook wel vertrouwen in, alleen ik kan er niets aan doen. Zoë moet het zelf doen en wij staan er zo machteloos bij. Maar we hebben goede hoop, ze is een vechtertje.

Allemaal bedankt voor jullie steun, doet me echt goed. Fijn dat ik hier even alles van me af kan typen en dat jullie naar me 'luisteren'. Knuf voor jullie allemaal.

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@MG
    Nee helaas het geslacht nog niet gezien..maar gingen ook niet opzoek, aangezien mijn fam erbij was en wij het geheim willen houden. Denk ook niet dat zwager dit kan zien, moet je toch wel weten hoe je de echo moet houden enzo. Haha inderdaad charmant wijdbeens zitten met een rokje haha. Er zijn er veel die waggelen hier haha eendjes!

@Jerina
    Pff wat onwijs schrikken zeg, zo typ ik nog dat het fijn is dat het zo goed is en zo lees ik dat ze van alles erbij heeft gekregen. Fijn dat je er meteen naar toe kon en wat lijkt het mij vreselijk om je kleintje zo te zien liggen, volgens mij zo'n machteloos gevoel... Sterkte en jullie meissie is heeeel sterk!

@Truus
    Jeeeeh voorbij de 30 haha

@Thriska
    Oooohhh nog 8 weken...spannend...

Vandaag de ene plop naar de andere plop in mijn onderbuik... goed zo beebje!! Betekend dat als je placenta voor ligt je altijd minder snel het schoppen voelt? En ik als fanatieke saunafan wilde niet tijdens mijn zwangerschap naar de sauna maar nu...met 2de kerstdag zitten wij heerlijk samen (met zijn drieen haha) in de sauna..zo'n zin in!!!!!

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Jerina, Wat een schrik! Ze gaat er echt heel hard voor knokken hoor. Sterkte meid. Jeetje was een toestanden allemaal :(

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Sorry even een ego

Beetje verdrietig...oma ligt op streven vrij onverwachts en hebben gister afscheid genomen, had haar voor het laatst gezien toen ik ging vertellen dat ik zwanger ben..en schrok me rot, zag daar een hulpeloze bange sterfende vrouw, mijn oma die mijn oma niet meer was... hopelijk heeft ze door gehad dat we afscheid hebben genomen, het is goed zo, hopelijk hoeft ze niet meer lang te lijden. Heb ook even haar hand op mijn buik gelegd en gezegt tegen beebje dat oma vanaf boven naar beebje zal kijken..pfff als ik dit typ komen weer even de tranen.. maar goed vandaag moet ik van 9 uur tot 21:30 werken dus genoeg afleiding!!

@Jerina
    Hoe is het met jullie kanjer? Slaan de antibiotica goed aan? Denk aan je meis!

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jeetje Laurise, heel veel sterkte meid!
    Idd als het beter voor je oma is kan het beter niet al te lang meer duren zodat ze ook niet meer hoeft te lijden (klinkt miss heel hard!
    Wij waren vorig jaar aan de ene kant ook blij dat mijn opa het UITEINDELIJK opgegeven had.
    Verdrietig natuurlijk maar op het moment dat de begravenis was zeiden de mensen dat hij helemaal niet meer leek op de man die ze kenden --------> hij zag er serieus 20 jaar jonger uit!!!!
    Je kon heel goed zien dat ie al die jaren heeft lopen vechten en strijden voor zijn leven (omdat ie er nu zo mooi en jong uitzag)

Nogmaals heel veel sterkte meid!!!

Jerina, hoe is het met je kleine meid?

13. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Mooie temp Nenna!!!!

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dank je mamaprinses, ik hoop ook dat ze snel gaat want inderdaad als iemand moet lijden is het vreselijk..en verder is ze niet lang ziek geweest (buiten parkison om) is pas zaterdag opgenomen dus dat is ook wel fijn, beter dan een lange lijdensweg dus ik hoop ook dat het vandaag wel gaat gebeuren. Wat bijzonder dat je opa er 20 jaar jonger uitzag! Heb haar ook gezegd dat opa op haar wacht (al 24 jaar is ze alleen) en ik hoop dat dit haar het zetje geeft om te gaan..

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, pff jeetje meid, heftig.. Fijn in ieder geval dat ze geen lange lijdensweg heeft maar ondanks dat is het natuurlijk onwijs klote om afscheid van haar te moeten nemen. Heel veel sterkte meis!

Jerina, hoe gaat het vandaag met jullie?

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank u.... erg mn best op gedaan:D:D:D heb wel erg veel last van creme afscheiding en waterig af en toe:(:(

laurise: leef met je mee meid!! heel veel sterkte...denk aan je:) vorig jaar zelf net afscheid genomen van mijn allerliefste oma....86 geworden.
    knuff!

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, heel veel sterkte meid. Ik denk aan je.

Hier weer wat goed nieuws. Met Zoë gaat het beter. De antibiotica lijkt aan te slaan, ze is al wat levendiger. Ze heeft wel geelzucht en ligt nu onder een blauwe lamp, maar dat is niet zo erg, Daar komt ze wel overheen. Haar temperatuur is ook gezakt en de koorts is weg. Gelukkig :). Gisterochtend werd ik om 04.00 uur gebeld omdat Zoë zuigbehoefte had. Ze vroegen of ik wilde proberen borstvoeding te geven. Natuurlijk wilde ik dat! Ze heeft toen 5 cc gedronken. Om 08.15 uur weer gedronken en toen 15 cc. Helemaal goed dus. Het was zo fijn om haar weer in mijn armen te houden:):):). De rest van de dag was ze te moe om te drinken en heeft ze voeding via de sonde gekregen.

Gisteravond heb ik haar nog drie kwartier borstvoeding gegeven, ze bleef maar drinken echt heel erg goed en vanmorgen weer. Nu had ze al 35cc gedronken, dus een hele maaltijd! Ben echt zo blij. We weten wel het kan zo weer slechter met haar gaan, maar we genieten nu van dat het goed met haar gaat. Ze hebben vanmorgen weer bloed afgenomen om te kijken hoe hoog haar waardes zijn voor haar geelzucht. Ze bekijken dan per dag of ze onder de blauwe lamp moet blijven.

18. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Wat een goed nieuws weer meid!!!
    Hopen dat het nu goed blijft gaan :D:D:D

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@Laurise, leuke tas! En heerlijk naar de sauna, hier binnenkort ook met z'n 4en!
    Sterkte met je oma meid, denk aan je. Maandag is de moeder van mijn sz overleden, ingeslapen en zaterdag wordt ze gecremeerd.

@MG, hier ook waggelend en voel iets indalen *au*. Ik vind het maar traag gaan allemaal, moet nog 10 weken minimaal.

@Jerina, jeetje meid das schrikken maar gelukkig ben je bij haar in de buurt en is ze in goede handen. Het gaat helemaal goed komen schat! Edite, wat een super nieuws meid!

@Hier, nog steeds last van kwaaltjes. Ben de 30 weken gepasseerd maar nu lijkt het nog trager te gaan, ik wil bevallen :(
    De kleine begint gelukkig weer op te knappen. Morgen naar c-therapie en daarna naar de vlos.

20. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise
    Wat naar van je oma zeg. Heel veel sterkte gewenst meid!!!

Jerina
    Wat een goed nieuws zeg! Super dat ze al zoveel BV binnen krijgt.

HvJ
    Fijn dat je meisje weer wat opgeknapt is! 30 weken voorbij alweer.. Klinkt veel, maar voelt weinig, I know. Hang in there!

Trishka
    Jaja, nog even... Ik zou over 5 weken zelfs al mogen bevallen, whaa... Maar toch hoop ik op een bevalling netjes in week 40 (niet verkeerd bedoeld Jerina!)

Mamaprinses
    Hoe is het met jou?
    Jij hebt nu dagelijkse meldplicht he;)

Nenna
    Goed bezig met je temp en afscheiding!

Tinkerbel
    Zwaaiii... Hoe is het met je?

Puella
    Iemand nog wat van haar gehoord?

Truus
    Hoe gaat het met je bekken? Heb jij (en trishka en hvj) het kamertje, wagen,wieg etc al allemaal klaar?

Ego
    Ik waggel lekker verder ;) inmiddels de 32 weken gepasseerd, time flies, maar het gaat me nog niet snel genoeg... Haha
    Het kamertje is nog niet af, commode stond backorder en kreeg ineens de mededeling dat hij pas half januari geleverd kon worden op z'n vroegst... Ja daaag! Heb dus rondgebeld en gelukkig hadden ze dezelfde commode ook bij BabyDump. Die hebben we afgelopen vrijdag dus gehaald en gaan we na de vakantie in elkaar zetten. Dan ga ik ook de Bugaboo maar eens ombouwen denk ik.

Deel Deze Pagina