Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@jerina
    Wat fijn dat het goed gaat met zoë, en dat zou super zijn als ze eind volgende week naar huis kan, maar inderdaad even een slag om je arm houden, al zeggen ze het ook niet voor niks hoor..want daar zijn ze meestal voorzichtig mee als het niet zou kunnen dan zeggen ze het ook niet. Aan de ene kant wel fijn dat je weer naar huis kan maar minder dat je niet elk uur van de dag bij zoë kan zijn, maar nog even meis en dan is ze lekker bij papa en mama thuis..

@nenna
    Pfff zucht.. je kent je lichaam zelf inderdaad het beste..

@Tinkerbel
    Hoe is het met jou? Hoe was de iui? Had je 2 mooie eitjes? Zaad ook goed? Wanneer is nu je NOD?

@de rest alles goed?

Hier, donderdag of vrijdagnacht is mijn oma overleden.. gisteren hebben we gekeken toen ze opgebaard lag en normaal kijk ik niet maar vanaf dat ik haar maandag in het ziekenhuis had gezien wat zo'n naar beeld was word ik er s nachts van wakker. Mijn moeder zei gister dat ze er nu in de kist beter uit ziet dus ben ik toch gaan kijken, en inderdaad dit is mijn oma, met bril, met gebit, haren mooi. Dus ben blij dat ik nu dit beeld heb, al blijf ik het eng vinden om bij een dood iemand te kijken.. Vanavond condoleren en morgen begrafenis..heb een gedicht geschreven die ik ga voor lezen.. bij mijn opa vaders kant ook gedaan en toen zei mijn oma al (10 jaar geleden) dat ze heel graag wilde dat ik dat bij haar zou doen..dus tja dan doe je het voor haar..hoop dat ik het red want is heel persoonlijk ook over dat ik beebje in mijn buik heb en zij er niet meer is.. Vanmiddag weer naar de vk..zag een beetje tegen op om door sneeuw heen te gaan maar wil beebje horen..voel nog weinig en ben op het moment erg onzeker...

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    laurise, gecondoleerd meid... is raar he, om je oma zo te zien liggen, vaak zie je de rust die ze nu hebben in t gezicht.. das wel een mooie gedachte toch?

Heel heel heel veel sterkte meid, t is niet niks... KNUF!

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dank je Trishka, ja heel vreemd en kan het nooit loslaten dat het alleen het lichaam nog is.. als ik er lang naar kijk denk ik dat ze gaat bewegen ofzo..ja je ziet echt dat ze vredig is gestorven en dat ze rust heeft.. Zeker niet niks ook met al die hormonen... ben ook beetje ziek, slaap slecht en onzeker over beebje maar ja deze 2 dagen even overleven en dan uitkijken naar de kerst..

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Laurise, gecondoleerd met je oma meid. Succes straks bij de vk en als de placenta voor ligt voel je het kindje ook pas later dus maak je daar maar geen zorgen overn meid, vaak voel je bij een eerste kindje met 20 weken pas iets.

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise, heel veel sterkte meid!
    En heel veel succes morgen! ik persoonlijk zou het niet kunnen pff ben ik veelste emo voor!
    Ik voelde de kleine ook pas laat ivm voorliggende placenta, denk pas ong rond de 22 a 23 wkn!

Jerina, wat goed dat je meisje het zo goed doet en dat ze willen kijken of ze al naar huis mag deze week!
    Hoop dat jullie met de kerst met zijn 3tjes lekker thuis zijn :D:D:D

Hier klein griepje gehad, dacht dat de weeen waren begonnen totdat ik misselijk werd en 2 keer moest spugen s'nachts
    Door alle druk van het spugen (04.15) kwam er ook wat urine, dacht eerst dat het me vw was haha WEER een teleurstelling...!
    Denk dat ik gewoon TE graag wil...!
    Maar duurt nog max 3 wkn :D

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mamaprinses, balen dat het vals alarm was maar idd nog max 3 weken voordat je je kleine in je armen hebt!

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Laurise, Gecondoleerd! Sterkte!

@Mamaprinses, Te graag willen kan je ook tegenwerken. Gewoon rustig aan, hij komt vanzelf :D

Ik zit er aan te denken om te stoppen hier. Heb niet het idee dat ik mijn ei meer kwijt kan, omdat er gewoon te veel zwanger zijn hier. Ik vind het hardstikke leuk voor iedereen, begrijp me niet verkeerd, maar niemand heeft aan mij gedacht vorige week woensdag dat ik de IUI kreeg. Ben hier wel wat minder dan anders maar dat heeft dus deze rede. Nee, ben niet jaloers op jullie zwangere dames ;) mijn tijd komt ook wel maar vind het wel beetje jammer voor Nenna, Puella en mijzelf dat het nog steeds niet gelukt is. Niet dat ik het niet leuk vind om geen zwangerschap verhalen te lezen hoor. Maar ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen dat ik hiermee zit.

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Hvj
    Dank je wel, ja waarschijnlijk ligt placenta voor maar het is gewoon even alles bij elkaar, ziek, slecht slapen, hormonen, oma dood, dus straks als ik het hartje hoor ben ik weer weer happy

@Mamaprinses
    Dank je wel, ooo spannend weer vals alarm haha snap best hoor dat je steeds denkt dat het gaat gebeuren.. pfff moet ik nog zo lang wachten haha..komt goed moet alleen weer even iets horen van beebje dan is het goed. Ik hoop dat het lukt morgen want inderdaad ben erg emo haha.

@Tinkerbel
    Snap het heeeeeeeeel goed wat je zegt (al had ik vorige week wel gevraagd hoe de iui was gegaan) het is moeilijk om hier dan nog je ei kwijt te raken met zoveel zwangere..heb je nog een andere topic waar je ei kwijt kan. Ik zou het heel jammer vinden maar ik snap het heeeel goed.. had ik ook toen ik hier bijna nog alleen overbleef als niet zwangere..sterkte meis, en mijn pb staat altijd open! En ben wel heel benieuwd hoe de iui was, hoeveel eitjes, goed zaad etc...

9. Tinkerbel80

@Laurise, Lieverd je was vorige week zo van slag af, wat ik ook begrijp, maar je hebt niet gevraagd hoe het is gegaan. Je was gewoon even de draad kwijt. Nee, geen ander topic.

Het is goed gedaan. Totaal geen last gehad. Had nu ook een vrouwelijke gyn. Niet 2 mannen die in je doos zitten te loeren. Word je toch een stuk ontspannender van dus zaad zat er zo in. Geen gezoek naar mijn baarmoeder dit keer. Lag gewoon prima op zijn plek. Zaad was gelukkig goed. Lief was ziek geweest maar het was niet aangetast. 2 eitjes van 18 mm maar dat was die maandag al bekend toen ik 's avonds die pregnyl mocht zetten. Ook helemaal geen last gehad van de eisprong terwijl ik vorige keer 3 dagen zo'n last gehad heb daarvan. Was gewoon een teken dat het toen niet goed zat. Net als mijn gekantelde baarmoeder. Kan niet anders. Ik heb er nu een goed gevoel over. Nu afwachten tot 29 dec. Als ik ongie word dan maar gewoon op de 29ste en niet weer op 10 DPO net als vorige keer. Dan weet ik iig dat het deze keer met de pregnyl goed is gegaan. Ben wel wat zenuwachtig :( nu maar hopen dat dat geen invloed heeft.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Laurise, is ook niet niks zo alles bij elkaar. Knuff meid en op naar een mooie kloppend hartje.

@Tinkie, ik duim voor je dat je over 9 dagen een mooie test in handen mag vast houden. Zwanger het nieuwe jaar in, daar gaan we voor! En zal het wel jammer vinden als je weg gaat maar respecteer het wel uiteraard, ik bedoel het moet wel leuk blijven om te blijven kletsen in een topic. Knuff!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, zie dat je temp niet meer is gedaald dus er is nog hoop. Nog 2 dagen tot je NOD toch? Ik duim voor je dat het dit keer raak is meid, knuff!

12. Tinkerbel80

@Hvj, Dankje. Hoop het ook :)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tinkie, ur welcome! Je hebt iig wel een pendel in december!

14. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tinkerbel, zou het echt jammer vinden als je weggaat! Maar ik snap het eigenlijk ook wel hoor. Als ik nu eens beterschap beloof en niet meer alleen over mn zwangerschap mekker, blijf je dan wel..?!

Nog 9 dagen en hopelijk begint er dan (nja een paar dagen later ;)) een prachtig nieuwjaar voor je!!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tinkie, is dat een deal?

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank je wel Hvj.....ik hoop het zo, heb vandaag echt een mega huilbui gehad.....mijn man wist niet zo goed wat hij er mee aan moest:(
    Maar mn temp doet vaker zo voor mn ongie.....best kans dat hij morgen hoog is en overmorgen weer zo laag en dan ongie:x
    overmorgen mn NOD.......:(:(:(:(

Hé tinkerbell... ik snap je wel, maar vind de meiden hier echt geweldig en ze kennen mn verhaal inmiddels.....
    Je moet doen wat je gevoel zegt meid......maar hou je ons dan af en toe even op de hoogte?:) dikke digiknufffffff

mamaprinses: duimduimduim.......spannend hoor:D:D

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goed dat je je hebt laten gaan lieverd, lucht vaak wel op en begrijpelijk dat je man even niet wist wat hij moest doen (mannen zijn vaak wat anders aangelegd betreft emoties).
    Nou dan hoop ik toch dat je een knallende temp hebt op de dag van je NOD met als resultaat een posi test (dit hoop ik voor alle niet zwangeren hier van het groepje, wordt tijd dat jullie gezellig aansluiten)!

Voor de niet zwangeren:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

18. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Tinkerbel, ook ik zou het jammer vinden als je weg gaat, maar het gaat idd meer om zwangerschap als nod momenteel dus ook ik snap je wel! Als je echt besluit weg te gaan wil je ons dan wel op de hoogte houden over hoe het gaat?!?! Ik hoop iig dat jullie helemaal super en gelukkig het nieuwe jaar ingaan door een posi test de 29ste!!!!!
    Dikke knuf!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, en wat zegt je temp vandaag?

@All, mogge dames!

20. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Vergeet ik nog om Laurise te condoleren. Vreselijk meid dat je oma is overleden, heel veel sterkte! Knap als je wat kunt zeggen, respect hoor.

@ Tinkerbel, nog 8 dagen...

@ Nenna, fijn he zulke huilbuien, maar vaak lukt het wel even op. Morgen je NOD dus, spannend... hoe was je temp vanochtend?

@ mamaprinses, gaat het nog lukken om voor de kerst te bevallen denk je? :p

Deel Deze Pagina