@MG & Hvj: Oke Deal! Jullie mogen best over jullie zwangerschappen mekkeren. Dat is echt het probleem niet Ben blij dat jullie het allemaal zo goed opvatten. Zat erg te twijfelen of ik het nou wel of niet moest zeggen. @Hvj, Ja ik heb idd een pendel in dec. Niet dat ik me daar op vast pin hoor haha maar vind het altijd wel leuk wat mensen pendelen en of het uitkomt. Dus ben heel benieuwd. @MG, Dagen duren wel lang hoor hoe verder je bij je nod komt. Tot nu toe alleen nog wat krampjes. Zegt dus nog niet zo veel. @Nenna, Ben benieuwd naar je temp. Zou voor jou ook een mooi kerstcadeau zijn. Duim me suf voor je. @Mamaprinses, Misschien word het wel een 2011 beeb! Ze heeft zich nog niet gemeld vandaag, misschien ligt ze al te puffen haha
36,92 en spotting......roze afscheiding......voor mij geen kerstcadeautjes sorry laurise: nog gecondoleerd.....sterkte meid toch mooie dagen gewenst voor alle lieve meiden hier tinkerbell: mn duimen draaien nog wel voor jou hoor meid.....
Tinkerbel nee helaas ben nog niet aan het puffen haha Maar wat heb je een constante temp!!! MG ja hoop wel nog voor de kerstdagen liefst vandaag nog Nenna hoop niet dat het doorzet!!! Laurise, sterkte vandaag! Hier, nog niks aan de hand, ik leef weer naar vrijdag toe want dan heb ik weer controle, door alle voorweeen die ik heb hoop ik dat ik al iets van ontsluiting heb
@Laurise, sterkte vandaag! @Tinkie, nu maar hopen dat het uitkomt. En meid hier moet je alles kunnen zeggen, we delen hier ook alles met elkaar zowel het leuke als minder leuke gevoelens. @Nenna, nee toch he! Hoop dat het niet doorzet meid, dikke knuff. @Mamaprinses, hopelijk heeft je lichaam het voorwerk al gedaan. Succes vrijdag! @Jerina, hoe gaat het nu met je en Zöe?
@Mamaprinses, Ja gek he, ik dacht eerst dat mijn thermometer kapot was maar die doet het gewoon goed. Snap er niets van. Zou wel fijn zijn als die voor weeën wat gedaan hebben bij je. Je hebt ze niet voor niets! @Nenna, wat ontzettend jammer is het veel roze? of echt spotting? Kan wel zeggen misschien is het een innestelbloeding maar je kent je eigen lichaam het beste (en weet er helaas alles van)
Tinkerbel, wat een hoge temp na je eisprong..... mooi hoor, megaei geweest hier nog alleen roze spotting, maar mn ei kan ook een dag later gesprongen zijn dus morgen kan ik ook nog ongie worden. Eerst alleen wat bruine/verkleurde vegen en iets slijm en nu wat roze bij het afvegen..... Heb wel gewoon weer net als alle andere keren rechts buikpijn... dus zal vandaag of morgen wel doorzetten. mamaprinses, succes vrijdag....spannend
@Tinkerbel Jeeeeeeeeeh je blijft bij ons kletsen!!!! Ik zal je noooiiit meer vergeten te vragen hoe het is... enne wat een super temp zeg!! Heb je dat al weleens eerder gehad? Fijn dat je goede mooie eitjes had en dat het zaad van manlief goed was ondanks dat hij ziek was geweest... wanneer is je nod?? HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG @nenna O nee weer spotting..ooohh meis ik wil het zo graag voor je!! @mamaprinses Melden!! Haha zo spannend voor jou!! De rest zwaai!! Lieve meiden allemaal bedankt voor jullie steun en lieve woorden! Gedicht voorlezen ging super goed, kon niet beter! Dankzij mijn lieve man en ons beebje in mijn buik..het was een emtionele vermoeiende dag(en) maar ze heeft een onwijs mooi afscheid gehad en het is goed zo!! Nu het geweldige nieuws: papa legde maandagavond zijn hand op mijn buik en voelde alle twee beebje ploppen...yes ik voel beebje! Vanmorgen werd ik er wakker mee..plop plop ik ben wakker mama! Smelt smelt.. verder nog steeds verkouden/keelpijn etc..straks even naar de apotheek om te kijken wat ik kan krijgen..denk dat het hele afgelopen jaar er nu in mijn vakantie uitkomt..
@Mamaprinses, meld je meid! @Tinkie, mooie temp meid! De duimen draaien verder. @Laurise, heerlijk he die plopjes geniet ervan! @Nenna, spannend meid ik blijf voor je duimen. @Hier, niks te melden.
@Laurise, Wat fijn dat de dienst zo mooi is geweest. Ik heb na mijn ei altijd zo rond de 37 - 37,1 maar nu is hij zo constant wat ik zo gek vind. Temp van vandaag is 37,1 omdat ik gewoon erg veel heb liggen woelen voordat ik ging tempen. Blijf het apart vinden. Nod is de 29ste. Lange week nog voor de boeg haha @Nenna, Wat zijn jullie plannen nu verder als je ongie word? Toch nog verder proberen of is het dan echt klaar?
Zo jullie hebben flink gekletst de afgelopen dagen! Laurise, meid gecondoleerd met je oma. Wat fijn dat het gedicht voorlezen goed ging, dat vind ik echt knap van je! Leuk dat je je beebje al zo duidelijk voelt en ook al aan de buitenkant! Dat anderen het konden voelen was bij mij echt pas rond de 20 weken. Tinkerbel, zie dat de lucht ondertussen alweer geklaard is en wat de andere meiden al zeiden had ik verder eigenlijk niet echt wat aan toe te voegen want je had gewoon gelijk! Je temp ziet er in ieder geval hartstikke mooi uit, ga voor je duimen! Nenna, wat onwijs klote dat je last hebt van spotting.. Hoop zo voor je dat je niet ongi word, duim voor je! Jerina, hoe gaat het met jou en Zoë?
ik wil me niet meer melden!!!!!! Ja alleen met baby nieuws hahaha Laurise fijn dat het gedicht voorlezen goed gegaan is en dat het 'goed is nu' Tinkerbel, nenna HCG HCG HCG HCG HCG ik hoef het niet meer te hebben (haha) jullie mogen het van mij hebben!!!! Nenna wat was je temp vandaag? Hoop voor je dat het niet doorzet en dat je met goed nieuws komt morgen (of overmorgen) meid!
temp verder naar benden, maar nog geen ongie en weinig tot geen spotting meer met zo´n temp kun je toch niet zwanger zijn....zal vandaag wel doorbreken... ik heb mn eisprong verzet naar donderdag, want ik heb woensdag ochtend een pregnylspuit gekregen en kan dus ook donderdag een eisprong hebben gehad......kweenie maar als hij op donderdag was moet ik vandaag toch ongie worden.. mn ongesteldheid komt altijd op dag 14 en dan ook nog ´s morgens sorry ego
@Nenna, Je ei springt ongeveer 36 uur na de pregnyl dus donderdag avond zou je je eisprong gehad moeten hebben en dus niet op woensdag. Dan zou je vanavond ongie moeten worden. Ligt dus aan de tijd van de pregnyl spuit. Weet je die nog? Bij mij komt het altijd stip op tijd :x
Kan het me ook verbeeld hebben hoor, dacht even dat het anders was dan anders. Nu zie ik even niets. Zit pas op 8 DPO dus kan ook wat anders zijn maar daar durf ik niet eens aan te denken. Wel gekke steekjes onderin mijn buik.
Waar zit iedereen? Allemaal druk met de laatste kerst inkopen? Mamaprinses, jij hebt je meldplicht nog niet vervult!