Tinkerbel, hoe is het met jou..... we gaan trouwens nog wel even door proberen..... maar mijn man wil absoluut geen medische ingrepen, IUI, IVF enz... Ik vraag me af of het dan wel gaat lukken met slecht zaad. het was wel net goed genoeg voor IUI, dus niet volledig slecht..... eigenlijk zouden we ook stoppen om naar het ziekenhuis te gaan voor FM´s, maar we hebben nog een paar pregnyl liggen, dus die maken we nog op.... ik heb dus misschien nog een paar kansen..... maar ben nu al zeker twee jaar bezig...... en wordt er niet jonger op
@Nenna, Ik snap niet zo goed waarom hij er zo'n probleem van maakt. Hij hoeft alleen maar een keer in een potje te mikken. De rest moet jij doen en je gaat toch nog voor fm's naar het ziekenhuis. Ik vind het zo lullig voor jou. Je wil zo ontzettend graag. Hier gaat het prima. Ontzettend zenuwachtig en de dag duurt lang. Vandaag veel steken onder in mijn buik. Spotting heb ik me verbeeld gelukkig. Vorige keer begon de spotting op dag 9, dat is morgen. Vingers gekruist dat het wegblijft.
Ooohhh Nenna wat k*t weer!!!! Vind het echt vreselijk voor je! Wel fijn dat je man iig wil door proberen te gaan, ook al is het zonder medische ingrepen, je blijft nu een kans houden op nog een kleintje. Tink, hoe is het vandaag met je 'spotting' nog wat gezien? Hoop ook zo vreselijk voor jou op nog een wondertje!!! (en het liefst zo snel mogenlijk natuurlijk!!!) Jerina hoe is het met jullie? Hier vanmorgen controle gehad, mijn moeder was mee en gyn vroeg of ik gerookt had? ik zeg uhh nee! Nou jullie ruiken naar VEEL rook!!! Ik zeg ja mijn moeder rookt, en toen kreeg zij letterlijk een preek over dat ze moest stoppen met roken want anders zou ze haar kinderen en klein kinderen niet zien opgroeien!?!??! Waar haalt ze het lef vandaan??? Dus mijn moeder ging daar niet echt op in (anders had ik er nu nog gezeten haha) en zei alleen maar ik ben al 2 keer eerder jaren gestopt geweest en de eerst keer ging mijn dochter dood en toen ben ik weer begonnen en de tweede keer ging mijn zoon bijna dood en ben ik ook weer begonnen. Maar dat vond mevr. de gyn geen excuus om weer te gaan roken?!?!? Nou.... ik weet wel zeker dat bijna niemand zo sterk is om dan het roken alsnog links te laten liggen op het moment dat je zoiets mee maakt, en vooral bijna 2 keer!!! Ach ja, gyn was gewoon 10000000% anti rook haha
@Mamaprinses, Daar ben je weer! Had zo gehoopt op baby nieuws Wat een rare gyn. Niets van aantrekken. Ik keur het roken ook niet echt goed, mijn ouders roken ook, maar kan het ze moeilijk verbieden. Toen T er was toen gingen ze ineens buiten staan roken als wij op visite kwamen. Vond ik helemaal top! Het is hun leven. Kan je toch niets aan doen. Wel heftig van je moeder! Hier geen spotting gelukkig! Ik ga me echt dingen verbeelden nu hoor. Overal pijntjes enzo. Nog 5 dagen wachten ben blij dat ik het hele weekend druk ben, dan denk ik er niet zoveel aan haha. Heb nu gewoon spanning in mijn buik
Tink, niemand in mijn omgeving rookt waar kinderen bij zijn (ik rookte zelf ook hoor voor mijn zwangerschap haha) Altijd standaard naar buiten!!!!! Ik weet hoe je je voelt met dingen 'verbeelden' hier is mijn vw ook al wel 10 keer gebroken (niet dus) haha Miss komen we allebij na het weekend wel met goed nieuws
Nenna, ohnee wat rot meid!!! Sterkte!!! Je vertelde eerder idd al dat je man geen medische toeters en bellen wil (om het even zo te zeggen), tja het is natuurlijk iets van jullie samen, dus ook zijn mening moet gerespecteerd worden. Maar jij wil het zo graag, lijkt me best moeilijk. Hopelijk is het komende maand gewoon lekker raak!!! Tinkerbel, nog 5 dagen tot je NOD!!! Je kaartje is mooi hoor En je spotting was dus maar verbeelding, gelukkig maar! Mamaprinses, ik ben zelf ook anti-rook en wil ook absoluut niet dat er gerookt wordt in het bijzijn van mijn zoontje. Maarre ik vind wel dat de gyn dat niet tegen jouw moeder hoeft te zeggen hoor, erg vreemd. Kijk, als jij als zwangere zou roken, kan hij er best wat van zeggen natuurlijk, maar tegen je moeder gaat wel erg ver! Maarre, ben jij je zus(je) dan verloren meid? Jeetje, wat erg!!! Vandaag alweer 39+1 jij! Met hoeveel ben je bevallen van je dochter? Ego Zoals jullie wellicht hebben vernomen is BabyMax failliet verklaard. Ik heb daar dus zowat al mijn spullen vandaan 2 jr geleden (kamertje, box, bugaboo, bloom) en ook nu had ik er aardig wat gekocht. Gelukkig heb ik de commode nog op tijd afbesteld en ergens anders gekocht en heb ik de kast op tijd opgehaald. Wel heb ik iets verkeerd geleverd gekregen (lattenbodem ipv wandrek), maar dat gaat gelukkig niet om veel geld en dat rekje heb ik nu al ergens anders vandaan. Maar echt heel sneu voor mensen die nog op hele kamertjes zitten te wachten of zelfs al geld hebben betaald. Het kamertje begint hier inmiddels aardig vorm te krijgen, alle meubels staan en de kast is ingeruimd . Vind het alleen zo lastig hoeveel ik (nog) van elke maat (bij) zal kopen. Heb al aardig wat hoor, haha, nieuwe dingen en ook nog wat van mn zoontje maar mijn zoontje was 8 pond en heeft een aantal dingen amper gedragen. Ben dus wel benieuwd naar het gewicht van deze baby.
tink, ik zou het niet echt leuk vinden maarja als ie komt dan komt ie haha. Maar liever met kerst als met oud & nieuw!!!! MG: ja ik heb een zusje gehad, ze is 2 dgn na haar geboorte overleden aan: van alles! hartje was niet goed, er zat van alles op de verkeerde plek etc. Mijn dochter is ook naar haar vernoemd (3de naam is van mijn zusje) Was heel sneu november 1989 mijn zusje geboren en overleden, december 1989 mijn nichtje geboren en overleden.... zij heeft 2 wkn geleeft (gat in middenrif) daarom kreeg ik ook mijn 20 wkn echo's bij de gyn! Dus voor mijn opa en oma in 1,5 maand tijd 2 kleindochters geboren en overleden!!!! Kerst wordt ook niet echt gevierd bij mijn ouders en opa en oma, kerstboom staat er niet! en precies 3 jaar later stopte mijn broertje in zijn slaap met adem halen, mijn vader was toen werken (nachtdienst) en mijn moeder heeft mijn broertje levenloos uit bed gehaald, was al helemaal blauw en heeft hem zelf weer tot leven moeten wekken en toen heeft ie een aantal wkn in Amsterdam gelegen (ook rond de kerstdagen) daar gebeurde het ook steeds alleen waren ze daar met 10 man een jochie van een paar wkn aan het reanimeren en mijn moeder deed het alleen....... Dus ik vind het niet zo gek dat ze weer begonnen is met roken, wel dan???
@Mamaprinses, Jeetje wat heftig! Vreselijk! @MG, Meen je dat? Wij hebben er toen ook al onze spullen gekocht. Kamertje, box, bloom, wandelwagen. Jeetje, hier sta ik even van te kijken. Wat erg voor de mensen die aanbetalingen enzo hebben gedaan! Ik vond het toen een erg leuke winkel en alles goed geregeld dus had er zo weer gekocht. De vk kan toch een schatting maken hoe groot de baby ongeveer is?
Ik heb een testje gedaan om te kijken of ik nog pregnyl in mijn lichaam heb zitten. Dat is er gelukkig uit. Nou ja het streepje is wel heeeeeeel erg licht Ik heb uitgekerend dat ik vandaag nog iets van 5 in mijn lichaam moet hebben en een zwangerschapstest meet vanaf 25 Ga er niet vanuit nu dat het raak is hoor, het is gewoon nog een ietsiepietsie pregnyl (om teleurstellingen te voorkomen )
Oehhh Tinkerbel, dat klinkt wel heul spannend!!!!!!!!! Ik hoop op een mooi kerstcadeau!!!!! Ja is echt waar van BabyMax. Ik stond er ook van te kijken, ben er laatst nog geweest voor dekentjes etc en toen was er nog niks van te merken. Ik vond het altijd een erg leuke en prettige zaak met hele leuke spullen. De vk kan idd wel een schatting maken, maar ik geloof daar niet zo in. Bij mijn zoontje heb ik zelfs een groeiecho gehad en moest minder gaan werken omdat de baby erg klein zou zijn (dit nav een pretecho bij een echobureau waar 'bleek' dat de baby aan de kleine kant was), we gingen dus uit van een kindje van een pond of 6. Groot was dan ook de verrassing toen hij bij 39+5 maar liefst 8 pond was Ik wacht het dus maar gewoon af.. ze zeggen dat 2e kindjes vaak groter zijn, maar meisjes vaak weer kleiner, kan dus alle kanten op. Mamaprinses, jeetje meid wat heftig allemaal voor je familie. Vreselijk zeg!!! Wel prettig idd dat jij dus goed in de gaten bent gehouden tijdens je zwangerschap. Met je broertje is nu alles goed begrijp ik uit je verhaal? Ben benieuwd wanneer je bevalt hoor! Misschien wel op de uitgerekende datum! Jerina, hoe is het met jullie? Fijne Kerstdagen!
Zit nu op 13 dagen na de pregnyl en nog steeds een 2de streep. Maandag doe ik nog een testje, dan zou de pregnyl toch echt wel uit mijn lichaam moeten zijn. Ben wel blij dat ik een testje heb gedaan, ook al zou het niet raak zijn, voel me weer wat rustiger en heb vannacht heerlijk geslapen. Afgelopen paar nachten was ik te onrustig. Elk nadeel heeft zijn voordeel Hoeveel dagen voor nod hadden jullie een positieve test? Ik had ook even op FF rondgekeken naar kaartjes met pregnyl en zij hadden allemaal positief getest zo rond 9 a 10 dpo. Al weet ik natuurlijk niet hoeveel pregnyl zij hebben gehad. Naar verhalen op internet moet 10000 IE toch wel na 12 dagen uit je lichaam zijn en dat was gister. Aangezien een zwtest met 25 hcg pas posi test, vind ik het toch wel gek. Pregnyl halveert iedere dag dus dan zou er nu 3 hcg in mijn lichaam zitten en dat is veel te weinig voor een zwtest. Moet ik niet nu ineens in de stress schieten haha Fijne eerste kerstdag allemaal! (moest toch even mijn verhaal kwijt)
ow meid wat spannend! ik heb er geen ervaring mee maar t klinkt wel hoopvol, zeker naar je temp kijkende.. ik ga ontzettend voor je duimen! Iemand nog wat jerina gehoord, maak me een beetje zorgen... Ennuh: FIJNE KERSTDAGENNNNNNNNNN!
Tink, ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeel veelbelovend klinken hoor!!!!! Ik testte op 11 DPO positief trouwens (daarvoor niet getest) Fijne dagen allemaal!