Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Laurise, Dat had ik 2 weken terug ook. Schoonzus had buikgriep en besloot toch langs te komen, Dag later iedereen ziek. Vriend het ergst. Hele nacht boven het toilet gehangen. Bij mij gelukkig maar bij 3 keer achter elkaar over gegeven gebleven. Tomas was de dag daarna flink aan het spugen. Het is zo besmettelijk zo'n virusje. Beterschap! Hopelijk knap je snel weer op! Goed dat je je hebt ziek gemeld. Beetje jammer dat je leuke weekend zo rot eindigt.

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hvj, heel veel succes morgen!!

Laurise, mijn prinsesje ligt lekker in haar bed en mijn kleine jongen nog in mijn buik haha
    Zwanger....?! Haha wel blijven opletten he
    Volgende week heb je alweer je 20 wkn echo! Pff wat gaat dat snel zeg!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt, bij mij is het vorige week bij 2 keer knuffelen met de wc gebleven haha

Ikzelf roep al een hele tijd dat hij op 4 januarie komt, we zullen gewoon blijven afwachten en wachten en wachten.....

Nenna dikke knuf meid!!!!!! Je mag mijn HCG wel hebben, ben er wel klaar mee haha

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, is ook normaal meid dat je je zo voelt. Hier hoop dat je hier wat aan hebt HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG. Nou en of je hier mee mag kletsen, graag zelfs!

@Laurise, ben idd aan het bijkomen ja. Lekker naar de sauna geweest.

@Tinkie, dank je.

@Mamaprinses, dank je.

4. Tinkerbel80

Ben bang dat het al fout gaat, ik heb inmiddels wat spotting :(

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    tinkerbell hoe is t vandaag?knuf!

6. Tinkerbel80

Net wezen plassen en geen spotting meer. Hopelijk blijft het zo. Misschien van de innesteling nog? Gisteravond wel weer flink wat steekjes gehad onder in mijn buik. Ik vind het zo eng! Ben nog zo onzeker of het nou wel of geen pregnyl is. Morgen ochtend zullen we het zeker weten. Ga straks nieuwe testjes halen.

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    pff Tink wat een onzekerheid he!
    Bah wordt er zelf naar van (haha)
    Je temp is nog wel super!!!
    Als jij nou morgen weer posi test, en ons met super goed nieuws blij maakt
    hoop ik jullie morgen ook blij te maken.... haha nee hier nog niks aan de hand
    t rommelt zelfs niet eens meer

Trishka, hoe is het met jou?

HVJ hoelaat heb je je echo?

8. Tinkerbel80

Zul je zien dat de test morgen ineens wit is ;)
    Durf het gewoon nog steeds niet te geloven. Nieuwe testjes zijn in huis dus doe er morgen ochtend nog 1.

Lijkt me een goed plan mamaprinses!

9. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh Tink, je maakt het wel spannend he!!!
    Morgen is dé dag! Tink zwanger en Mamaprinses bevallen :D

Iemand al iets van Jerina vernomen?

Laurise, beterschap!!!

HvJ, hoe was de groeiecho? Is er een speciale reden dat je een groeiecho hebt?

Nenna, hier speciaal voor jou: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Ik ben alweer 34 weken vandaag!!! :$ Nog 3 en dan mag ze officieel komen... of nog 8, dat kan natuurlijk ook. Ik ga er een beetje vanuit dat ze net als broeerlief rond de uitgerekende datum komt, dus nog een week of 6 te gaan dan.

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    O bij jullie is het virus dus ook al langs geweest.. ja zeker besmettelijk inmiddels ligt bijna hele fam plat..lekker bij elkaar geweest met de kerst en hoppa haha iedereen ziek.. aahh zielig denk als je kleine mannetje ziet spugen..vind het zelf al vreselijk..
    O nee ik heb je toch niet te vroeg gefeliciteerd..veel hebben spotting terwijl ze zwanger zijn..je streep is wel echt heel dik voor een pregnyl streep op dpo 12 hoor.. ooo wil zooo graag een 1-2 weken zwangerschapstest van clear blue van jou zien!!! DUIM DUIM DUIM

@mamaprinses
    Schaam schaam :):) haha tja zwanger he, vergeet echt onwijs veel..niks voor mij.. je lieve prinsje zit nog heerlijk warm in je buik! Ja nog 7 dagen een dan mijn 20 weken echo.. dat is dus 4 januari..ik 20 weken echo en jij bevallen! Fijn "maar" 3 keer met de wc knuffelen..gisteravond 8 uur is de laatste keer geweest....

@MG
    Dank je..wow 34 weken alweer..gaat hard he.. rond de uitgerekende datum is wel fijn..ik vind 39 weken mooi!

@hvj
    Oo lekker ook naar de sauna geweest, welke?

Hier is het spugen weer gestopt..eindelijk.. gisteravond om half 8 voor het laatst en nu zit alles er nog in.. gelukkig maar want ik ben in tijden niet zo beroerd geweest..blijf de hele week lekker thuis want even goed uitzieken zeker nu ik voor 2 moet zorgen..ben onwijs aan het uitkijken naar 4 januari...

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tinkie en Mamaprinses, hoop dat jullie beiden morgen goed nieuws voor ons hebben!

@MG, groei-echo krijg ik omdat ze mijn dochtertje te klein vonden bij de geboorte van 41 weken.

@Laurise, was de sauna op de sportschool. Wel wil in nog een keer met manlief naar een privésauna/zwembad, als het weer wat redelijk wordt.

@Hier, kom ik daar aan vanochtend in het zh hebben ze de echo vergeten te plannen pfff, dus alleen maar controle gehad en te horen gekregen dat ik weer bij de gyneacoloog moet lopen ipv verder bij de verloskundige. Bloedruk was goed, hartje klopte duidelijk, het hoofdje lag beneden maar nog niet vast. Volgende week staat de echo gepland, moet dan ook meteen suikercurve laten doen en mijn ijzer prikken.

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    HVJ das ff een teleurstelling zeg!!!
    Wel fijn idee dat je bij de gyn mag lopen ipv vk!
    Als je je dan zorgen maakt ben je gelijk op het goede adres voor ctg etc!!!

laurise, geeft niet hoor ikzelf ben ook echt een gatenkaas!!!
    pff vergeet echt alles, mijn dochter gelukkig nog nergens vergeten haha

Tink hoe is het meid?

13. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jerina gesproken op hyves, kleine meid mocht vrijdag mee naar huis, ze volgt wel het sondevoedings traject.
    Ze is de hele dag bezig met voeden kolven sondevoeding en slapen zei ze erg moe maar ze zou snel weer komen bijkletsen

14. Tinkerbel80

@mamaprinses, Goed! Voor nu nog geen spotting. Wat goed dat je Jerina gesproken hebt! Hopelijk lezen we haar snel weer. Hoe voel jij je?

15. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ik voel me goed, t rommelt wat maar dat dat het eigenlijk al wel ruim 2 wkn!

16. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise
    39 weken is idd ook mooi ja! Ik heb met de beeb afgesproken dat ze tussen 2 en 12 februari mag komen, haha.. heeft ze 10 dagen, moet kunnen toch?
    4 januari je 20 weken echo alweer, spannend hoor!!! Gelukkig is het spugen over.

HvJ
    Jammer dat je nu (weer?) bij de gyn moet lopen ipv bij de vk.
    Was je dochtertje echt heel klein dan bij 41 weken? Wel fijn op zich dat je goed in de gaten gehouden wordt dan, toch? Volgende week de echo dus, spannend! Heb je zelf het idee dat deze baby ook klein is? Lekker dat ze met dr koppie naar beneden ligt. Ik moet morgen weer naar de vk, ben benieuwd. Vorige keer was ze aan het indalen zeiden ze. Ik heb daarna 2x erge indalingssteken gehad, maar van de week had ik ineens het idee dat ik dr anders/hoger voelde… dus ben wel benieuwd hoe ze ligt.

Mamaprinses
    Wat fijn dat je Jerina hebt gesproken!!! Hopelijk vindt ze snel weer de rust om te komen kletsen hier.

Tinkerbel
    Fijn dat je geen spotting meer hebt gezien… morgen je echte NOD!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mamaprinses, ja idd balen maar goed a.s maandag kan ik gluren naar mijn uk. Fijn dat het goed gaat met Jerina, hopen gauw wat van haar te lezen en spannend voor jou!

@MG, mijn dochter was 2850gr bij 41 (vind ik normaal) en dat vonden hun te weinig. Ze kon niet voelen hoe groot/klein ukkie was omdat er veel vruchtwater was, ze schatten het klein dit keer. Ik heb daar geen verstand van en zie het maandag wel, wel is mijnbuik giga ivm de eerste.

@Tinkie, super dat er geen spotting is. Morgen DE dag, spannend!

18. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    HvJ, jouw buik dus ook groter nu! Bij mij ook ja... of het gewoon rekbaarder is of dat het iets zegt over de grootte van de beeb weet ik niet, we zullen zien. 2850 gr is idd niet heel groot, maar is bijna 6 pond, dus ook niet heel klein lijkt me? Ben benieuwd naar je groeiecho!

19. Tinkerbel80

Dikke vette streep hoor! Gelijk maar even een bannertje gemaakt :D

Nu alleen nog zorgen dat hij ook geplaatst wordt :(

20. Tinkerbel80

Nu moet ik alleen wel mijn FF link weghalen want hij zegt dat ik geen 2 afbeeldingen in mijn handtekening mag hebben :(

Edit: Het is gelukt :p

Deel Deze Pagina