Tinkie, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, van harte meid!!!!!!!!!! En wat een gave banner Mamaprinses, al actie daar? Nenna, hoe is het met jou? Iemand nog wat van Puella vernomen? Ego Vanochtend bij de vk geweest, buik/bm wederom enorm gegroeid. Nu 34 cm, dus omgerekend zou dat 38 weken zijn Ze zei er verder niks van, dus het zal allemaal wel prima zijn, maar ik krijg zo steeds meer het idee dat ik er straks een tienponder uit moet gaan persen... Madame is helemaal ingedaald, dus dat is wel erg prettig.
Tinkerbel super meid!!! Gefeliciteerd Banner staat je goed Hier nog geen actie helaas Kans op oud & nieuw wordt steeds groter nu...! MG 34 cm valt wel mee toch? Weet niet natuurlijk maar ben zelf niet anders gewend hihi ik had ook zo'n dikke buik bij mijn dochter 33 cm bij 33 wkn en 34 cm bij 35 wkn
@Tinkerbel Zit met tranen in mijn ogen....GEFELICITEERDDDDDD!!!!! Echt super super gaaf zeg... wat gunde ik het jou zeg... foto van je testen haha. Heb je er ook al 1 met woorden?? Manlief ook helemaal blij?? Mooie banner!!! En een mooi eind 2010!!! En een super mooi begin voor 2011!!! @MG Precies ben nog nooit zwanger geweest maar bij de 39 weken is het volgens mij wel genoeg haha. Dat is een mooie marge van 10 dagen kijken of beebje nu al goed naar mama luistert Jaaaa heel spannend en leuk de 20 weken echo. Wat fijn dat ze goed ingedaald is en een buik voor 38 weken o jee dat wordt een zware meid haha... ach mooi hoor! @Mamaprinses Thanks voor de update van jerina, fijn dat ze thuis zijn. En ja hoor oud en nieuw kan nog steeds voor jou/jullie... @Hvj Ben benieuwd hoe het maandag geschat wordt.. Ik heb weer een nieuwe foto in mijn album voor de liefhebbers..
ik zal mijn voorzichtige felicitatie even omzetten in een GEFELICITEERD!!!!!! TINKERBEL super voor je meid.... een mooi begin van 2011 MG: het gaat wel hoor..... iedereen even heel hard voor me duimen. 4 jan 1e FM weer...... heb gewoon weer een afspraak gemaakt in het ZH..... heb nog een paar pregnyl....die wil ik ook niet weg doen. Mijn man zei er niet zoveel van toen ik zei wanneer ik weer naar het ziekenhuis moest..... mamaprinses: o,o, straks lig je er met oud en nieuw....... dat wordt pas een knallend nieuwjaar voor je dan!!!! hihihi hoop het niet voor je..... nog even een paar daagjes later....toch???
Ik heb een beetje een naar gevoel over Jerina...... er zal toch niks ergs zijn gebeurt??? Als je dit leest, Jerina.....laat even weten hoe het gaat weet iemand iets??????????/
@Laurise, Dankje! We zijn nog een beetje voorzichtig. Zijn wel blij maar nog niet te uitbundig. @Nenna, Speciaal voor jou meis, vangen ----->.....hcg..... Ik heb nog niet zo veel maar ik beloof je dat er steeds een beetje extra naar je toekomt. Had je het niet meegekregen over Jerina, kleine meid mocht mee naar huis. Ze zou weer wat laten horen als ze een beetje rust hebben maar alles ging verder goed.
40 wkn zwanger en nog geen beebje..... Heb er de pest in want heb ook niet het gevoel dat ie vandaag komt, ben echt als de dood dat ie morgen of overmorgen zich wil komen melden.... Dat is echt weer wat voor mij! Haha Even een minder leuk onderwerp, gister werd ik gebeld door uitvaart dela of ik wel goed verzekerd was? Was eigenlijk verkeerd verbonden dus toen vroeg ze het aan mij. Ook zei ze dat als je meer dan 24 wkn zwanger bent je je ongeboren kindje al kan laten mee verzekeren! Dus zeg maar voor het geval er iets vreselijks gebeurd..... Miss ook handig voor jullie. Ik ga ze vandaag ff bellen. Je gaat er niet vanuit maar is toch wel handig....
@MG, ik denk dat het gwn rekbaarder is of een combi van geen idee. Vind het iid ook geen kleintje, bijna 6 pond idd. Ben benieuwd ook naar de echo maandag! @Tinkie, suppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppper meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Op naar een mooi echo. Banner staat je goed. Wanneer ben je uitgerekend? @Nenna, fijn dat je man er iig niks van gezegd heeft. Hoop dat ie meewerkt. En duimen blijven we zeker voor je doen, je moet ook naar de overkant! @Mamaprinses, laten ze bij jullie in het zh een vrouw tot 41 of 42 weken lopen? Je weet iig dat je over max 2weken je kleine in je armen hebt! @Laurise, ben ook benieuwd. En mooie foto meid! @Hier, niks nieuws behalve de kwaaltjes die hun ups en downs hebben.
Tinkerbel, dat is op mijn verjaardag hihi Hvj, tot 42 wkn....! mijn tante hebben ze 4 jaar geleden tot 43 wkn laten lopen!!!! tot mijn oom zei als jullie haar nu niet inleiden laat ik haar achter (op de poli gyn) toen zeiden ze: maar meneer dat kunt u niet maken!!! O NEE????? zei mijn oom moet je eens opletten of ik dat kan maken hahaha en toen hebben ze haar gehouden en ingeleid, ze was toen 42.6 dgn!!!! morgen heb ik weer controle maar ze mogen met geen vinger aan me komen haha veel te bang dat ik morgen of overmorgen ga bevallen.... ik ga vragen of ik maandag terug mag komen om te strippen, ik ben dan 40.4 dus hoop dat ze dat willen doen en niet moeilijk doen omdat ik nog geen 41 wkn ben! Hoe is het met de rest?
Ik ben ingeleid toen ik op 42 weken en 5 dagen zat. Dat was op een dinsdag en ik mocht zelfs nog wachten tot donderdag. Was ik het ook niet zo mee eens. Wat was ik er klaar mee zeg! Strippen hebben ze bij mij 2 keer geprobeerd maar alles zat potdicht. Grappige was, de avond voordat ik ingeleid zou worden begonnen spontaan de weeën. Helaas niet sterk genoeg (zat smorgens op 3 cm) om het verder zelf te doen dus alsnog ingeleid. Toen bleef de ontsluiting hangen op 8 cm en toen werd het een ks. 7 september is een erg mooie datum
Lieve meiden, hele fijne avond vanavond, goed uiteinde! en alvast een heel mooi 2011. Wij zijn het weekend weg dus ben er maandag weer. XX
Hallo meiden, Sorry dat ik een poos niets van me heb laten horen. Maar het gaat allemaal goed en ik ben zo druk dat ik geen tijd heb om even bij te kletsen. Zoë is vorige week vrijdagmiddag met ons mee naar huis gegaan. Ik heb donderdag op vrijdag in het ziekenhuis doorgebracht in een rooming inn kamer. Ik mocht dan 24 uur samen net Zoë in een kamer voor haar zorgen met eventuele hulp van de verpleging op de achtergrond. De kinderarts was erg tevreden over haar en hij gaf aan dat ze mee naar huis mocht. Wel met de sonde, maar beter thuis dan telkens op en neer rijden naar het ziekenhuis. Ze is dus nu al een week thuis en het gaat redelijk goed. We worden bijgestaan door een lactatiedeskundige van het ziekenhuis. Zij belt elke dag hoe het gaat en wil weten hoeveel Zoë eet etc. Eergisteren ben ik begonnen met haar alleen borstvoeding te geven. Mijn borstvoeding komt nog niet echt op gang, omdat zij naast de borstvoeding ook sondevoeding krijgt. Hopelijk dat ze nu wat meer gaat drinken. Vannacht had ze echt heel erg honger en ze dronk niet echt goed aan de borst dus toch maar iets te eten gegeven via de sonde. Ik zal zodra het gaat alles terug lezen en reageren. Alvast een heel goed uiteinde voor jullie allemaal en dat al jullie wensen voor 2011 mogen uitkomen. Dikke knuffel van mij..
Jerina, fijn dat alles goed is en dat jullie kleine meid het zo goed doet! BV gaat ook vast wel goedkomen!!! Hier: vanmorgen controle gehad en alles was goed. Donderdag weer controle en ben dan 41 wkn dus kan willen ze me evt. strippen (eerder doen ze niet) Eigenlijk moest ik vrijdag weer voor controle maar heb het mooi op donderdag laten zetten anders moet ik NOG een dag wachten haha Verder is alles nog rustig hier..... Iedereen een heel goed uiteinde en een super mooi vruchtbaar en baby jaar toegewenst met al het goede wat een mens maar kan wensen Fijne avond en nacht allemaal
Jerina, wat fijn dat je lekker thuis bent met Zoë! En ik wil je nog even een compliment geven; ik vind het echt top dat je zo doorzet met de BV!!!!! Echt petje af hoor!!!! Mamaprinses, helaas nog geen actie.. hmm.. nou, hou hem dan maar even binnen tot zondag, haha Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en natuurlijk een vruchtbaar 2011 met mooie zwangerschappen en baby's!
@Tinkie, mooi 7 september. Hoop dat de zomer niet al te warm wordt voor je. @Mama, jeetje tot 43 weken dat lijkt me echt niet leuk joh en goed dat je oom doorzette. Zie dat jij met 41 weken wordt gestript, hoop dat het daarvoor vanzelf op gang komt. Ben blij dat ze hier met 41 weken inleiden. @Jerina, fijn dat jullie meissie bij jullie thuis is en met bv gaat het helemaal goed komen meid! Petje af dat je doorzet. @All, knuff
@nenna Fijn dat jullie toch nog doorgaan in 2011...hopelijk wordt dat jullie jaar!!! Dank voor je compliment (kerstbalbuik ) @Jerina Fijn dat jullie meisje thuis is en dat het goed gaat, fijn dat jullie ook goede hulp krijgen, snap dat je heel druk bent haha. Kun je ook nog een beetje genieten? En ben jezelf al weer een beetje hersteld? @Tinkerbel Mooie datum..wat klinkt dat ver weg he..maar ja voor je het weet ben je alweer op de helft (besef ik me, nu ik bijna 20 weken ben). @Truus Hoe is het met jou? Zag je buik weer voorbij komen, mooi!!! @Mamaprinses Ooo nee toch geen 2010 kindje..zou wel raar zijn als je vannacht gaat knallen dan is het echt net een 2011 kindje... hopelijk komt beebje snel zelf watn inleiden is volgens mij ook niet altijd een pretje.. @hvj of mg...(oooohhh zwanger) Thanks voor je reactie op mijn buik Voor alle lieve meiden hier een heeeeel gezond, gelukkig liefdevol 2011 gewenst!! Op naar hele mooie lieve beebjes en goede bevallingen en lieve nenna voor jou natuurlijk een heeeeel vruchtbaar 2011 gewenst!
Laurise, nog gecondoleerd met het verlies van je oma. Vervelend dat je zo ziek bent geweest. En spannend bijna de 20 weken echo . Ik kan nog wel genieten hoor, we hebben zo'n ontzettende sterke en dappere dochter. Ze vecht er zo hard voor om aan te sterken. Ik ben zelf wel redelijk hersteld, heb al bijna geen last meer van mijn knip. Nog 2 kilo en ik zit alweer op mijn oude gewicht,maar ja ik had ook niet echt een grote buik. Vind ik ook wel jammer, had gehoopt dat tijdens mijn verlof mijn buik nog flink zou groeien. Maar ja nu maar de voordelen dat ik nu bijna in al mijn spijkerbroeken kan . Nenna, nee balen meid ik lees dat je ongesteld bent geworden . Ik wens jou een heel vruchtbaar 2011 toe. Knuf van mij. Tinkerbel, WAUW GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Mooie banner ook. Nu lekker genieten en 2011 kan voor jullie niet meer stuk!!! MG, 34 weken alweer. Gaat snel he! Pff en dan te bedenken dat ik ging bevallen toen ik 34 zwanger was.. Wat fijn dat alles goed is met je beeb en dat ze al is ingedaald. Ik hoop niet voor je dat ze een 10 ponder is, arme jij haha. En jij ook bedankt voor je compliment. Dat doet me even goed en geeft weer kracht om door te gaan. Hvj, jammer dat je bij de gyn moet lopen. En wat stom dat ze vergeten waren de echo in te plannen. Dank je wel voor je compiment, ik vind het ook zo belangrijk dat Zoë borstvoeding krijgt vooral ook omdat ze een prematuurtje is en dat gewoon de beste voeding voor haar is om goed te groeien en weerstand op te bouwen. Voor haar doe ik echt alles! Mamaprinses, fijn dat je controle vanmorgen goed was. Het schiet al op voor jou. Ben wel erg benieuwd of het gaat knallen bij jou vannacht of dat hij nog even op zich laat wachten tot het nieuwe jaar.
Weinig kans dat er hier gekmald wordt vanacht bij mij haha Voel me prima, niks aan de hand. wordt dus (helaas) 2011 Ik ging zwanger 2010 in (mk) en ga ook zwanger 2010 uit....! Ik hoop snel met goed nieuws te komen (onvoorstelbaar dat ze het gehad hebben over inleiden met 35 a 36 wkn!!! moet je me nu zien waggelen) Nogmaals een hele fijne avond