Hvj, nee is vanavond puf puf, en echo hadden we ook s' avonds gepland ivm het werk van mijn man dus vandaar dat die naar zaterdag is verplaatst. Fijn dat je uitslagen goed waren!
Hvj, gelukkig is alles goed!! Truus, leuk he die cursus, ik heb hem bij mijn eerste ook gehad. Vandaag of morgen zal de partner avond wel zijn of nog niet? Mijn vriend vond het maar niks haha wou nooooooit meer mee hihi. Laurise, heel veel plezier morgen, en we verwachten wel een pbtje!!!! Ik heb altijd geroepen dat hij op 4 januarie zou komen, maar dan moet ie wel gaan opschieten nu haha
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 22 of 23 januari Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV Tinkerbel (2e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 07 september 2011 ? GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV AFSPRAKEN: Laurise 4 januari - 20 weken echo + pretecho Hvj 4 januari - controle vk Truus21 8 januari - 2de poging 3d echo Hvj 17 januari - controle gyn Laurise 17 januari - controle vk
Zo even de lijst aangepast, zag dat uitgerekende datum nog op 25 mei stond ipv 22 mei en controle vk erbij.. @Truus Leuk zaterdag weer een echo, hoe vind je de puf cursus? Ik begin 1 februari..ben benieuwd...ik kan ook niet wachten @Hvj Yeeeeh fijn dat je bloeduitslag goed is en dat je geen zw vergiftiging hebt! @Mamaprinses Thanks, en ja morgenavond allemaal een pbtje van mij Oehh ja 4 januari is morgen dus moet het toch wel bijna gaan beginnenn... @Mg Thanks, ben helemaal hyper Zeker een pbtje voor jullie morgen en alsjeblieft niet op het forum erop reageren..want heb laatst ontdekt dat mijn moeder een account heeft aangemaakt en dus zoekt op mijn berichten :x ben heeeel kwaad geworden en gezegd dat dit prive is en ik niet wil dat het gelezen wordt..wilde mijn naam veranderen maar hoop dat mijn moeder zo verstandig is geworden om niet meer te lezen..
Lieve meiden, Allemaal een heel gelukkig 2011! We zijn net weer terug van ons weekendje weg. Was erg gezellig. Kwam even spieken of er al een beebje is geboren maar dat is helaas nog niet zo. @Mamaprinses, Hopelijk duurt het niet te lang meer! Ik lees morgen even bij om mijn gemak, ben nu gesloopt.
mmm Laurise dat is idd niet echt tof van je moeder nee!!! Hoop voor je dat ze niet alles meeleest idd want dat is niet leuk! Nee ik zal mijn mond houden, ik ben morgen toch te druk met bevallen..... hahaha nee geen enkel teken dat het beginnen gaat! Tinkerbel fijn dat jullie weekend weg geslaagd was! Hoe voel je je?
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 22 of 23 januari Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV Tinkerbel (2e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 07 september 2011 ? GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV AFSPRAKEN: Laurise 4 januari - 20 weken echo + pretecho Hvj 4 januari - controle vk Mamaprinses 6 januarie - controle gyn en strippoging Truus21 8 januari - 2de poging 3d echo Hvj 17 januari - controle gyn Laurise 17 januari - controle vk
@Hvj @Mamaprinses @de rest, Ik heb nog nergens last van. Was van het weekend wel beroert van een frietje. Dat word nog wat haha. Als ik ergens zin in heb is het wel vet eten. @Laurise, Ik vind het echt niet kunnen van je moeder! ( Hopelijk leest ze dit) Mijn pa heeft er ook een handje van. Hoe was de echo? We zullen allemaal netjes onze mond houden hoor! Ben wel erg benieuwd!
hé meiden....morgen mn eerste FM weer......pfffffff laurise: hopelijk is je moeder zo verstandig en gaat ze niet lezen en ben erg nieuwschierig naar je PBtje mamaprinses: go for it girl hihihi, vanavond nog even klussen.....kan de bevalling starten...toch??? tinkerbel: blij dat je een mooi weekend hebt gehad andere dames....ZWAAIZWAAI, knuf
Hvj, ja kamertje is al af. Van het weekend de plank boven de commode opgehangen en de lamp dus nu alleen nog even aankleden met accesoires, daar ga ik van het weekend maar eens achter aan. Mamaprinses, ja ik vind de pufcursus wel leuk! Had het niet verwacht moet ik zeggen maar het is echt gezellig. Partneravond is vorige les al geweest, m'n man vond het wel erg interessant allemaal maar was blij dat het afgelopen was Laurise, puf cursus is erg informatief en we hebben ook wel een gezellig groepje dus er word veel gelachen! Zag het in het begin niet zitten om zo'n cursus te gaan doen maar ben blij dat ik er toch heen ben gegaan. Oh en wat flauw van je moeder, ik zou dat ook zeker niet waarderen als mijn moeder dat zou doen. Tinkerbel, wat fijn dat jullie weekendje weg goed is bevallen! Fijn dat je niet echt last hebt van kwaaltjes, hoop voor je dat dat zo blijft! Nenna, spannend, morgen weer de eerste FM! Op naar een mooi eitje voor jou!
@tinkerbel Fijn dat je weekendje weg leuk was, dat snap ik dat je gesloopt ben, is niet niks wat daar binnen gebeurd , Ja schandalig he, ze weet alles wat ik hier schrijf, maar toch. Maar ze schrok er goed van en helemaal toen ik zei dan ga ik er na ruim een jaar wel van af..nee nee ik kijk niet meer.. @mamaprinses Nee ben ook erg kwaad geworden..tja moet je maar niks op internet zetten, iedreen kan dat toch zien... jaaaaaaa daaaaag we gebruiken niet voor niks nickname en ik heb niet eens gezegd op welk forum ik zit, ze wisten wel dat ik op een forum zit (zus heeft mijn nickname een keer gegoogled omdat ik deze naam vroeger veel gebruikte en zij kwam er dus ook eerder achter dat ik zwanger was dan dat ik het aan hun had verteld..niet leuk) maar dat je gaat aanmelden om dit te kunnen lezen, schandalig!!! O ja jij ligt morgen avond de puffen haha. @nenna Nee want anders krijgt ze echt aan de stok met me..enne ik zeg hier toch niet wat het gaat worden..pbtje is 's avonds binnen @truus Leuk dat je er veel van leert en dat je een leuke groep hebt, dat hoop ik ook, lekker kletsen over het zwanger zijn, kindje krijgen haha. Fijn dat het kamertje af is, leuk style!! Zet je weer nieuwe foto's in je album? Heel flauw weet ook niet wat haar motief is..en ik waardeer het zeker niet...
@Truus, Word er wel onzeker van hoor. Het is dat ik af en toe speldenprikjes voel en daardoor weet dat er iets gebeurd. @Laurise, Veel plezier met de echo morgen! Dacht dat je hem vandaag al had gehad maar zie nu dat het de 4de is. Moet wel zeggen dat ik er niet echt met mijn gedachten bij ben. Vergeet veel dingen. Moet alles 3 keer lezen. Komt wel weer goed, hoop ik
Laurise, zal als ik echt helemaal klaar ben met het kamertje er nieuwe foto's in zetten! Wil eerst van het weekend nog even kijken voor accesoires, lijkt toch nog een beetje saai zo. Tinkerbel, logisch dat je er wat onzeker van word. Zijn de eerste weken sowieso vond ik.. Vergeetachtigheid, hier ook. Niet fijn.
Nenna heel veel succes morgen met je FM!! en ja we gaan dadelijk nog ff klussen... hopenlijk helpt het, want om nu voor de leuk te gaan klussen met 40+ is ook niet alles hoor!!! haha dit is gewoon 'werk' sex hahahahaha En hopenlijk zet het dan in de loop van de nacht door en kan ik gaan bevallen op 4 januarie hihi Tinkerbel fijn he dat trekje om alles te vergeten! Pff mijn geheugen is net een vergiet, ik vergeet ook echt vreselijk veel!! Laurise, nogmaals succes morgen bij je echo!
Laurise, succes met je echo! Nenna, succes bij de FM! Mamaprinses, al bevallen? Ego, zwaai! Vandaag 35 weken, gaat hard ineens!
@Tinkerbel Heeeeel herkenbaar die vergeetachtigheid haha dacht dat mamaprinses een meisje kreeg haha. Ja het is inderdaad vanmiddag om 16:00!!! Dank je wel, gaat lukken! @Jerina Vannacht dacht ik (ja waar ik niet mee bezig ben) ik heb helemaal niet op jerina gereageerd... Fijn dat je toch wel kan genieten van jullie kleine meid. Fijn dat ze zo'n sterke meid is, dat heeft ze zeker al bewezen! Fijn dat je geen last meer hebt van de knip, en wow nog maar 2 kilo en dan op je oude gewicht..goed hoor, hoeveel was je aangekomen? Snap dat je een grotere buik had willen hebben maar inderdaad is dit ook weer een voordeel! @Mamaprinses Pff klussen met 40+ zwangerschap lijkt mij ook flink werken ..succes vanavond Nogmaals bedankt @Mg Dank je! Hier rommelig geslapen haha, echo, jongen/meisje haha...nog 3,5 werken pfffff..nou ja genoeg te doen...
@Tinkie, lekker een weekendje weg. Jummie vette hap, geniet ervan! @Nenna, en hoe was je fm? @Truus, ben benieuwd naar het kamertje als het af is. Hoe was de pufcursus? @Mamaprinses, en heeft het 'werk' geholpen haha? @MG, zo 35 weken alweer wou dat ik zover was hihi. @Laurise, niet zo netjes van je ma maar goed dat je het iig weet. Ik wacht op je pbtje vanavond, geniet van de echo meid! @Hier, mijn dochter en ik zijn goed ziek hier. De vlos afspraak afgezegd vanochtend omdat ik me te beroerd voel, alles doet pijn. Dus een uitziekdag hier.