Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Mamaprinses, niet leuk dat het strippen tot nu toe niets heeft opgeleverd. Ik duim voor je dat het snel gebeurd.

Trishka, tja ik weet het er is altijd KV. En het stomme is, ik heb vanmiddag bv in een flesje gedaan en dat wilde Zoë helemaal niet. Ze spuugde het meteen uit. Toen heb ik kv gegeven en dat wilde ze wel. Ik denk dat ik maar ga stoppen met bv. Ik maak mezelf alleen maar gek ermee.

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jerina, niet te veel stressen meid! Snap dat je graag bv wil geven maar kv is ook goed. Als het echt niet lukt is het miss idd beter voor zoe en jou om kv te geven?!

Hier rommelt het wel wat ook steeds wat misselijk gevoel en bruine afscheiding met heel af en toe een heel klein sliertje bloed of iets van mijn slijmprop? Geen idee sorry voor de details haha zodra er wat gebeurd laat ik het weten!!

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    oeh toch spannend meid, ben benieuwd!

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ooh mamaprinsen, dan lijkt het er toch op dat het gaat beginnen. Spannend...

En nee ik ga niet meer stressen met de voeding. Morgen nog een gesprek met de lactatiekundige en dan beslis ik denk ik of ik definitief stop met bv.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, nee niet naar de Prenatal geweest vandaag. Doen we zaterdag na de echo even want dan zijn we toch in de buurt.

Mamaprinses, fijn dat je gestript bent en dat het toch een beetje iets lijkt te doen. Ik duim voor je dat het doorzet!

Jerina, vervelend zeg dat het niet zo lukt met de borstvoeding.. Goed van je dat je er in ieder geval niet meer over gaat stressen, wat Mamaprinses al zegt, kv is ook goed!

Slapen, moet zeggen dat ik vanacht best wel okee heb geslapen! Enige nadeel was dat ik vanochtend wel extreem vroeg wakker was maar ja, je kunt niet alles willen ;)

Vk, vanmiddag naar de verloskundige geweest en alles was in orde. Was er alleen van overtuigd dat de kleine nog in stuit lag omdat ik hem vanacht nog de hik tegen mijn ribben voelde hebben maar hij lag toch echt met zijn koppie naar beneden! Vk kon mij alleen niet van haar gelijk overtuigen en ik was zo overtuigd van mijn gelijk dat ze daar onzeker van werd en besloot een echo te maken haha :D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden willen jullie eens kijken? de oranje lijn is mijn temp van deze ronde... mijn eisprong is zeker geweest (ff geeft het aan en ovutest) maar hoe zou het toch kunnen dat hij ZOOOO laag blijft? Jullie een idee?

Cycle 12/21/2010

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, fijn dat alles in orde was bij de gyn. Dus de kleine ligt al goed, mooi zo! Ook leuk dat je dan nog een echo hebt gekregen of niet?:) Vannacht ook weer lekker geslapen?

Bezigbijtje, sorry ik weet ook niet hoe het kan dat je temp lager is dan 'normaal'. Je hebt in ieder geval wel een eisprong gehad zo te zien. Misschien dat je temp nog verder stijgt.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ja me ei is indd zeker geweest:)
    Ik heb het zelf ook erg koud, dus merk ook echt dat me temp laag is, heel vreemd! De ochtenden word ik wel zwetend wakker de laatste 2 dagen...;) En uhmz: ik heb van de homeopaat pillen gekregen en die zei al dat me temp waarschijnlijk na een dag of 4 na starten stuk hoger zou zijn als dat hij altijd al is, maar hij is nu na 1.5 week nog steeds echt veel lager dan hij nromaal is8)

9. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Truus, hahaha het heeft je wel weer even koekeloeren opgeleverd! Soms is het gewoon lastig om de vk te geloven, omdat jij het voelt van binnen. Ik had dat bij T ook heel veel maar toch lag hij steeds anders dan dat ik dacht haha. Fijn dat alles goed is.

@Jerina, Volg gewoon je gevoel met de BV. Als je het niet meer ziet zitten gewoon stoppen ermee. KV is net zo goed en het maakt je geen slechte moeder hoor. Het zal je een hoop rust geven. Ik vond de BV echt zo vreselijk dat ik met 5 weken ben gestopt. Ik moest alles kolven vanwege de ks en T niet wou happen. T had ook reflux en spuugde steeds alles uit. Was er zo klaar mee. Geen spijt van gehad en de nieuwe spruit krijgt lekker KV.

@Nenna, Hoe gaat het met die 2 eieren van jou? Je moest vandaag voor controle toch?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

De echo was inderdaad een leuke verassing haha. Vond het wel ontzettend grappig dat ze zich zo van de wijs liet brengen door mij, terwijl ze toch de ervaringsdeskundige is :)

Vanacht ook wel weer lekker geslapen! Alleen rond 3 uur even wakker geweest om te plassen en om 7 uur maar voor de rest lekker doorgeslapen. Moet ook zeggen dat ik geen last heb gehad van m'n man en dat de baby zich eigenlijk best wel rustig heeft gehouden voor zijn doen.

Mamaprinses, hoe staat het ervoor meid, ben benieuwd!

Jerina, hoe gaat het met Zoë? Al met de lactatiedeskundige gesproken?

Tinkerbel, hoe voel je je? Begin je al last te krijgen van kwaaltjes of blijft het rustig?

Nenna, vandaag controle? Spannend!

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Nenna hoe gaat het met je eggs?
    Truus fijn dat je goed geslapen hebt en een extra echo :D
    Jerina, is de lactatiedeskundige geweest?
    Tinkerbel, ben ook zo benieuwd naar jou echo!!!!!

Hier gister avond gedeelte van mijn slijmprop verloren en af en toe nog wat kleine restjes slijm, denk dat het grootste gedeelte al kwijt ben.
    Rommelen verder is gestopt dus heeft niet veel effect gehad helaas.
    Afwachten wat ze zondag op de controle zeggen ivm vermindert vw!

12. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    De lactatiedeskundige is net weg. Ze zei dat ik er alles aan heb gedaan, maar dat de keuze nu verder bij mij ligt wat ik wil. Ze heeft gezien dat Zoë niet goed drinkt aan de borst, eigenlijk alleen maar ligt te sabbelen. Daarna kreeg ze de fles en toen dronk ze wel goed. Ik ga nog even door met kolfen om haar toch nog af en toe wat moedermelk te geven via de fles en dan bekijk ik of ik ga stoppen.

13. Tinkerbel80

@Truus, Ik ben met vlagen misselijk. Veel moe maar dat is het dan ook wel. Hopelijk blijft het daar bij. Wat fijn dat je weer een nacht lekker geslapen hebt!

@Mamaprinses, Anders ik wel! :)
    Ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen zondag. Moet je je koffertje met spullen meenemen trouwens? (voor het geval dat?) Moet je ook aan de ctg?

@Jerina, Soms is het gewoon fijner als zij zeggen wat je moet doen he? Had je liever gehad dat ze zei stop ermee? Dan is de keus heel makkelijk hoor. Vind het wel goed van je dat je het nog even gaat proberen met kolven.

14. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jerina, je bent echt een doorzetter! Hartstikke goed. En als het met kolven niet lukt, heb je er echt alles aan gedaan, super toch? Je mag echt trots op jezelf zijn hoor! KV geven is echt geen schande.

Mamaprinses, jammer dat het strippen toch nog geen echt effect heeft gehad... maar wie weet, de avond is nog jong :D

Sorry meiden, tot zover even. Heb wat baaldagen achter de rug, voelde me gewoon blegh en woensdagavond echt erg buikpijn gehad, ik verdenk mn darmen. Vandaag weer een beter dagje gelukkig, heb de laatste dagen wel alle babykleertjes gewassen, laatste dingen hangen nu, dus morgen hopelijk strijken. Dan alleen nog de ledikant-spullen (dekentjes, lakentjes, hemeltje etc), aankleedkussenhoezens, badcapes etc.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Even *ego en klagen*

@Hier, brak/op/uitgeput. Heb het gehad en zit er weer doorheen, slaap slecht en vannacht door een nachtmerrie om 3u wakker en daarna geen oog dicht gedaan. Huis is een zooi, heb niet gekookt en mijn dochter is ook drukjes soms wat me nog meer vermoeid.

*einde ego en geklaag*

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamaprinses, wat balen dat het rommelen toch weer gestopt is.. Wel super dat je je slijmprop bent verloren! Nou hopelijk toch snel wat actie hoor!

Jerina, fijn dat de lactatiedeskundige vind dat je alles er aan hebt gedaan! Goed van je dat je nog even gaat kolven, kan je op je gemakje kijken of je daar mee door blijft gaan of stoppen.

MG en Hvj, wat vervelend dat het even niet zo lekker met jullie gaat.. Hopelijk is het snel weer over! Knuf!

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Tinkerbel, ja soms is dat inderdaad gewoon fijn. Maar ik vind het ook al fijn dat zij heeft gezegd dat ik er alles aan heb gedaan. Het komt gewoon omdat Zoë een prematuur is en zij niet goed aan de borst kan drinken. En toen ik haar vanmiddag sinds 2 dagen weer aan de borst had toen smolt ik weer helemaal. Echt fijn om bv te geven als het tenminste lukt :p. Maar goed misschien met een eventueel 2e kindje dat het wel lukt. Fijn dat je nog niet zo heel veel last hebt van kwaaltjes. :)

MG, dank je wel :):). Wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je je snel beter voelt. Fijn dat het al wel opschiet met de babykamer en spulletjes.

Hvj, jij ook al niet lekker.. klaag maar even hoor lucht soms wel op. Hoop ook dat jij je snel beter voelt.

Mamaprinses, wat goed dat je je slijmprop hebt verloren. Nu hopelijk dat het snel gaat beginnen.

Truus, dank je wel. Ik kan zo idd nog bekijken wat ik ga doen.

18. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Truus: heerlijk even weer een nachtje bijtanken hè...... geeft weer een beetje energie:)

Jerina: Ik vond het ook altijd een heel mooi en intiem moment om borstvoeding te geven. zolang het kan, lekker van genieten!

Hvj: klaag maar even lekker hier hoor:) lucht misschien iets op..... hoop voor je dat je vannacht beter slaapt

MG: kun je je soms ellendig voelen hè, even goed aan jezelf denken en lekker uitrusten als het kan.... wel leuk die kleine kinderkleertjes/spulletjes klaar maken.
    hoop voor je dat het de komende dagen beter gaat....:)

hé tinkie.... mooi dat je niet al te veel klachten hebt..;)

mamaprinses:eek:eoeoeoeoeoe.....spannend, is wel een teken, toch? die slijmprop verliezen? hopen op goed nieuws zondag...... of gewoon morgen bevallen, na eerst een lekkere nacht;)

zwaaizwaai.....Thriska,Laurise,Puella.....alles goed meiden?

hier: één eitje heeft het opgegeven:(..... de andere groeit mooi door, bijna 17mm, moet zondag weer komen en pregnyl meenemen:)

19. Tinkerbel80

@Nenna, Waarom mocht je nu niet prikken? Ik moest een keer bij 16 mm prikken. Zondag zou je ei dan al 21 mm zijn en dan groeit hij nog 1,5 a 2 dagen. Dan is hij echt huge! Jammer dat er 1 het opgegeven heeft :(

20. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ze willen pas prikken vanaf 18 mm....... maarja, dan zou ik ook zaterdag heen kunnen....toch????

we zien wel;)

Deel Deze Pagina