Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    en, mamaprinses..... zet het nog door??? ben niet nieuwsgierig hoooooooor:D:D:D:D

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Nee nog niks aan de hand hier! Morgen weer controle, ben benieuwd!!!

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Mamaprinses, Sterkte vandaag! eigenlijk hoop ik dat je al lekker ligt te puffen.

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    nee nog niet hoor haha moet om 1 uur in het zkh zijn

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes mamaprinses!

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    mamaprinses....denk aan je:)

hier een pregnylspuit gehad.....dus NOD op 23 of 24 januari.
    1 dag voor mn dochter haar verjaardag.....

de gyn begon weer over een HSG.... ben daar erg bang voor. iemand ervaring????

hij zei dat veel vrouwen na zo'n HSG(baarmoederfoto) binnen 3 maanden zwanger zijn. Als er verder natuurlijk niks aan de hand is.

je eileiders worden dan ook open gespoeld...

denk toch dat als ik weer ongie wordt, dit toch maar ga doen....... ga al dood van de zenuwen als ik er aan denk:$:$:$:$

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ben gisteren avond opgenomen in het ziekenhuis met verdenking op zwangerschapsvergiftiging. Dit valt gelukkig mee, alle bloeduitslagen e.d waren in orde. Wel is mijn baarmoedermond al helemaal verweekt en voor een gedeelte verstreken en dit is veel te vroeg.. Moet nu regelmatig aan de CTG om te zien of er weeen activiteit is aangezien ik steeds pijn in mijn buik heb maar tot nu toe gelukkig geen weeen.

Nou en nu is het maar even afwachten..

Mamaprinses, en hoe is het bij jou verlopen vandaag in het ziekenhuis?

Nenna, super dat je de Pregnyl hebt gezet! Wat betreft de HSG, ik ben er niet bekend mee, maar ik denk dat als ik jou schoenen had gestaan ik het wel zou doen!

De rest, zwaai!

8. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truusie, rustig aan meid, je kleine ventje moet nog wel een week of 3 blijven zitten hoor! 34 weken ben je nu, net als Jerina toen ze beviel, dat wordt toch geen trend voor dit topic he? Lig je nu nog steeds in het zkh dan..?
    Sterkte!!!!!

Nenna, goed dat je de Pregnyl 'binnen hebt'. Nu dus afwachten...
    Ik heb zelf geen ervaringen met een HSG, maar ken idd ook de verhalen dat vrouwen daarna snel zwanger zijn... Anders moet je even zoeken bij bijv. vruchtbaarheidsbehandelingen verderop op het forum, daar staan best veel ervaringsverhalen. Misschien heb je daar wat aan?

MamaP, hoe is het gegaan?

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jeetje Truus!
    Das ff schrikken, zelfs mijn bbm was nog niet verstreken!!
    Wel 1 cm ontsluiting door het strippen en ze hebben me net weer gestript dus hopen dat het nu meer doet als de vorige keer.
    Ctg en echo waren gelukkig goed.
    Hoop dat alles goed gaat en je idd niet net zoals Jerina TE vroeg gaat bevallen,
    Iig nog 3 wkn!
    Moet je nu in het zkh blijven? of heb je wat anders zoals rust voorgeschreven gekregen?

nenna fijn dat je de spuit gehad hebt, nu weer afwachten (bah bah)
    En wat die HSC betreft heb ik ook niet verstand van, gaat je man ermee acoord?
    Hoop voor je dat je het kan laten doen en ook snel zwanger wordt!!!!

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Heb wel wat lichte en onregelmatige weeen nu trouwens dus strippen doet iig wat!
    Miss weer een cm erbij straks :D hahaha

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha nou ik was van plan om het inderdaad nog een paar weken binnen te houden en het dus niet op de Jerina manier te doen ;) Moet inderdaad nog in het ziekenhuis blijven, weet niet hoe lang daar zijn ze niet zo duidelijk over..

Mamaprinses, super dat je al 1 cm ontsluiting hebt en weeen! Duim voor je dat het doorzet!

MG, hoe gaat het met jou? Alweer een beetje uit je dipje aan het raken?

12. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, wat goed dat je de pregnylspuit hebt gehad. Ik ben ook niet bekend met een hsg, maar zou het wel doen als het de kans op een zwangerschap vergroot.

Truus, jeetje zeg dat is schrikken! Gelukkig dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt, maar niet mooi dat je bm al verweekt is. Je moet inderdaad niet mijn manier en termijn achter na gaan hoor. Jou beebje moet nog even een paar weekjes blijven zitten hoor. Sterkte meid, ik denk aan je.

Mamaprinses, zo eindelijk iets van ontsluiting :). Laat het nu maar beginnen haha. Hoe gaat het nu met de weeen?

13. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    mmm de weeen zijn gestopt! (had ik ook wel verwacht)

truus heel veel sterkte meid!
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over hoe en wat!

14. Tinkerbel80

@Truus, Huh? :$ Dat is even schrikken! Nou daar ben je mooi klaar mee. Gelukkig ben je in het zh in goede handen. Wel nog even blijven zitten hoor kleine! Potverdrie, waag het nie!

@Mamaprinses, Eindelijk gerommel! Spannend!

@Nenna, Spannend meid. Ik heb zo'n hsg gehad in het verleden. Mocht niet eerder aan de IUI voordat ik dat had gehad. Het is wel fijn om te weten dat er wel of niet iets verkeerds zit. Neemt een stuk onzekerheid weg. Mocht er wel wat mis zijn dan kunnen ze daar iets aan doen. Het was geen prettig onderzoek, zeg ik eerlijk. Je krijgt zware pijnstillers die je van te voren in moet nemen. Het is best pijnlijk, al heb ik ook verhalen gelezen van mensen die niets voelden. Veel zijn er zwanger door geworden maar ook veel mensen niet ;)

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Tinkerbel: had je de hsg gehad voor je eerste kindje? ze zeggen namelijk dat je minder last hebt als je al kinderen hebt gehad!
    Had je ook verklevingen in je eileiders? deed het zeer bij het inbrengen van het slangetje of tijdens het inspuiten.....
    sorry voor alle vragen...........zie er zo tegen op, misschien is het wel niet nodig:)

Truus: balen zeg... nog wel ff volhouden hè meid. Denk aan je:)

16. Tinkerbel80

@Nenna, Ja, was bij 1ste kind. Ik had geen verklevingen. Inbrengen van het slangetje deed geen pijn, inspuiten wel. Mensen zeggen zoveel. Denk dat je dat toch zelf moet ervaren.

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    je hebt gelijk tinkerbel, wil er ook eigenlijk niet meer aan denken, eerst mn NOD afwachten:) is spannend genoeg:D

18. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    goeiemorgen dames:)

19. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Goeiemorgen Nenna en de rest natuurlijk :D.

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, hoe gaat het nu met je?

Wij krijgen elk moment bezoek van iemand van het consultatiebureau. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben.

Deel Deze Pagina