Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Tinkerbel80, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Ooo nee meis dat is geen goed nieuws die ik lees zo op de maandagochtend...fijn dat de uitslagen wel goed zijn, maar balen dat je bm al zo verweekt is..hij moet nog even blijven zitten hoor.. Fijn dat je ons op de hoogte kan houden, internet in het ziekenhuis? Of via je tel? Doe rustig aan meis, al kun je nu bijna niet anders :)

@Nenna
    Ik heb ook een HSG gehad, maar was niet echt een foto... dat heet anders toch. Ze gingen bij mij de binnenkant van de baarmoeder kijken en zo ook de boel schoonspuiten..had ook gehoopt dat ik daarna zwanger zou zijn maar dat was helaas pas 3 maanden later.. En ik zal je de ervaring van mij maar sparen.. maar ik moet wel zeggen dat het op dag 2 van mijn ongi was, de heldag bij mij.. ik zie nu in mijn dossier dat ik een hystroscopie heb gehad.. HSG is inderdaad dan de foto, die zou ik na drie pogingen met clomid krijgen dus vergeet mijn verhaaltje maar weer haha. Maar ook al doet het zo'n zeer of niet..ik zou het doen maar goed hoe ver wil je gaan blijft de vraag als je in de mmm zit.. Enne jammer dat het andere eitje is afgevallen maar die andere is een topper :D

@MG
    Wat rot dat je zo down en niet lekker in je vel zit, gaat het al wat beter?

@Tinkerbel
    Hoe is het met je??

@Trishka
    Hoe is het met jou meis?

@Jerina
    Wat ben jij een doorzetter met de bv maar als het niet lukt, lukt het niet en dan heb jij er niks aan en Zoe ook niet...ben benieuwd wat het cb gaat zeggen.. is ze nu wel sonde vrij?

@hier
    Van het weekend begonnen aan het kamertje yeeeeh eindelijk...nu gaat het wat meer leven..eerst de minder leuke dingen gedaan, box geschuurd, behang eraf gehaald, kozijnen geschuurd, plinten geschuurd. Volgende weekend de box lakken, grondverven en behangen.. ik heb er nu al zin in :D. Al heb ik wel onwijs veel bandenpijn..wat een krampen onderin mijn buik..krijg een flachbacks maar goed ik lees overal dat beebje nu hard aan het groeien is dus dat is goed en daar houd ik me maar aan vast, groei maar lekker lief klein beebje..

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Vandaag lijkt het wat beter te gaan als gisteren qua de pijn in mijn buik. CTG is nog steeds goed er is gelukkig geen weeenactiviteit op te zien dus dat is goed nieuws! Verder nog steeds wel buikpijn maak gelukkig in mindere mate. Vanochtend is nog mijn urine onderzocht en daar is een beetje eiwit in aangetroffen maar dat was verder niet erg volgens de verpleegkundige.

Jerina, hoe was het bezoek van het consultatiebureau?

Laurise, ja heb internet in het ziekenhuis of tenminste, er zit hier in de buurt een onbeveiligd netwerk waar ik gebruik van maak :D Ben ik erg blij mee anders zou de dag denk ik erg lang duren..

Wat leuk dat jullie bezig zijn in de babykamer! En die pijn onder in je buik kan goed van je banden zijn inderdaad, niet een erg prettig gevoel..

Puella, zeg heeft iemand nog wat van haar gehoord?

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Het gesprek met cb is goed gegaan. Wat een kwebbelkous is dat zeg haha :p. Ze is wel 2 uur gebleven en sprong van de hak op de tak. Maar goed, maakt niet uit. :)

Laurise, wat leuk dat jullie aan het kamertje zijn begonnen. Tja het minder leuke werk moet ook gebeuren, maar is niet zo erg omdat je weet voor wie je het doet. :) Tja die bandenpijn dat kan er inderdaad bij horen. Niet fijn he? Met de bv ben ik inmiddels gestopt. :( Ik vind het echt heeeeel erg jammer, maar het gaat gewoon niet. Ze drinkt nu volledig kv van de fles.

Truus, gelukkig dat alles nog goed gaat! Zo houden nog voor een paar weken. Hoe lang moet je nu blijven in het ziekenhuis? Toch niet tot aan de bevalling?

Ja, hoe gaat het eigenlijk met Puella?

Trishka, met jou ook alles goed?

Mamaprinses, hoe gaat het met jou?

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Hahaha goed bezig ingelogd zijn op een onbeveiligd netwerk in de buurt! Ja anders duren de dagen wel heeel lang nu kun je lekker een beetje zp-en haha. Ja leuk he, nu begint het wel te kriebelen haha. Ja heel naar gevoel die banden pijn, echte ongi krampen..maar goed ik weet waarvan het komt en dat scheelt, dus maak me geen zorgen maar fijn is het inderdaad niet.
    Fijn dat de CTG nog steeds goed is en dat je geen weeenactiviteit hebt! Weten ze waarom je bm zo verweekt is? Fijn dat de buikpijn weer wat minder is en dat er niet noemendswaardig eitwit in je urine is ontdekt...

@Jerina
    Fijn dat mevrouw kwebbelkous Zoe goed bevonden heeft, meestal hebben ze altijd wel wat te zeuren! Ja inderdaad het mindere werk moet ook gedaan worden maar daarna..oooeiii dan wordt het leuk haha, nee hoor vind alles leuk om te doen voor ons lieve beebje! Nee die bandenpijn is niet fijn maar goed we zijn wel wat pijn gewend en dit is voor een goed doel. Snap dat je baalt dat het niet is gelukt met de bv. Als je maar goed resultaat ziet met de kv dan heb je er denk wel wat meer vrede mee.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Dank jullie voor jullie reactie's. Het gaat weer wat beter, zal me weer goed voelen na de bevalling hoop ik.

@Truus, hopelijk blijft je ventje nog lekker zitten en goed dat ze je goed in de gaten houden.

@Nenna, hier ook HSG gehad maar goed ik zal je mijn ervaring besparen en dat van dat de meeste al gauw erna zwanger raken klopt wel (niet bij mij maar zag het wel in mijn omgeving). Hopelijk zul je die geeneens nodig hebben en ben je deze maand nog zwanger.

@Puella, hier een pm gestuurd maar geen reactie gehad helaas dus geen idee hoe het met haar gaat.

@Laurise, begrijpelijk dat je uitkijkt naar de klusjes voor de babykamer is ook leuk!

@MamaP, hopelijk gaat alles goed met je meid.

@Tinkie, MG, Jerina, Trishka...etc *zwaai*

@Hier, een druk weekend gehad met gisterennacht als afsluiting een kind dat niet wilde slapen na 3u. Ik voel me brak, ga daarom ook vroeger mijn bed in.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, fijn dat het gesprek met het CB goed ging! Hoe lang ik moet blijven weet ik niet, hoop eigenlijk dat ik morgen naar huis mag.

Laurise, nee geloof niet dat ze weten hoe dat komt dat mijn bmm al verweekt is..

Hvj, ja we hopen het inderdaad! Fijn dat je je weer wat beter voelt!

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Hee meiden, vanmiddag om 15.14 is onze zoon geboren!! Hij weegt maarliefst 3384 gram!!!! We zijn weer thuis en aLles is goed! Ik kom snel mijn hele verhaal posten

8. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje, mamaprinses!
    Ben erg benieuwd naar je verhaal, en naar zijn naam :D

9. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Whaaaaaaaaaa, gefeliciteerd mamaprinses!!!!!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mamaprinses!!!!! Dat is nog best snel gegaan, ben benieuwd naar je verhaal en naar de naam van je zoon!

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Eindelijk! Gefeliciteerd Mamaprinses & man met jullie zoon! en dochter met je kers verse baby broertje! Geniet ervan!

12. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Mamaprinses: heel heel heel erg gefeliciteerd met jullie zoon.:):):):)
    geniet van elkaar en we horen het wel binnenkort;)

Een stille wens
    werd een diep verlangen
    naar jou, een klein mens
    jij hebt hoop door geluk vervangen

niet van mij hoor, maar ik vond het erg mooi.....

een traantje van geluk...voor jou:)

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Mamaprinses, gefeliciteerd met jullie zoon en babybroertje. :D Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal en naar de naam van je zoon. Kom maar eerst lekker bij van de bevalling en dan horen we het wel.

14. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    goeiemorgen dames....

ik denk dat ik nu wel mn eisprong moet hebben gehad....toch?
    zondagochtend om 10.20 een pregnylspuit gehad.
    Nu 46 uur later....:)
    echt drie dagen achter elkaar geklust....pfffff:$:$ (zaterdagavond, zondagavond en maandagavond)

zegt die gyn.... je moet er wel van genieten en ontspannen..er niet teveel aan denken.... duuuuhhhhhh

ik denk alleen ZWEM ZAADJES.....ZWEM!!!! hihihihi.....LOL
    Nee, zonder geintjes, ik snap het wel, maar ik kan er niet, niet aan denken....... zucht, nu weer afwachten tot in elk geval 25 januari.

zal toch net op mn dochter haar verjaardag ongie worden....bleehhh

sorry...ego bericht

alles nog goed dames:p

15. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Nenna, ziet er wel naar uit ja dat je je eisprong hebt gehad. :) En ja makkelijk gezegd voor een gyn dat je moet genieten terwijl je maar 1 ding wilt hahaha. Ik denk het met je mee ZWEM ZWEM zaadjes van Nenna's man. Hihih :p:p.

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mamaprinses
    Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal en de naam..eindelijk kun je lekker genieten van hem, fijn dat jullie weer thuis zijn!!

@Truus
    Balen dat ze niet weten hoe het komt.. mag je vandaag naar huis?

@Nenna
    Mooi gedichtje!! En jullie hebben goed geklust zo te horen..en ik dacht ook alleen maar zwem zwem zaadjes..en mijn bm aanspannen om alles goed binnen te houden en naar boven te drukken..je weet dat je dat niet moet doen maar tja houd dat maar eens tegen..hopen dat jullie een mooi cadeautje krijgen op je dochters verjaardag!

@hvj
    Fijn dat het iets beter gaat..balen een kindje die niet wilde slapen..of wakker werd 's nachts..lukte het om vroeg te gaan slapen?

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Allemaal mensen in onze omgeving vragen steeds hoe het gaat met de behandelingen haha en ik maar liegen. Nog een weekje wachten tot de echo! Hopelijk is alles goed en hoef ik geen leugens meer op te hangen haha

18. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    heerlijk als je het aan iedereen kunt vertellen hè tinkerbel.... nog even geduld

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben weer thuis!!!

Alle onderzoeken waren weer goed vanochtend en omdat ze toch niet weten wat ze met mijn pijn in de buik aanmoeten en het geen weeen zijn mocht ik lekker naar huis. Ben er erg blij mee! Nu hopen dat de kleine nog lekker een paar weken in mijn buik blijft zitten!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Ik vond het ook zo vreselijk om te liegen..spannend volgende week de echo...gaan jullie het dan vertellen??

@Truus
    Wat fijn dat je weer thuis bent!! Inderdaad geen reden om dan in het ziekenhuis te blijven..fijn hoor..dus nu lekker thuis in bed? Heb je iemand die je een beetje kan helpen? En wordt de buikpijn minder..nou nog even minimaal 3 weken blijven zitten!!

Share This Page