Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Tinkerbel80, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Mamaprinses, en mag je zoon mee naar huis vandaag?

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

#922 Neentje, Jan 14, 2011
    Last edited by a moderator: Jan 14, 2011
    @Truus, zo een dagcurve doen ze om te kijken wat je suikergehalte is bij 2 momenten (na ontbijt en na lunch). En nee dat suiker te hoog of te laag is is idd niet goed. De waardes gaat de gyn maandag met me bespreken, ben benieuwd.

@Jerina, balen dat je in een dip zit meid. Wil je een dikke knuff geven en zeggen dat het goed gaat komen, sterkte gewenst voor jullie allemaal.

@Deel 2, mijn suiker was te laag (op nuchter maag moet die 5-7 zijn) terwijl die van mij na het lunchen 5 was. En de bloeddruk en ijzer zijn laag gebleven, daarom voel ik me deze dagen ook moe/suf/dizzy..etc

@MamaP, en wat zeiden ze op de NEO over je zoontje? Mag die mee?

@Tinkie, spannend woensdag je 1e echo!

@MG, jij bent de eerst volgende meid. Ben je er klaar voor en alles al klaar staan?

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Lijst♥♥

NOD:

Nenna (3e kindje) ~ NOD 22 of 23 januari
    Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12

ZWANGER:

MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV
    Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV
    Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV
    Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV
    Laurise (1e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV
    Tinkerbel80 (2e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 07 september 2011 ?

GEBOREN!:

9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV
    10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV

AFSPRAKEN:

Hvj 17 januari - controle gyn
    Laurise 17 januari - controle vk
    Tinkerbel80 19 januari - eerste echo (7 weken)

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    HvJ, tjee je suiker te laag, dat hoor je niet vaak. Wat is nu het vervolg dan? Sterkte iig!

Jerina, knuff!

MamaP, is je zoontje inmiddels thuis?

Rest, zwaai!

Hier, wederom amper geslapen en daar word ik zooooooo chaggie van!!!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MG, ik heb er eerlijk gezegd geen kaas van gegeten dus weet niet wat normaal is bij een zwangerschap. Dat ie in de middag te laag was voelde ik ook, ik werd duizelig/trilde/suf..etc. Maandag worden de waardes besproken met de gyn, heb dan een afspraak staan dus ben benieuwd.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, fijn dat het de goeie kant op lijkt te gaan met de kleine van je zus!

Hvj, nou even afwachten dus maar tot maandag, ben benieuwd!

MG, logisch dat je daar chaggie van word.. Erg vervelend dat niet goed slapen.

Mamaprinses, ben ook benieuwd of je je kleine mannetje mee naar huis hebt mogen nemen vandaag.

Hier, ging net in bad en wat zie ik daar op mijn buik? Striemen.. :( Bah ik was er al zo bang voor, baal er echt van!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MG, balen dat je slecht slaapt. Hopelijk komt daar gauw verandering in.

@Truus, idd afwachten. Weinigen die ontkomen aan striemen, smeren is gwn onzin want het helpt echt voor geen meter. Na de bevalling vervagen ze wel dus maak je daar geen zorgen over meid, denk aan hetgeen wat je ervoor terug krijgt!
    Kamertje bijna af? Al een kinderwagen gekocht?

8. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    baal vreselijk, temp weer lager..... wel veel last van mn buik:(:(

mn temp is wel hoger als voor de pregnylspuit, dus hoop wel dat mn ei is gesprongen.....

sorry even ego!!

truus:balen van die striemen..... volgens mij heb je daar zalf voor (voor na de bevalling)

Hvj: hopelijk is het niet te erg, die lage suikers....weet je al wat ze daar aan gaan doen?

Jerina: wat schrikken zeg van je nichtje, mooi dat het de goeie kant op gaat......

MG: balen dat je zo slecht slaapt..... zal even wat schapen naar je opsturen....kun je ze tellen.....:D:D:D:DLOL
    heb je al geprobeerd eerst even te douchen voor het slapen, lezen of een lekkere wandeling voor het slapen(als het niet regent;))
    hoop dat je snel weer lekker slaapt meis.....:)

mamaprinses: alles goed bij jullie......:)

rest ZWAAIZWAAI:D:D

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, hoop met je mee meid! Knuff
    Nee geen idee wat de gyn met die waardes gaat doen, zie ik maandag wel.

@All, mogge!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hvj, ja smeren is inderdaad onzin, als je er aanleg voor hebt krijg je ze toch wel, zo blijkt.. Nou ja, hopelijk vervagen ze na de bevalling. Kamertje is al klaar, kinderwagen hebben we ook dus we zijn er klaar voor ;)

Nenna, balen dat je temp niet echt omhoog wil, maar volgens mij is je eitje wel gesprongen hoor!

Jerina, hoe gaat het met Zoë?

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Hvj, dank je wel :). Vanmiddag is mijn nichtje gelukkig thuis gekomen. Het gaat al de goede kant op :). Wat vervelend dat je suiker, bloedruk en ijzer te laag zijn. Hoop dat het snel beter en hoger is.

MG, jij ook bedankt. Wat rot toch dat je zo slecht slaapt. Kan me voorstellen dat je daar chaggie van wordt.

Truus, ja kan me voorstellen dat je niet vrolijk wordt van de striemen, maar is helaas niet veel aan te doen. Je kan wel smeren om ervoor te zorgen dat het iets vervaagd,maar volgens mij blijf je het altijd zien. Fijnd dat het kamertje klaar is. :)

Nenna, knuf. Ik hoop ook met je mee.

Het gaat goed met Zoë. Ze weegt nu 2585 gram en eergisteren zijn we voor het eerst met haar naar buiten geweest :D. Ze moest minimaal 2500 gram wegen voordat dat mocht. Gewoon een rondje door het winkelcentrum. Helemaal leuk :D. Gisteren en vandaag ook even een rondje buiten gelopen. En ze houdt haar temperatuur goed. Morgen gaan we voor het eerst met haar naar mijn ouders. Dat is een uur rijden en de eerste keer dat we met haar ergens op visite gaan. Er mogen nog geen kinderen bij haar komen (jammer voor mijn nichtjes), maar bij volwassenen die niet ziek of verkouden zijn mag het wel. We zijn benieuwd hoe het gaat, is wel even spannend maar ook leuk :).

Rest, 'zwaai' :)

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Hoi hoi daar ben ik weer ff, krijg zo weer visite maar ik lees van de week ff alles terug als alles weer een beetje normaal is!

We hebben Giano vrijdag begin van de middag mee naar huis mogen nemen :D alles gaat goed en bv gaat ook goed en gelukkig steeds beter!
    Ik mag hem 2 a 3 keer per dag aanleggen en de rest van de bv met de fles geven omdat hij anders niet genoeg kracht heeft.
    maar hij drinkt gelukkig goed!!

Ik kom snel weer langs!!!

Liefs

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, leuke dag gehad vandaag bij je ouders? Fijn dat jullie nu lekker met Zoë naar buiten kunnen enzo!

Mamaprinses, fijn dat jullie Giano vrijdag mee naar huis hebben mogen nemen en dat alles goed gaat! Fijn dat de bv ook goed gaat!

Hier, vandaag weer veel last van krampen onderin mijn buik en als ik loop heb ik steken.. Niet blij mee want ik dacht dat het weer wat beter ging maar niet dus. Woensdag weer naar de VK dus zal het nog eens met haar bespreken.

14. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
  15. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Truus, wat rot van die krampen steeds, maar wel fijn dat je weet dat de kans dat het weeen zijn klein is!
    Miss gewoon erge voorweeen? die kunnen ze niet zien toch op de ctg?

jerina, wat super dat Zoe het zo goed doet!
    Ik kan ook niet wachten om straks weer lekker met de kinderwagen rond te lopen ( hij zit sinds vandaag weer op geboorte gewicht :D)
    Ik hoop dat de auto rit ook goed gegaan is!

HVJ, morgen na de gyn ivm de uitslagen? ben erg benieuwd!

MG, nog maar 2 daagjes tot je37 wkn..... spannend!!!!
    Ik hoop voor je dat slapen snel weer beter gaat zodat je nog ff wat kan bijslapen voor je bevalling!

Nenna, je temp is vandaag weer mooi omhoog gegaan :d ook spannend bij jou dus

Tinkie, beetje laat maar was de kaassouffle lekker? haha
    Bijna je eerste echo! heel veel succes mocht ik niet weer eerder online zijn

Trishka, hoe is het met je?

Laurise, hoe is het met jou?

Zoooooo ik geloof dat ik er zo wel ben... haha

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat is inderdaad erg fijn. Maar ik vraag mij af of dat je bij voorweeen niet ook steeds een harde buik moet krijgen, want dat heb ik namelijk niet altijd? Ze hadden het in het ziekenhuis ook over evt. indalingsweeen.

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Mamaprinses, wat fijn dat Giano vrijdag mee naar huis mocht :). Maar niet leuk dat je bv nu al terugloopt :(. Ik ben helaas geen deskundige, behalve dat ik precies hetzelfde heb gehad. Misschien dat als Giano wat meer op kracht is gekomen en hij vaker aan de borst kan dat het beter gaat? Super dat hij nu weer op zijn geboortegewicht zit!:D.

Truus, ja we hebben een leuke middag bij mijn ouders gehad. Zoë heeft afwisselend bij mijn moeder en vader op schoot doorgebracht haha :). De autorit is ook goed gegaan. Hoe gaat het met de krampen en steken? Hoop dat je je wat beter voelt.

Hvj, hoe was het bij de gyn?

Nenna, hoe gaat het?

Laurise, hoe was het bij de vk?

Rest, zwaai :)

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Lijst♥♥

NOD:

ZWANGER:

GEBOREN!:

AFSPRAKEN:

Hvj 17 januari - controle gyn

Jerina 21 januari - controle gyn en uitslag placenta onderzoek

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Jerina, fijn dat het beter gaat met je nichtje.

@MamaP, misschien een regeldag meid en dan moet je bv zich afstemmen op je zoontje. Persoonlijk zou ik vaker aanleggen en tussendoor ook kolven. Goed drinken en probeer uit te rusten wat ook vaak helpt. Desnoods een LK inschakelen meid maar vooral niet gaan stressen. Succes!

@Laurise, hoe was je controle bij de vk vandaag?

@Truus, balen van de krampen/steken meid hopelijk gata het nu wat beter? Hier van het weekend ook last van gehad, volgens de gyn indalingspijn.

@Trishka, alles ok daar?

@Nenna, hoe gaat het met je eitjes meid?

@Tinkie, spannend meid over 2 daagjes je 1e echo. Succes!

Hai dames,

Ben ik ook weer. Vanochtend wezen sporten en daarna door naar het zh, bloeddruk/hartje waren goed alleen mijn suiker is te hoog dus ben doorverwezen naar een diëtist om het op peil te houden. Lukt dat alsnog niet dan word ik ingeleid met 38 weken (klinkt mooi maar daar ga ik niet voor dus hoop dat het goed komt).

Ik ben moe moe en nog eens moe, gisteren 4 verhuisdozen aan administratie weggewerkt en de ladenkast van mijn dochter geleegd. Straks haar klerenkast doen en beginnen met over verhuizen naar het ander kamertje. Heel waarschijnlijk komt onze nieuwe bed a.s vrijdag en dan wil ik alles af hebben voor die tijd (iig de 3 slaapkamers), de woonkamer en keuken kunnen ook volgende week.
    Ik heb a.s vrijdag mijn eerste afspraak bij de diëtiste, ben benieuwd wat ik verkeerd eet.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

♥♥Lijst♥♥

NOD:

ZWANGER:

GEBOREN!:

AFSPRAKEN:

Jerina 21 januari - controle gyn en uitslag placenta onderzoek
    Hvj 21 januari - diëtiste ivm te hoge suiker
    Hvj 28 januari - dagcurve
    Hvj 31 januari - controle gyn

Share This Page