Nee sorry, ik herken roos niet als zwangerschapskwaal. Ik had de eerste paar maanden wel heel erg veel last van haaruitval.
Ik herken het ook niet. Juist vollere bos, vorige keer ook. Toen begon mijn haar een maand of 3 na de bevalling ineens mega uit te vallen, schijnt normaal te zijn...
De tijd van wachten is hier nu aangebroken. Ik heb mega last van mijn eierstokken hele boeltje staat op klappen van binnen. Outch. IUI ging goed al was het niet prettig. Ik heb een gekantelde baarmoeder waardoor alles moeilijk bereikbaar is. Zaad was perfect, beter konden we niet hebben! Duim duim duim.
Wat fijn dat het gelukt is! en dat het zaad van je manlief super is!!! IS het een goed teken dat alles op springen staat, of heeft dat er niks mee te maken? Ben erg benieuwd en we wachten gewoon 2 wkn met je mee!!!
Spannend Tinkerbel fijn dat het gelukt is hopelijk een goed teken (bevruchting) dat je al vanalles voelt Ik duim voor jullie ook nog gefeliciteerd met jullie speciale dag Gaan jullie nog iets leuks doen? uit eten of zo?
Haha oke, toevallig roos, gooien alles op de zwangerschap en haaruitval heb ik altijd al extreem maar ik heb toch een grote bos met haren! Wat fijn MG dat jouw bos alleen maar mooier wordt! @Tinkerbel Wat fijn dat het zaad van manlief goed is..nu hopen en duimen..pff wat kan die twee weken dan lang duren zeg...wat lastig dat je een gekantelde baarmoeder hebt, hoe komt dat? En inderdaad, gaan jullie het 6 jarig samenzijn nog vieren of voel je er niet lekker door?
Tinkerbel, spannend hoor, we wachten en duimen met je mee! En natuurlijk van harte met jullie 6-jarig samenzijn!
Thanks meiden! Helaas gaan we er niets aan doen. Kan nu toch niet veel, te veel pijn in mijn buik. Loop als een pinguïn haha @Laurise, Gekantelde baarmoeder ben je gewoon mee geboren zei de gyn. Ik had het alleen nog niet eerder gehoord dat ik dat heb. @mamaprinses, Ja is een goed teken! Ze horen juist nu te springen door die pregnyl. Het doet alleen wat meer pijn dan anders. Zijn ook meerdere eitjes dus misschien dat dat het is. Beide eierstokken doen zeer. Is met een paar uur weer over hoor! @Puella, Kan nog niet van een bevruchting zijn hoor, is echt ovulatiepijn.
Goeieavond! Laurise, ik herken het ook niet, die roos. Misschien gewoon stom toeval dat je er ineens last van hebt. Tinkerbel, fijn dat de IUI gelukt is en dat het zaad van je man zo goed was, nu op het wachtbankje spannend!! Hoop wel voor je dat de pijn snel weer wat af neemt. De rest, *zwaai*
Hai dames, @Laurise, hier ook geen last van roos. Ook wordt mijn haar dikker en mooier bij een zwangerschap. @Tinkerbel, super dat het gelukt is en dat de zaad van goede kwaliteit was. Mijn duimen draaien voor je meid! @Truus, zwaai terug. @Hier, ben niet teruggebeld door de fysio donderdag (best slordig vind ik) dus morgen ff zelf terugbellen. Heb nog steeds last van mijn stuit *au*-
goeden avond dames, FF ego: Weet ff niet hoe ik me voelen moet, heb vreselijke rug en buikpijn/misselijk bah! kan niet eens bukken door de pijn in mijn rug (lijken wel weeen allemaal) doodmoe en heb de kleine de afgelopen 2 dagen bijna niet gevoeld. gelukkig weet ik dat ik geen vroeggeboorte kan krijgen, anders zou je bijna denken dat de bevalling eraan komt..... Ga zo ff lekker onder de douche om alles uit te sluiten (haha) ja 't zal je gebeuren dat er wel wat gebeurd met 29.3 wkn...... kan hier bijna niet maargoed! ff voor de zekerheid he!! En dan lekker op de bank filmpje kijken (rtl 4) kijken. En hopen dat ik me morgen beter voel!!! *zwaai*
Tinkerbel, fijn dat IUI goed is gegaan en dat het zaad van je man perfect was. Nu maar duimen draaien. Hvj, wat vervelend dat je nog niet bent teruggebeld door de fysio. Mamaprinses, hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?
Hoi Dames.... mag ik nog weer mee schrijven even kort: normaal ben ik een stabiele rustige meid die positief in het leven staat........ sinds we voor ons derde kindje gaan en dit al 2 jaar niet lukt ben ik momenteel een wrak en ben door van alles van slag. vandaar dat ik ook af en toe echt niet mee kan schrijven...... dat spijt me erg, want jullie zijn erg lief bedankt lieve tinkerbel dat je aan me blijft denken....dikke digiknuf... Ik wil proberen om weer mee te lezen en schrijven. mijn stand van zaken: heb op woensdag 6 okt een pregnyl spuit gehad en daarna bloed laten prikken. net gehoord dat ik wel een eisprong heb gehad.... waarde 32... ik weet niet precies wanneer ik nu ongie zou moeten worden. Ook temp ik niet meer..... (af en toe stiekem) kan het eigenlijk niet laten ik heb niet echt een eisprong gevoeld en heb deze keer ook echt geen gevoelige borsten/tepels. dit had ik anders altijd na/rond mn eisprong..... dus NOD op woensdag/donderdag/vrijdag????? oja, we gaan as zaterdag lekker een weekje "ultra all inclusief" naar Turkije vliegen zwaaaaaaiiiii naar alle meiden........digiknuf
hoi lieve meid, wat fijn weer wat van je te horen! Ben benieuwd wo/do/vrij, ga voor je duimen! Ennuh, wat heerlijk die vakantie, ben jaloersssssss ! Voel je je nu weer wat lekkerder?
Ik slaap weer beter en voel me niet meer zo slecht. We komen wel weer in een spannende periode, dus ben wel blij dat ik er echt even helemaal tussenuit kan. Turkije: lekker weer, lekker eten, aan zee, zwembaden, massages, turkse baden...... zoooooooooo'n zin in heb wel al vanaf de pregnyl last van mn onderbuik en veel waterige afscheiding. Ik weet het niet.....heb niet veel hoop we zullen zien
Nenna fijn dat je er weer bent en fijn dat het al beter met je gaat Leuk dat jullie er lekker tussenuit gaan... gaan de kinderen ook mee? Spannend dat je bijna weer je nod bijna hebt Ik zag al dat je zo af en toe tempte ik hou je in de gaten hoor Ik denk wel dat het een goed teken is, die waterige afscheiding (ik had het ook toen ik zwanger was bij de 2 jongens) ik blijf duimen en hoop dat we nog iets van je horen voordat je een weekje weg gaat Liefs Puella
Ik wou net gaan vragen of iemand verder nog wat van je gehoord had haha, maar iig fijn dat je je weer beter voelt!!! Maar nu kunnen wij weer met je meeduimen deze week! Idd lekker hoor je vakantie! Hier: na mijn bericht van gisteravond kreeg ik om de 2 min buikpijn en heb ik na anderhalf uur toch maar even de vk gebeld: rugpijn, buikpijn om de 2 min, heel veel plassen, zenuwachig al de hele dag, dacht laat ik eens verstandig zijn haha Ze kwam langs en heeft even controle gedaan maar alles was gelukkig goed en GELUKKIG vond ze het niet nodig om inwendig onderzoek te doen! zat daar nl totaal niet op te wachten (haha) af en toe voelde ze wel dat mijn buik samen trekte maar zodra ze was begonnen met tellen zakte het ook weer af, dus dit waren gewoon oefen weeen en ze zei dat de kans dat deze (oefen) weeen ontsluiting zouden zaken zeer klein was gelukkig! Nog wel hele erge rugpijn (onderin) hoop dat dat snel afzakt want ik kan geen kant op, kan niet eens mijn was opvouwen en dweilen etc. Hoe is het met de rest? *zwaai* Maar verder alles goed hier hoor!
Mamaprinses fijn dat de verloskundige nog bij je langs is geweest.. doe maar lekker rustig aan meid, je lichaam is je aan het waarschuwen, luister er naar en laat alles liggen in huis
@Nenna, Welkom terug meid! Klinkt goed die vakantie naar Turkije! Gewoon proberen om het een weekje los te laten. Denk dat vrijdag je NOD is. Spannend! @Mamaprinses, Gelukkig waren het maar oefen weeën. Doe je wel rustig aan? Pfff wat was zaterdag een drama met de pijn in mijn buik van die eisprong. Fijn die pregnyl. Ik heb nog steeds een opgeblazen buik en last van mijn linker eierstok. Vraag me af of dat normaal is. Ik vind dit wachten niet leuk en ik heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel over. Je hebt ook maar 8% kans. Ik ben na de behandeling wel 15 min blijven liggen. Bijna onderste boven gekanteld in die stoel haha wist ook niet hoe er daaruit had moeten komen zelf dus heb maar gewacht totdat iemand me kwam halen. Ik ben alleen wel benieuwd of beide eitjes zijn gesprongen of maar 1tje. Pffffffffff. Ik hoop wel dat ik me snel mag aansluiten bij de andere zwangeren en bij zwangere vriendin, ze is nu 11 weken