Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo beeb en ik zijn weer goed gekeurd bij de vk. Bloeddruk was netjes, ik was anderhalve kilo afgevallen :D en baby is aan het indalen. Krijg wel over 2 weken een groeiecho omdat in het ziekenhuis met de echo de baby 2 weken voor liep op groei.

Verder gooit ze mijn buikpijn op voorweeen. Moet zeggen dat ik er nu wel weer onwijs veel last van heb, zeker toen ze ging voelen of de baby al ingedaalt was. M'n bekken liggen ook weer in de prak dus gaat weer lekker hier zo..

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Wat fijn dat het weer goed met jou en de beeb gaat! O jeetje hoe doe je dat anderhalf kilo afvallen? Door de vorige opnamen? Super dat beebje aan het indalen is. Fijn over 2 weken weer een echo. Hmm balen dat je voorweeen zo'n zeer doen en dat je bekken in de prak liggen..nog even meis en dat heb je als het goed is straks veel minder last van alles... (verdwijnt bi eingelijk weer meteen na de bevalling?) Dikke knuf voor jou! En bedankt voor je reactie bij mijn buikfoto! Zal ook eens blote buik foto's gaan nemen..

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus, fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

@Hier, ziek op de bank (mega hoofdpijn en ontstoken amandelen).

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Hvj, Beterschap!

@Truus, Mooi dat jullie weer goed gekeurd zijn. Heel vervelend van je bekken, nog paar weekjes. Trekt gelukkig na de bevalling best snel weer weg.

@Laurise, Prachtige buik heb je. Je bent ook nog zo mooi slank. Dat jurkje van je 16 weken foto, waar heb je die vandaan? Die vind ik leuk!

Iemand al iets gehoord van Puella? Zag dat ze haar naam ook weer veranderd heeft naar Adore. Ze is alleen sinds 1 jan niet meer online geweest en denk ook niet dat ze nog terug komt. Beetje jammer.

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Tinkie, super dat jullie beebje het goed doet!

Truus, 1,5 kilo afvallen is natuurlijk nooit erg..... hahaha ik was totaal +- 14 kilo aangekomen en moet er nu nog 'maar' 5.5 wegwerken :D:D:D
    Lang leve BV haha

Hvj, beterschap meid!

Hier: ziek......! pff alles doet me zeer, zelfs mijn huid doet zeer, dus iedewre beweging die ik maak is zeg maar niet echt prettig.
    Dochterlief is ook ziek arm kind hoest zich weer de longen uit haar lijfje!
    Kleine man doet het goed :D bv gaat ook steeds beter (moet nu kolven ik sta op springen haha)
    S'nachts komt hij maar 1 keer (tot op heden, moet niet te hard schreeuwen haha)
    Gisteravond om 12 uur laatste voeding, toen om 05.00 uur en toen weer om 09.00 uur
    Dus heb niet veel te klagen!

Ik had ook al gezien dat Puella haar naam weer verandert had, jammer dat ze niks meer van zich laat horen!!!

Nenna hoe is het met je? mooi kaartje heb je......!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tinkie, dank je

@MamaP, fijn dat het allemaal zo goed gaat met je ventje. Beterschap voor jou en je meissie.

@Puella, zag haar naamverandering ook en had haar gepbd maar tot op heden geen reactie dus denk dat ze niet meer actief is of geen contact meer wil met het groepje. Hoop verder dat alles goed met d'r gaat en ze gwn een time-out heft genomen.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, ja komt door de ziekenhuisopname dat ik anderhalve kilo kwijt ben, ondanks dat ik daar gewoon goed gegeten heb enzo. Ben er wel blij mee, ondanks dat het er vast wel weer snel bij zal komen. De kans dat de bekkenklachten na de bevalling over zijn is groot, maar ik ken mezelf en dat geluk zal ik wel weer niet hebben.. Ach hoef dan in ieder geval geen dikke buik meer mee te sjouwen dus het zal er sowieso makkelijker op worden!

Hvj, pff het zit jou ook niet mee he? Beterschap meid!

Tinkerbel, nog een paar weekjes inderdaad, gaan we ook nog wel volhouden!

Mamaprinses, woow nog maar 5.5 kilo te gaan, super zeg!! Hoop dat het bij mij ook zo snel gaat maar dat zal wel niet want ik ga geen bv geven. Wat balen dat je ziek bent, beterschap ook voor je dochter! En wat fijn dat de kleine man het zo goed doet!

Puella/Adore, ja ik zag het ook al laatst inderdaad.. Vraag mij ook af of ze nog terug komt, het lijkt er niet op.

8. Tinkerbel80

@Mamaprinses, Doe je goed nog maar 5,5 kilo! Jij ook beterschap

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo wat is het stil hier..

Nenna, jee wat gaat je temp mooi zeg!!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    oeh nenna, idd mooie temp.. je zit nu 11 dpo toch? hoe is je gevoel?

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, wat een schrik zeg! Fijn dat je direct het hartje kon horen en dat alles gelukkig goed is. En logisch datje even bent ingestort. Dit is niet wat je verwacht met deze termijn. Mooie nieuwe foto's trouwens :).

Nenna, mooi een eisprong :D. Ben benieuwd, wordt nu toch wel spannend voor jou met je mooie temp.

Tinkerbel, wat goed dat alles goed is met jullie beeb :D. Gefeliciteerd meid. En nu lekker genieten :).

MG, fijn dat de afspraak bij de gyn goed is gegaan.

Truus, mooi dat je beeb weer is goedgekeurd :) Niet leuk dat je zoveel last van buikpijn hebt :(. Sterkte ermee. Oh en vervelend van je bekken.. Ik heb er weer ontzettend veel last van. Heb nu nog steeds therapie en mijn bekken gaan elke keer weer scheef zitten. Hoop voor jou dat het na de bevalling over is.

Hvj, beterschap.

Mamaprinses, jij ook beterschap. Fijn dat de bv beter gaat.

Ego, he ik ben van de afsprakenlijst gehaald... Vandaag controle gehad bij de gyn. Alles was goed. De placenta was wel te klein, maar de waarden waren net op de grens dat het goed was. Het kweekje was ook goed. Ik hoef nu niet meer terug te komen bij de gyn :).

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus, dank je.

@Jerina, oeps van de lijst sorry. Fijn dat alles goed was en je niet meer terug hoeft naar de gyn, geniet ze van je dochter.

@Hier, vanochtend naar het zh gegaan (afspraak bij de diëtist). Moet wat dingen aan mijn eetpatroon aanpassen, hopelijk zakt daar de suiker mee en zo niet dan moet ik aan de insuline (waar ik niet op hoop).

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

♥♥Lijst♥♥

NOD:

Nenna (3e kindje) ~ NOD 22 of 23 januari
    Puella (3e kindje) ~ NOD ? ~ LF 10-12

ZWANGER:

MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV
    Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV
    Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV
    Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV
    Laurise (1e kindje- geslacht geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV
    Tinkerbel80 (2e kindje- geslacht onbekend) - Uitgerekend 07 september 2011 ?

GEBOREN!:

9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV
    10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV

AFSPRAKEN:

MG2011 24 januari - controle vk
    Hvj 28 januari - dagcurve
    Hvj 31 januari - controle gyn
    Truus 3 Februari - controle vk en groeiecho
    Tinkerbel80 14 februari - controle gyn
    Laurise 14 februari - controle vk

14. Tinkerbel80

@Jerina, Fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft. Gelukkig was alles goed

@Hvj, Wat moet je laten staan dan?

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Hvj
    Vervelend meis dat je ziek bent, voel je al wat beter vandaag? Balen meis van je hoge suiker..hopelijk kun je het omlaag krijgen met een dieet (is het heeeel streng?) en heb je de insuline niet nodig!

@Tinkerbel
    Thanks voor je lieve reactie, vind zelf ook dat ik alleen een buik heb en verder lekker nog mijn eigen lichaam..maar gisteren zei een collega dat ik ging uitdijen bij mijn kont en mijn gezicht voller werd.. en bedankt haha..! Dat jurkje heb ik bij de prenatal gekocht, zit ook erg lekker. Ze hadden het toen ook in het grijs met geel, wel in de uitverkoop dus hoop dat ze hem dan nog hebben.. Zitten je kleren al strak?

@Mamaprinses
    Wow wat goed zeg nog maar 5,5 kilo hmmm zal ik dan toch bv gaan geven als die kilo's er daardoor afvliegen haha nee hoor leuke bijkomstigheid! Wat vervelend dat je ziek bent! Beterschap!! Fijn dat de kleine het zo goed doet.

@Truus
    Dat dacht ik al, dat doet toch wat met je lichaam/stress zo'n opname.. maar kan er ook zo weer aan zitten inderdaad.. Ik hoop dat je ook gewoon bij de mensen hoort waarbij de bi na de zwangerschap over is, daar gaan we voor!! En inderdaad die kilo's hoef je niet meer mee te dragen!

@Nenna
    Hoe is het? Mooi temp meis, duim duim duim duim duim

@Triskha
    Hoe is het met jou? Voel je goed? Voor jou ook aftellen!!

@Jerina
    Ja zeker schrikken..gelukkig dat ze inderdaad snel alles controleerde en het is inmiddels weer een week geleden en voel me prima nu. Thanks, ben ook super blij met mijn buik!
    Fijn dat alles goed was, hebben ze de placenta nagekeken omdat Zoe vroeg geboren is? Weten ze waarom dat is? Fijn dat je niet meer terug hoeft te komen bij de gyn. Hoe is het met de kleine meid?

@hier
    Eergisteravond een onwijs leuk moment gehad, zag mijn buik bewegen tijdens het schoppen aaaahhhh heb de hele avond met een glimlach naar mijn buik gekeken..heeeeerlijk dat schoppen!!! Verder alles prima hier, morgen weer verder met het kamertje, muren veren, kozijn verven en de box verder lakken.

16. Tinkerbel80

@Laurise, Ik heb alleen wat last met het dicht krijgen van mijn broeken. Komt ook vanwege de hormonen en de laatste zwangerschapskilo's die er maar niet af wouden. Zal eens kijken bij prenatal maar denk dat ik naast de pot pies haha we gaan tenslotte de lente en zomer in. Wat leuk dat je nu ook je buik ziet bewegen! Eerste keer schrok ik daar toen best wel van haha

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ja mn temp loopt mooi langzaam omhoog.... maaja dat deed hij steeds wel. zit nu op dpo 11 dus mn NOD is 24 januari.
    ben net naar de wc geweest en had (sorry)na mn grote boodschap heel veel slijmverlies..........leek wel vruchtbaar slijm, alleen witter/troebel...
    volgens mij is dat een seintje dat de ongie er aan komt.
    sinds gisteren weer pijnlijke borsten....:(:(:( ik weet het niet hoor maar ga er van uit dat de komende dagen mn temp weer zakt.
    we zullen zien:)

laurise: mooi he zo'n golvende buik:)

18. Tinkerbel80

@Nenna, Ik vraag me af wat slijm nou eigenlijk zegt. Bij Tomas had ik vruchtbaar slijm en veel. Nu heb ik cremy slijm. Niet meer dan anders na mijn ei. Ik hoop echt voor jou dat het gelukt is! Gooit wat hcg jou kant op.

Ik had woensdag me aangemeld op de site van MvM maar ze hebben tot nu toe nog geen contact op genomen. Bij T belde ze eigenlijk gelijk. Beetje vreemd vind ik het. Zullen ze vol zitten ofzo?

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Tinkerbel: MvM zit toch nooit vol?? hoe meer zwangere vrouwen helpen des te beter toch? Ik zou als ik jou was even opnieuw contact opnemen met ze..... misschien is er wat fout gegaan.

ik heb wel vaak slijm voor mn ongie,....dus hmmmm, weet het ook niet hoor!
    Ik heb nu vanaf vanmiddag ook heel raar pijn in mn buik, voornamelijk rechts en steeds uitstraling naar mn been:$:$:(:( het doet dan pijn in mn bil en dan naar mn been...........raar toch.
    Ik ben erg nieuwsgierig naar mn temp morgen... ik denk dat die lager is.
    We zien wel morgen;)

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, wat balen dat je nog zo'n last hebt van je bekken, jij hoort dus niet bij die meerderheid waarbij het na de bevalling over is.. Wat fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je niet meer hoeft terug te komen!

Hvj, hopelijk gaat het goed komen met het aanpassen van je eetpatroon en hoef je niet te gaan spuiten!

Laurise, leuk he als je buik zo mee beweegt als de kleine aan het schoppen is! Gaat alleen nog maar erger worden, des te minder ruimte ze in de buik krijgen. Ik geniet er ook nog steeds onwijs van en mijn man vind het helemaal te gek en zit altijd vol verbazing te kijken hoe het te keer gaat.

Tinkerbel, MvM was bij mij ook heel laat met contact op nemen. Geloof dat het daar een beetje een zooitje is op dit moment. Ik heb na een week zelf maar gebeld of er nog contact opgenomen werd omdat ik nog niks gehoord had.

Nenna, nog steeds een mooie temp ondanks dat ie ietsje gezakt is!

Deel Deze Pagina