Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Pff heel verhaal getypt en ineens alles weg... :)

Dan nog maar een keer.

Hvj, maakt niet uit. Hopen dat het nu beter gaat nu je een ander eetpatroon hebt.

Laurise, ze hebben de placenta nagekeken omdat die erg klein was. Gelukkig blijkt alles goed te zijn, wel op het minimale maar toch goed. Ze weten niet waarom Zoë zo vroeg is geboren, zullen we ook nooit achter komen. De kans dat ik bij een volgende zwangerschap weer vroeg beval is 15%, dus erg klein. Met Zoë gaat alles goed, ze weegt nu 2805 gram, dus komt goed aan. Vannacht even een zware nacht gehad, ze schreeuwde alles bij elkaar , maar ja hoort er ook bij he haha :p. Wat leuk dat je buik nu ook beweegt tijdens het schoppen :). Vandaag lekker klussen (in huis :p) dus?

Tinkerbel, ik denk niet dat ze vol zitten bij Mvm. Zou ook nog maar een keer bellen. Wel vreemd dat ze niets van zich laten horen.

Nenna, mooie temp nog hoor. Hoe voel je je?

Truus, ja inderdaad balen dat ik er nog zo veel last van heb. Moet nu veel oefeningen meerdere keren per dag doen om de pijn te verminderen. Hoe voel je je? Bijna 36 weken alweer :).

Rest, zwaai :)

2. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    jerina: ik was niet blij vanmorgen, mn temp was dus toch lager....
    heb veel buikpijn en het straalt uit naar mn been:(:(
    ben al een aantal dagen moe, mn borsten deden gisteren niet meer pijn, maar vandaag wel weer....snap er niks van.
    Ik weet dat het zwartkijken is maar ik ga er nog steeds van uit dat ik maandag ongie wordt.
    het gaat al zo vaak mis....deze keer zal niet anders zijn........mn temp gaat niet voor niks naar beneden en buikpijn zegt ook genoeg voor mij
    heb al een paar keer gedacht het bijltje er maar bij neer te gooien en niet meer verder te proberen.....
    sorry maar ben niet te harden vandaag, met mn humeur....

sorry voor mn zwartkijkhumeur.....zucht:(:(

als ik weer wat vrolijker ben reageer ik wel even verder

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, maakt helemaal niet uit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Dikke knuf meid en ik blijf voor je duimen hoor.

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een knuff voor Nenna!

Hier nog braaf BIB (Baby in Buik ;))

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nenna, gewoon lekker je hart blijven luchten hoor, geeft niet! Knuf!

MG, mooi zo! Denk je dat je eerder gaat bevallen of niet? Iedereen denkt hier vanwege mijn verweekte baarmoedermond dat het elk moment kan gaan beginnen maar dat idee heb ik zelf helemaal niet. Zie mezelf rustig nog overtijd gaan haha.

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    temp is weer iets omhoog:(:(:( reken nog steeds nergens op maar normaal deden mn borsten al niet meer zeer, maar nu nog steeds wel:(:(
    zul je zien dat ik morgen gewoon ongie wordt

draaien met die duimen meiden:)

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    wow nenna ziet er goed uit hoor! mn duimen draaien zeker voor je!

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna, Wat ziet je temp er goed uit!!! Gooit nog wat hcg naar jou!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nenna, super ziet er mooi uit! Ben ook nog steeds keihard voor je aan het duimen!

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ik word wel een beetje gek van mezelf..... nu doen mn borsten minder zeer.....vanmorgen nog wel....... ze wisselen een beetje heb ik het gevoel.
    zit steeds in mn borsten te prikken of ze nog zeer doen....hihi

zo snel ze niet meer zo zeer doen flip ik een beetje.........

dank je wel voor het meeleven:)

trouwens ook nog geen gekleurde afscheiding..... ga echt gillen als ik morgenavond ongie wordt:x

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Nenna krijg echt kippenvel van je kaartje!!!!
    Ik hoop zo vreselijk dat het voor jou ook eindelijk eens een keer raak is!

MG ook jij krijgt nu je meldplicht he!

Truus, hvj, trishka en mg jullie liggen wel dicht bij elkaar, nog ff en jullie hebben allemaal meldplicht :D

Ik denk dat puella een nieuw account aangemaakt heeft zodat wij er niet achter komen hoe ze heet?!
    Ik vind het maar raar iig!

Vanmorgen in me blote kont op de weegschaal gestaan hihi nog 4.2 kilo.... hihi ben helemaal happy :D:D:D:D
    Alleen BV gaat k*t moet al een paar dagen alles afkolven en alles weggooien omdat er geen voedingsstoffen inzitten, denk dat dat komt omdat ik ziek ben, hij krijgt nu al een paar dagen KV en de BV wordt nu ook alweer minder 2 dagen
    Pfff ik kijk het nog een paar dagen aan en als het dan weer niet goed gaat dan kap ik ermee, bah ben der eigenlijk nu al helemaal klaar mee maar ik wil het nog niet opgeven!

12. Tinkerbel80

@Mamaprinses, Als dat zo is van puella dan vind ik het echt triest. Wij ons maar afvragen hoe het gaat en dan wel stiekem meelezen? Dat zou ik echt heel raar vinden.
    Je bent echt een bikkel dat je het nog probeert met de BV!

13. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Truus, zoonlief kwam bij 39+5, daar hoop ik nu eigenlijk weer op. Tussen de 39-40 wk lijkt me perfect. Maar ik heb echt geen idee, hoop alleen niet (veel) overtijd te gaan.

@ Nenna, oeehhhhhhhh

@ Puella, wie weet komt ze binnenkort weer ff buurten. Miss dat ze een nieuw account heeft aangemaakt ivm stalkers?

@ Mamaprinses, dat gaat super he met je gewicht, top hoor!
    Maarre, je BV weggooien? Wasda voor iets raars? Wie zegt dat er geen voedingsstoffen inzitten???

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    spotting:x:x:x:x:x

15. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeeeeee........

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nenna, ach nee toch.. :( Ga heel hard met je mee gillen als je toch ongi word!

Mamaprinses, wat goed zeg, nog maar 4.2 kilo!! Wat balen dat de bv klote gaat zeg..

MG, ja dat is een mooi termijn inderdaad, tussen de 39-40 weken!

17. Tinkerbel80

@Nenna, Neeeeeeee!

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, oh nee he ....:(:( en het zag er zo goed uit..

Mamaprinses, wat goed nog maar 4,2 kilo. Ik moet nog 1 kilo en zit dan weer op mijn eigen gewicht. :) Goed van je hoor dat je blijft proberen met bv. Maar hoe weet je dat er geen voedingsstoffen inzitten? Kun je dat zien?

Inderdaad vreemd met Puella. Ze had toch ook last van een stalker toen ze voor de eerste keer van naam was veranderd? Misschien nu weer?

MG, zou wel mooi zijn tussen de 39 en 40 weken :).

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    mamaprinses: ik denk niet dat puella dat voor ons doet want als we terug kijken op onze gesprekken kunnen we toch zo haar nieuwe naam zien? die verandert daar dan ook gelijk....toch?
    wie weet horen we nog wat van haar:)
    Wat ben je snel bijna al je gewicht weer lekker kwijt....top!!

Jerina::$:$ jij nog maar 1 kilo??? super zeg. Ik moet nog 8 kilo kwijt van 9 jaar geleden:D:D:D...hihi....LOL
    was voor de twee zwangerschappen 60 en ben nu ongeveer 68kg..... nou ja, ben ook al een wat oudere vrouw hè:p:p

bedankt voor jullie meeleven dames, echt super lief.
    ik denk dat als ik morgen ongie wordt ik dat pas tegen de avond wordt.
    Als het een beetje klopte dan had ik mn eisprong op maandagavond rond 9 uur. Ik word altijd op dag 14 ongie....
    ben wel erg onrustig nu want..... mn temp nog niet erg omlaag,heb af en aan pijn rechts in mn buik(trekt ook zo weer wat weg)
    Ik had op CD 9,10 en 11 erge pijn in buik,been en bil.....zou dat van innesteling kunnen zijn???? oooooo ik wil zo graag....
    morgen temp zal alles duidelijk maken denk ik....
    laag.....dan is het weer voorbij

spotting is trouwens niet erger geworden....... buikpijn kan toch ook best????

ben een beetje naar de bekende weg aan het vragen, maar jullie antwoorden maken mij vaak wat rustiger:)

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    MG, niemand zegt dat ik zie het zelf haha
    BV is super super licht, het is net water met een klein scheutje melk erdoor heen
    Er zit ook niet een 'vet' laagje op, en hij komt na een fles van 80 ml van deze bv na 1,5 uur ipv 3 uur
    Hoop dat het snel weer goed komt!! :D

nenna, ik blijf voor je duimen meid!!
    Met buikpijn kun je alle kanten op, ben ook erg benieuwd naar je temp morgen

Deel Deze Pagina