Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Adora: lijkt mij ook moeilijk hoor, deze situatie. Het is wel heel mooi dat je je ene kleintje echt hebt zien bewegen. Hoe voel je je er nu zelf bij dan?

mamaprinses: mooi gebaar zo je haar weggeven. Ik heb zelf ook haar tot op mn billen gehad en na de eerste heb ik het er afgeknipt. nu heb ik nog net over mn schouders. Mijn vlecht heb ik zelf nog in bezit...... ook leuk om af en toe te zien.

truuuuuus: oefenweeen....spannend hoor! hoop dat jullie wachten snel beloond wordt:)

Laurise: fijne leidinggevende heb jij zeg:x:x.....hopelijk werkt hij/zij een beetje mee, anders is het volgens mij ook niet leuk om met verlof te gaan....

Jerina: volgens mij heb je een echt vechtertje ;) sterke meid

Tinkerbel: moet gewoon vrijdag naar de gyn! hij dacht aan een sterke hormoonschommeling of toch een ei...... gaat dan kijken of hij kan zien wat er is.
    hoop dat ik dan niet meer bloed......blehhhhh.....gaat er wel gewoon om door zo'n inwendige echo.......
    gebeurde vaker zei de assistent.............jak:( we zien wel

andere meiden........knuf van mij

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Nenna, ik heb ook een inwendige echo gehad tijdens het bloeden (van de miskraam) ze doen het idd vaker.
    Fijn dat ze vrijdag gaan kijken ;)

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@nenna, ik had altijd een echo als ik menstrueerde, is voor hun heel normaal. Suc6 vrijdag.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nenna, hmm balen dat je tot vrijdag moet wachten voor dat je duidelijkheid hebt over het bloedden.. Hoop voor je dat het bloedden dan wel gestopt is want ondanks dat de gyn wel wat gewend is lijkt het mij ook niet erg prettig om dan een inwendige echo te krijgen.

Hvj, waar hang jij uit? Toch niet stiekem aan het voor dringen met bevallen? :p

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Truus ik zit ook net te bedenken: ik mis HVJ!

Zeg HVJ waar hang je uit? of kom je ook snel met baby nieuws?!!?!?!?

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, mooie babykamer hoor.

Adora, tjee wat verdrietig dat 1 kindje gaat verdwijnen. Heel dubbel gevoel of niet? Mooie echo foto's :).

Laurise, wat een rare bedrijfsarts. Schiet je dus niks mee op zo. Heeft je leidinggevende al gereageerd?

Even kijken of het lukt om hier een foto te plaatsen van Zoë. :)

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Meer foto's van Zoë in mijn album :).

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Zeker raar gedoe en ik vraag maar om 4 uurtjes minder..2 dagen minder in de maand.. Voel je al wat beter?

@Truus
    Oke nee dan is een rolgordijn niet nodig, maar een blauwe voor de sier is misschien wel leuk...? Waarom twijfelde jezelf :) haha.
    Ja zeker fijn dat ik me nu beter voelde op de pufcursus en ik vind het echt heel leuk al die verhalen, geklets ect. Nee bedrijfsarts vind mijn klachten geen reden om minder te werken.. Heb net een mail terug gestuurd (zie mijn stukje eronder)

@nenna
    Ik ben erg benieuwd wat het nu is..snap dat je vervelend voelt. Ik had de hystroscopie op mijn 2de hel ongi dag..bleehhh echt niet fijn maar ja voor hun geen probleem...

@Hvj
    Ja waar ben je??

@Jerina
    Ja echt een BEDRIJFS arts die er in het belang van het bedrijf is volgens mij en niet voor de werknemer. Zie reactie leidinggevende hieronder..Jaaaa foto's van Zoë!! Wat een prachtig meisje hebben jullie smelt smelt!! En helemaal als een lief klein beertje is...mmm om op te eten! Werken de medicijnen en het inbakeren?

Gister verslag bedrijfsarts aan manlief laten lezen, hij vond ook dat hij het erg gooide op de werkdruk ipv mijn klachten waar ik voor kwam.. Thuis punten op papier gezet en net een mail terug gestuurd naar de bedrijfsarts met leidinggevende in cc. Leidinggevende sprong bijna om mijn nek toen ze het las :) Zij voelde zich ook aangevallen door het verslag en vond mijn punten heel goed omschreven! Als ik problemen had met de werkdruk had ik wel naar mijn leidinggevende gegaan en niet naar een bedrijfsarts.. Ik en mijn leidinggevende gaan er vanmiddag even over zitten..pff wat een opluchting..

Zaterdag de vloer leggen, en maandag komen de meubels yeehhh!!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Nee nog geen babynieuws hier, zit er gwn ff doorheen zodoende.
    Zodra ik bevallen ben zal ik jullie dat zsm laten weten, heb i-net op mijn mobiel dus is zo gepiept.
    Ik ben jullie niet vergeten hoor!

Laatste nieuws is dat mijn suiker nog steeds niet goed is en ik strenger moet dieten en weer een dagcurve moet laten doen.

Liefs,

10. Tinkerbel80

@hvj, Doe rustig aan, we lezen je wel als het zover is. Knuf! En veel suc6 voor als het zover is.

@jerina, aaaahhhh wat een leuke foto's! Echt een mooi meisje!

@laurise, fijn dat ze zo'n goede reactie hebt gekregen van je leidinggevende. Ik voel me steeds beter :)

Hier geen nieuws. Maandagavond de termijnecho.

11. Gerlinda

Wat een schatje :)

12. Gerlinda

Hvj, dikke knuff.. denk aan jezelf, we horen wel van je Lieverd ;)

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dank jullie wel voor de reacties op de foto's :).

Hvj, doe maar rustig aan en we horen wel weer van je als je er aan toe bent. Knuf.

Laurise, ja lief he in dat berenpakje :D. De medicijnen en het inbakeren helpen vrij goed. Ze slaapt er in ieder geval rustiger door en dat is al heel wat. Op een van de foto's in mijn album zie je haar met de armen omhoog. Als ze niet is ingebakerd dan doet ze dat continu en wild heen en weer bewegen. Vandaar het inbakeren dus :p. Fijn dat je leidinggevende aan jou kant staat. Goed gesprek gehad?

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, dank je wel! Wat een leuke foto's van Zoë zeg, echt een plaatje!

Hvj, wat balen dat je er zo door heen zit en dat je suiker nog steeds niet goed is. Is inleiden geen optie?

Laurise, hoe is het gesprek vanmiddag gegaan met je leidinggevende? Waarom ik twijfel over wel of geen rolgordijn, geen idee, hormoontjes denk ik. Heb een beetje last van geen keuzes kunnen maken op het moment.

15. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, dank je wel.

Wij gaan vandaag naar mijn ouders en blijven een nachtje slapen. Morgen naar mijn oma en een tante van mijn man. Zal dus even niet veel hier zijn. Fijn weekend allemaal! :)

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, lekker weekendje heb je voor de boeg, veel plezier!

Nenna, hoe was het bij de gyn?

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    net thuis....

bij de gyn: eitje van 17mm, moet morgen naar het ZH om pregnyl te laten prikken.
    de gyn was laat en alles ging echt snel snel.....blehhhh.
    bloed nog steeds een heel klein beetje. kon er niet echt met de gyn over praten..... hij zei alleen maar...o ja dat is hormonaal van slag.

was een erg onbevredigend bezoekje......snelsnelsnel.....

lees later even bij....doei:p

18. Tinkerbel80

@nenna, waarom prik je eigenlijk niet zelf? Nu maar hopen dat deze gekke ronde een positief einde krijgt!

@jerina, have fun!

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Tinkerbel:ik ben dan altijd bij de gyn en die prikt dan gewoon. het is me nooit gevraagd of ik zelf wilde prikken....zou het geen probleem vinden, heb zelf ook in de zorg gewerkt en veel moeten prikken.
    ben er dus niet bang voor:)

20. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een teken van leven van mij!
    Alles gaat goed, we genieten lekker van de kraamtijd.
    Bevalling ging nog sneller dan de vorige keer, nog geen anderhalf uur alles bij elkaar. Persen ging gelukkig veeeel sneller dan de vorige keer, met 5 minuten was ze er al uit!
    Ze woog 4170 gram trouwens.

Nou, ik ga snel weer verder, denk wel aan jullie hoor!
    Truus, HvJ en Trishka, zet hem op!

Deel Deze Pagina